Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigen website ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Eigen website ??

    Ik heb geen goesting in het beheren van een eigen site en ben al 7 jaar gelukkig bij deviantART. Tegen €25/jaar kan je daar zonder reclame, en met heel wat voordelen zitten, en ook gratis een winkel voor uw prenten beheren. Ik ben er erg blij mee - je krijgt commentaar, kan verkopen, aan fora deelnemen, uw werk in groepen bekendmaken, je hebt mooi betaalde wedstrijden, enzovoort. Ook biedt deviantART een externe portfolio aan voor zijn betalende leden, echter zijn er wat beperkingen aan.

    Comment


    • #47
      Re: Eigen website ??

      Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
      Als sieg.com nog vrij is meteen pakken. Veel mensen dromen van een domein die zo kort en makkelijk is.
      Dikke pech, vorige week stond sieg.com nog vrij en nu is 'm al bezet door een poker/reklame site die totaal niks met die naam te maken heeft

      sieg.be
      siegpix.com / siegpix.be
      siegpics.com/siegpics.be

      Bovenstaande zijn wel nog ter beschikking...

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #48
        Re: Eigen website ??

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Dikke pech, vorige week stond sieg.com nog vrij en nu is 'm al bezet door een poker/reklame site die totaal niks met die naam te maken heeft
        Ik heb al vastgesteld dat zoiets geen toeval is.
        heb ook al naar bepaalde namen gezocht, die nog vrij bleken te zijn en korte tijd later waren ze bezet.
        Die kerels ontdekken op een of andere manier dat er gezocht wordt naar die naam, en dan registreren ze die, om ze later met winst aan jou of een ander te verkopen.
        Wees maar zeker dat sieg.com zijn domein aan jou wil verkopen.
        heb zo ook m'n eigen familienaam voor veel geld afgekocht van een firma die niks anders deed dan domeinnamen registreren enkel en alleen om ze later met winst te verkopen.

        waarom probeer je niet sieg.net of sieg.info ?

        Comment


        • #49
          Re: Eigen website ??

          ik heb een eigen server gekocht. Staat in oostkamp. Goede ervaringen en uptime mee.

          domeinnamen koop ik bij versio

          Comment


          • #50
            Re: Eigen website ??

            Voor geen 15 euro per jaar bij versio.be (domeinnaam+host). Meer dan voldoende voor een persoonlijke website, die dus geen gigantische hoeveelheden verkeer met zich meebrengt.
            Je kan daar ook heel gemakkelijk automatisch verschillende CMS'en installeren vanuit je beheerpagina. Wordpress, Drupal, Joomla, ...

            Ik raad wordpress aan. Licht, snel en heel veelzijdig (voeg gewoon plugins toe naar gelang je ze nodig hebt)

            Uiteraard kan je ook zelf je site schrijven.
            Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

            Comment


            • #51
              Re: Eigen website ??

              Ik zat bij Lunarpages.com, maar regelmatig was mijn site daar ineens traag, door andere mensen waarmee je de server deelt. Ik heb daar eea meegemaakt, bvb:
              - mijn site heeft er eens een paar dagen uitgelegen, zonder verklaring
              - mijn site werd offline gehaald, omdat de index.html te veel server CPU pakte (het was statische html!!)
              - Men wou mij extra aanrekenen om van sitename te switchen

              Op een bepaald moment was de maat vol. Ik ben geswitched naar bluehost.com en bouwde daar een nieuwe site. Ze is nog maar net online. Ik betaal er 6USD/maand voor "ongelimiteerd alles" zoals dat heet.

              We zullen zien wat de toekomst brengt...

              Mvg,

              J.
              http://www.theafricabug.com

              Comment

              Working...
              X