Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

    Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
    Waarom? Heeft hij de leiding van het onderzoek?
    Het is zijn materiaal en de tips kan doorspelen aan de bevoegde instanties.
    | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
    100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

    Comment


    • #62
      Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

      Oorspronkelijk geplaatst door TBR Bekijk bericht
      Het is zijn materiaal en de tips kan doorspelen aan de bevoegde instanties.
      De bevoegde instanties oordelen in hoeverre het slachtoffer en de pers op de hoogte worden gebracht van het onderzoek. Zij geven tips ter preventie van diefstal.
      Ge moet de zaken niet omkeren, he.

      Comment


      • #63
        Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

        Iemand anders heeft wel degelijk gepost over welke lenzen dat het ongeveer gaat en een afbeelding van de tas.
        "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

        Comment


        • #64
          Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

          Is die man eigenlijk niet verzekerd voor diefstal? Als mijn inkomen van dat materiaal zou afhangen, ik zou meteen ene dergelijke verzekering nemen op zulk diefstalgevoelig materiaal.

          Comment


          • #65
            Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

            Oorspronkelijk geplaatst door micn Bekijk bericht
            Iemand anders heeft wel degelijk gepost over welke lenzen dat het ongeveer gaat en een afbeelding van de tas.
            En nog iemand anders komt hier -en niet bij de politie- vervolgens aandraven met een verdachte, waarvan de naam en adres achterhaalbaar is. Dat is dan toch alleen maar om die kerel duidelijke instructies te geven, die kepernagels door zijn baseballbath klopt om de knieën van zo iemand te verbrijzelen.

            Comment


            • #66
              Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

              spannend! Ik mis wel nog enkele €1000 aan waarde.

              Comment


              • #67
                Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

                Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                Ik mis wel nog enkele €1000 aan waarde.
                De waarde was afgezien van de plaats en het uur inderdaad het enige gegeven. Wie echter een hond wil slaan heeft dat hier niet nodig.

                Comment


                • #68
                  Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

                  Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                  kepernagels door zijn baseballbath klopt
                  Maar dan loopt het water toch weg?

                  Baseballbath

                  Comment


                  • #69
                    Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

                    Ik kan me niet voorstellen dat een dief zo dom zou zijn om een in België gestolen tas met heel zijn inhoud op de grootste Belgische tweedehands-site te plaatsen.
                    Hoe dan ook is dit een oplichter, maar wsl niet de dader. Mail er maar naar, over enkele dagen krijg je een mail terug met de vraag het bedrag te storten en hij stuurt het dan wel op, want hij woont nu in het buitenland! Natuurlijk via een speciaal courier bedrijf zodat je zeker kan zijn dat je jouw geld niet kwijt bent

                    Comment


                    • #70
                      Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

                      Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                      Maar dan loopt het water toch weg?

                      Baseballbath
                      Nee, want dan schrijf je het met een d.
                      Ik verwees echter naar de kerel wiens filmpje van een diefstal op de vrt werd vertoond. Door de vele opruiende reacties meende hij het gezegde te moeten doen. Zij die hem adviseerden dat toch maar niet te doen, werden door het gespuis gepakt op schrijffouten. Typisch daarbij was het gebruik van onconventionele emoticons en leestekenreeksen .
                      Zoekwoorden: lynchen, volkstribunaal, klopjacht.
                      Wat de straffen betreft verwijs ik nu dan maar verder naar de zaak van een voormalig Europarlementslid die een heuse firma had opgericht om vermeende misdadigers op te pakken en aan de politie uit te leveren -- niet aan de slachtoffers.
                      Hij kreeg 18 maanden cel. De rechtbank motiveerde haar uitspraak door te stellen dat het organiseren van klopjachten het voorrecht is van de politie.
                      De straf was zeer licht, omdat hij met een filmpje kon aantonen dat hij geen geweld gebruikt.
                      Last edited by Poza; 29 maart 2011, 08:57.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

                        Oorspronkelijk geplaatst door fotokurt Bekijk bericht
                        wie leest er hier allemaal mee...
                        De verzekeringsagent? Van wie moet je anders schrik hebben in dit geval?
                        Het is voor iedereen hier beter de serienummers te weten van het materiaal om te kunnen nagaan of ze gestolen materiaal tegenkomen. En iemand die werkt als pro zal toch wel CPS zijn en kan dus gewoon die serienummers van het net halen.
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

                        Comment


                        • #72
                          Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

                          Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                          De verzekeringsagent?
                          En iedereen die professioneel materiaal te koop heeft, maar hier niet als verdachte wil worden genoemd.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

                            ... én de fod justitie bezocht net mijn site. Kan ook geen toeval zijn.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

                              Veel "rare" reacties die hier geplaatst worden.
                              Iemand plaatst hier een bericht over gestolen materiaal en direct wordt het bedrag in twijfel getrokken.
                              25k € is inderdaad een pak geld, maar ik kan me best voorstellen dat je daar aangeraakt, als je de duurste primes en body's rekent van Canon + laptop en nog wat ander materiaal .... maar om dat allemaal mee te slepen voor een opdracht, tjah..

                              Maar wat ik persoonlijk héél ongewoon vind is dat de persoon hier geen lijst neerzet met materiaal en serienummers, zonder deze gegevens is deze thread compleet nutteloos !

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment


                              • #75
                                Re: Voor 25.000 euro fotomateriaal gestolen op Nacht van Exclusief

                                Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                                ... én de fod justitie bezocht net mijn site. Kan ook geen toeval zijn.
                                Ik zou snel het land uitvluchten
                                www.fotofolio.be

                                Comment

                                Working...
                                X