Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

Oorspronkelijk geplaatst door TBR Bekijk bericht
    Of het nu gaat om 25.000, 10.000 of 1.000 euro doet er toch niet toe? Hij is de instrumenten waar hij zijn brood mee moet verdienen kwijt. Heeft nu verschillende opdrachten moeten afzeggen wegens geen materiaal...

Ik ken zijn agenda niet... maar ongetwijfeld had hij er al een stevige trip opzitten met een divers aantal opdrachten, dus ook divers materiaal van doen.
    Moet je daarom de ganse dag alles meezeulen? Ik ga er van uit dat hij met een auto "met kofferruimte" onder weg is waar je wat je niet nodig hebt kunt achterlaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jojoken Bekijk bericht
      Moet je daarom de ganse dag alles meezeulen? Ik ga er van uit dat hij met een auto "met kofferruimte" onder weg is waar je wat je niet nodig hebt kunt achterlaten.
      Dan opteer ik persoonlijk toch nog om mijn gerief mee te nemen dan achter te laten in de wagen... veiliger om er zicht op te hebben. Zelfs na bovenstaande diefstal. (Trouwens de verzekering voor m'n materiaal dekt geen diefstal uit wagen.)
      | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
      100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

Met alle respect voor die meneer en laat duidelijk wezen, dit mag niet, maar . . . .
        ik laat een tas met inhoud t.w. van 25.000,- euro niet zomaar los aan mijn voeten staan.
        Dat doe ik nog niet met mijn tas met 1/10 van die waarde.
        Desondanks blijft dat men van andermans spullen moet afblijven.
        Gr. Motokop
        Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBR Bekijk bericht
          Ik ken zijn agenda niet... maar ongetwijfeld had hij er al een stevige trip opzitten met een divers aantal opdrachten, dus ook divers materiaal van doen.
          en dus ook mogelijk dat hij het werk van zijn andere opdrachten van die dag ook kwijt is als de geheugenkaarten ook in deze tas staken en op de laptop stonden ...
          Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

die waarde kan best kloppen. Ook Canon heeft lenzen van 15.000 euro en meer. Google maar eens of kijk in de catalogus van enkele gerenomeerde zaken.
            Al die praat achter de feiten van ik laat mijn gerief niet los of ik beperk me tot wat ik nodig heb ed zijn misschien leuk achteraf maar daar heeft de man geen boodschap aan.
            Als ze al eens hebben ingebroken, je wagen al eens hebben gestolen en een paar ruiten van je wagen ingeklopt om dan te constateren dat er niets te rapen valt weet je best hoe het voelt.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              Die 25000 euro begrijp ik niet goed, tenzij het om een Hasselblad ging.

Zelfs de duurste Canon met de duurste lens kost 'maar' 5500 euro.

Doe dat maal 2 en neem nog een paar flashes, statief, extra lenzen etc en je komt hooguit aan 15000 euro.

Dat neemt niet weg dat het heel triest is !

In de statie of straten van Brussel voel ik me ook niet echt safe na een avondje concertfotografie, maar dat je op het evenement zelf zoiets mee kan maken, daar sta je niet bij stil.
              weet niet waar jij je fotomateriaal koopt maar voor mij kost de duurste canon nog steeds 5700€ zonder toeterke op dus ga er van uit dat een redelijke prof zo'n 2 cams heeft met het nodige L glas prime assortiment, en daar nog wat prulleria van batterijen filters, flitsers, laptop enz. dan zit je toch voor je het weet aan 25000 €.
              maar zoals gezegt al is maar voor 25€... ze zijn zo snel niet terug verdiend.
              hopelijk wordt de dader gesnapt en krijgt zen verdiende straf er bovenop, en ziet de fotograaf zen gestolen waar terug.

grts
              korandoke
              Last edited by korandoke; 21 maart 2011, 20:52.
              je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
              www.korandoke.be

Comment

Echt niet normaal wat een volk...
                Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Beste allemaal,

ik ga mij niet oeverloos in jullie discussies moeien. Maar dit wil ik toch even kwijt. 'k Vind het heel straf dat mensen die mij totaal niet kennen hier een oordeel vellen. Ik weet heel goed de waarde van de inhoud van m'n koffer. En wat er allemaal inzat zal ik hier zeker niet voor iedereen te grabbel gooien. Want wie weet, wie leest er hier allemaal mee... 25.000 euro is zeker niet overdreven!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotokurt Bekijk bericht
                    Beste allemaal,

ik ga mij niet oeverloos in jullie discussies moeien. Maar dit wil ik toch even kwijt. 'k Vind het heel straf dat mensen die mij totaal niet kennen hier een oordeel vellen. Ik weet heel goed de waarde van de inhoud van m'n koffer. En wat er allemaal inzat zal ik hier zeker niet voor iedereen te grabbel gooien. Want wie weet, wie leest er hier allemaal mee... 25.000 euro is zeker niet overdreven!!!
                    Uiteraard is het helemaal niet plezant zoiets mee te maken, of het nu om € 25 of € 25000 gaat.. Heb/had je dan geen verzekering?

edit: Het wel vermelden van wat er allemaal in zat kan ook voordelen bieden, bv. stel dat jij een 18-55 kitlens kwijt bent en die wordt hier verkocht. Dan weet iedereen waar hij op moet letten, maar dat moet jij weten..
                    Last edited by andylemaire; 22 maart 2011, 11:09.
                    Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

........ En wat er allemaal inzat zal ik hier zeker niet voor iedereen te grabbel gooien. Want wie weet, wie leest er hier allemaal mee...
                      zie #9
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Beste allemaal,

Diegene die het heeft gepikt zal het niet moeten weten. Want die weet het al. Dus de inhoud vrijgeven heeft enkel voordelen.
                        Zeker als je met dure lenzen werkt. Dan is de kans bestaande dat die ergens opduikt.
                        Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                        website: http://www.hung.be
                        facebook - Instagram

Comment

juist fotodirk we kennen je niet en ik wil zeker geen
                          oordeel vellen of je al dan niet veel of weinig moet meenemen
                          ik vind het heel spijtig voor u en wil het zelf zeker nooit meemaken

maar zoals bouk reeds aangaf door te weten wat of enkel de serienummers
                          hier te melden ( of in de topic gestolen spullen ) kunnen er misschien mensen
                          van belgium digital je spullen tegenkomen en eventueel aan je door melden
                          waar of wat of wie ze heeft.

je hebt hier toch zeer veel mensen die zeer hoog opgaan in de fotografie
                          en die je misschien kunnen helpen , aan u om daar eventueel gebruik van
                          te maken.
                          alle hulp is welkom niet .

groetjes rudy
                          Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                          portfolio = http://rdewebs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
                            Alle respect maar hoe krijg je 25000 euro in zo'n tasje? Zelfs als je hem volledig kan omvullen met de duurste primes kom je nog niet aan dat budget. Tenzij het die fameuze primes van Leica of zo zijn?
                            ja ik vroeg mij dat ook af .. 25k €? rijdt die pippo daar rond met een golfkarretje of zo?
                            of gaat die gast daar een domme BV fotoshoot doen met een dozijn Hasselblad cameras in zijne zak?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              ja ik vroeg mij dat ook af .. 25k €? rijdt die pippo daar rond met een golfkarretje of zo?
                              of gaat die gast daar een domme BV fotoshoot doen met een dozijn Hasselblad cameras in zijne zak?

Ik zou zeggen, vraag het 'die pippo' of 'die gast' zelf ...

Beste allemaal,

Ah nee, hij heeft het al beantwoord.
                              My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                                daar gaat het niet om al steekt hij er nog 3 maal zoveel in
                                en als hij dat allemaal nodig heeft dan moet hij da meenemen
                                het gaat er om dat er zo van dat gespuis en dan druk ik mijn nog zacht uit
                                rondloopt dat geen respect heeft om zelf voor zo een set te gaan werken
                                en het dan maar steelt van iemand anders
                                daar gaat het om en om het terug vinden van de jongen zijn materiaal

grtz
                                Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                                portfolio = http://rdewebs.com

Comment

Working...
                                X