Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
HoF
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
-
Re: HoF
Tja, zo zul je er nog wel vinden.
Maar ergens moet een selectie gemaakt worden en de mensen die dat doen, moeten we respecteren voor hun keuze, ook al zijn we er absoluut niet mee eens. Geen discussie dusNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
idd absoluut mee eens en hier geen discusie over!
maar vind de vraagstelling eigenlijk niet zo verkeerd hoor, begrijp het wel....
Comment
-
Ik probeer ook niet om een discussie uit te lokken maar heb belangstelling voor
de mening van anderen. Het punt is dus niet om degene(n) die de HoF selectie
maken op een of andere manier te bekritiseren, het idee of het over de foto dan
wel over de onderwerpen gaat overviel me spontaan bij het bekijken ervan en
vandaar mijn nieuwschierigheid, da's alles
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk berichtIk probeer ook niet om een discussie uit te lokken maar heb belangstelling voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtKunnen we misschien ergens werk van u bekijken? Ben razend benieuwd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk berichtIk probeer ook niet om een discussie uit te lokken maar heb belangstelling voor
Ik vind de ene hof-laat ook niet zo hof als de andere, maar ach.. who cares.. het is maar hof eh. Ik wil hof niet beledigen of zo, hoor (zou zelf ook wel blij zijn moest ik ooit een hof-plaat presteren), maar er zijn ergere dingen in de wereld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtsorry, flauwe reactie hoor. en volstrekt niet terzake.
Comment
-
Gaat het om de foto zelf of eerder om "de onderwerpen"?
Zal wel beide geweest zijn dus: foto en onderwerpenThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
-
Sommige reactie hebben een redelijk hoog azijn-gehalte en dat snap ik niet echt.
Dit is toch een forto-forum niet? Is het dan niet de bedoeling om over foto's van
gedachten te kunnen wisselen? Nogal weinig tolerant hier en daar (oa Tini).
Bij deze bedankt voor de "normale" respons die er zeker ook was
Onderwerp gesloten wat mij betreft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht.........
Dit is toch een forto-forum niet? Is het dan niet de bedoeling om over foto's van
gedachten te kunnen wisselen?
nu open je een apart topic over een specifieke opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Zahra,
Sommige reactie hebben een redelijk hoog azijn-gehalte en dat snap ik niet echt.
Bij het bekijken van de volgende foto vraag ik me af waarom ze HoF status heeft.The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Kijk, wat voor de ene een reden is om een foto goed te vinden is voor de andere dan weer een reden om een foto niet goed te vinden. IK plaatste in beginnershoek ooit een foto van één of andere bekende vlaming en een portret van Philippe Le Jeune (iets minder gekend bij het brede publiek). Ik kreeg de reactie dat die van Le Jeune goed was, maar de andere niet omwille van de bekendheid van de koppen...
Ik denk dat een stelling als volgende wel min of meer klopt: Je kan van iedereen een goede (of slechte) foto maken, maar een foto wordt toch niet beter of slechter door wie er op staat...Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
Comment