Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door KaroDS Bekijk bericht
    Het vinden van een huwelijksfotograaf met “klasse” is vandaag een immens probleem.

    Nu hebben wij weer een opdracht voor een huwelijk waar zo’n 300-tal internationale industriëlen aanwezig zullen zijn.

    De prijs is totaal van geen belang maar er moet natuurlijk wel iets tegenover staan en dat is vandaag toch wel een heel groot probleem.
    Begrijp het niet goed. Zegt ge nu dat ge geen klasse hebt?
    Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
    website: http://www.hung.be
    facebook - Instagram

    Comment


    • #77
      Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

      'k zie dat er al veel reacties zijn losgekomen. misschien al te laat, maar you never know: www.frame-photo.com

      Comment


      • #78
        Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door KaroDS Bekijk bericht
        Het vinden van een huwelijksfotograaf met “klasse” is vandaag een immens probleem.

        Nu hebben wij weer een opdracht voor een huwelijk waar zo’n 300-tal internationale industriëlen aanwezig zullen zijn.

        De prijs is totaal van geen belang maar er moet natuurlijk wel iets tegenover staan en dat is vandaag toch wel een heel groot probleem.
        Als prijs van geen belang is dan laat je toch gewoon enkele internationaal gerenommeerde fotografen overvliegen?

        Verder toch weer een hele vreemde account die hier z'n zegje komt doen.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #79
          Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          de 50mm op ne crop is wel nen 80 mm, dus perfect voor portret.
          ( ik heb de 85mm )
          en die 135 ( mooie lens word wel 216mm, niet direct nog een portret lens.
          fout want de zoom factor is wel 85 maar de vervormingsfactor is deze van een 50 mm
          www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

          Comment


          • #80
            Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
            Begrijp het niet goed. Zegt ge nu dat ge geen klasse hebt?
            Met “klasse” bedoelen wij iemand met een hoog intellectueel en cultureel niveau, iemand die weet hoe hij zich moet gedragen in het gezelschap, die de ceremonies niet verstoort, iemand die weet dat hij niet op een huwelijk moet rondlopen in een jeansbroek …. buiten de evidente eisen natuurlijk qua diploma’s, ervaring, solvabiliteit…

            Comment


            • #81
              Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

              Ik denk dat je overdrijft, en ik baseer die uitspraak op ervaring
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

              Comment


              • #82
                Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door KaroDS Bekijk bericht
                Het vinden van een huwelijksfotograaf met “klasse” is vandaag een immens probleem.

                Nu hebben wij weer een opdracht voor een huwelijk waar zo’n 300-tal internationale industriëlen aanwezig zullen zijn.

                De prijs is totaal van geen belang maar er moet natuurlijk wel iets tegenover staan en dat is vandaag toch wel een heel groot probleem.
                Oorspronkelijk geplaatst door KaroDS Bekijk bericht
                Met “klasse” bedoelen wij iemand met een hoog intellectueel en cultureel niveau, iemand die weet hoe hij zich moet gedragen in het gezelschap, die de ceremonies niet verstoort, iemand die weet dat hij niet op een huwelijk moet rondlopen in een jeansbroek …. buiten de evidente eisen natuurlijk qua diploma’s, ervaring, solvabiliteit…
                Jullie (vermits ge spreekt over "wij") hebben de opdracht gekregen om een huwelijk te fotograferen. Waar is dan het probleem met het vinden van fotografen met "klasse"? Ze hebben jullie toch gevonden? Of hebben jullie geen klasse?
                Of komen "jullie" zeggen dat "jullie" wel klasse hebben en de rest niet?

                Spijtig dat Einstein dood is, anders had hij tussen het fotografen van een huwelijk door met de gasten zijn relativeitestheorie kunnen bespreken.

                Zoals reeds aangehaald, als geld geen probleem is, kan ik u een lijst van internationaal gerenommeerde fotografen bezorgen. Het zal u wel 4 nullekes kosten + onkosten. En best meer dan een jaar op voorhand boeken. En ze zijn ook nog eens picky. Misschien dat ze niet eens een huwelijk willen fotograferen omdat er 300-tal internationale industriëlen aanwezig zijn.
                Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                website: http://www.hung.be
                facebook - Instagram

                Comment


                • #83
                  Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                  Nu hebben wij weer een opdracht voor een huwelijk waar zo’n 300-tal internationale industriëlen aanwezig zullen zijn.
                  KaroDS
                  ik zie geen reden waarom die beter op de foto moeten staan dan de medewerker van het autokeuring wiens huwelijk ik 2 jaar geleden deed.

                  maar ja, dat is maatschappelijke discussie zeker en dat mag hier niet.


                  KaroDS
                  Met “klasse” bedoelen wij iemand met een hoog intellectueel en cultureel niveau, iemand die weet hoe hij zich moet gedragen in het gezelschap, die de ceremonies niet verstoort, iemand die weet dat hij niet op een huwelijk moet rondlopen in een jeansbroek …. buiten de evidente eisen natuurlijk qua diploma’s, ervaring, solvabiliteit
                  wat doet de verhouding tussen iemand eigen en vreemd vermogen ertoe?

                  wel erg vreemd hoe jullie klasse invullen. Van mij is nog nooit verwacht dat ik ook conversaties aanga op intellectueel en cultureel niveau met gasten en aan mijn jeansbroek en quicksilvertrui heeft nog nooit iemand zich gestoord. Wie dat wel doet mag 400€ meer betalen voor gepaste kledij.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • #84
                    Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
                    Zoals reeds aangehaald, als geld geen probleem is, kan ik u een lijst van internationaal gerenommeerde fotografen bezorgen. Het zal u wel 4 nullekes kosten + onkosten. En best meer dan een jaar op voorhand boeken. En ze zijn ook nog eens picky. Misschien dat ze niet eens een huwelijk willen fotograferen omdat er 300-tal internationale industriëlen aanwezig zijn.
                    Die is goed, vooral die laatste zin, schitterend gewoon

                    Ik heb vorig jaar een gala bal gefotografeerd ... in Salzburg ... en ik kan je verzekeren dat daar meer dan 300 mensen aanwezig waren ... en met een inkomen waar menig industrieel alleen maar van kan dromen (de familie Tour & Taxis, de familie Hayek ... enz ...)
                    Ik heb toen toch maar mijn kostuum aangetrokken met een hemd (wel zonder das ) om niet te veel uit te toon te vallen, maar je bent daar als fotograaf, niet als gast hé, dus je kan je net iets meer permitteren, ik kwam uiteindelijk aan tafel te zitten met een eigenaar van niet minder dan 12 verschillende Lamborghini wagens ... echte, geen schaalmodellen hé ... (ik mocht mee tafelen als 'part of the deal')

                    Ik zou mij in mijn jeans met t-shirt gewoon ongemakkelijk voelen in zo'n gezelschap

                    Moet wel toegeven dat het ook maar mensen zijn hoor, waar je een goed gesprek mee kan hebben en die je niet als vuil behandelen ... wat je van sommige 'would-be' klanten niet kan zeggen spijtig genoeg, en dan nog eens elke Euro die ze moeten uitgeven te veel vinden.

                    Klasse is een begrip dat veel ladingen dekt vind ik ... en neen, dat koop je niet, je hebt het of je hebt het niet ... spijtig genoeg is geld niet altijd een synoniem voor klasse ... of smaak ... of beleefdheid ...
                    Last edited by LamboCars; 12 april 2011, 17:28.
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                    Comment


                    • #85
                      Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door KaroDS Bekijk bericht
                      Met “klasse” bedoelen wij iemand met een hoog intellectueel en cultureel niveau
                      De term "klasse", zoals in bovenstaande zin gebruikt, doet mij onmiddellijk denken aan de 19de eeuw - vlak na de industriële revolutie...
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • #86
                        Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                        De term "klasse", zoals in bovenstaande zin gebruikt, doet mij onmiddellijk denken aan de 19de eeuw - vlak na de industriële revolutie...
                        Tom, jij voldoet dus, want je bent blijkbaar opgeleid daar je die zaken aan elkaar lieert.

                        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                        Comment


                        • #87
                          Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                          Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
                          Jullie (vermits ge spreekt over "wij") hebben de opdracht gekregen om een huwelijk te fotograferen. Waar is dan het probleem met het vinden van fotografen met "klasse"? Ze hebben jullie toch gevonden?
                          Het HR consultancy kantoor waarvoor ik werk behoort (qua turnover) tot de top 10 in de wereld.

                          Comment


                          • #88
                            Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door KaroDS Bekijk bericht
                            Het HR consultancy kantoor waarvoor ik werk behoort (qua turnover) tot de top 10 in de wereld.
                            Ah, jullie worden betaald om er 1 te vinden. Dan ga ik jullie laten werken.
                            Anders had ik u een lijst gegeven van een paar high end fotografen. Maar als top 10 HR kantoor kan het toch niet zo moeilijk zijn iemand te vinden.
                            Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                            website: http://www.hung.be
                            facebook - Instagram

                            Comment


                            • #89
                              Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                              Ik denk dat een aantal accounts hier nogal Stijnstijneniaanse gedragingen vertonen
                              Wat speurwerk op dit forum (en andere) verklaart wel een en ander
                              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                              Comment


                              • #90
                                Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                                Als ze een HR bureau kunnen inschakelen, zou ik een stel buitenlanders laten overkomen zoals Ed Pingol, Sam Hassas, Tony Hoffer, the Becker, Frank Amodo...
                                't Zal er wel afkunnen zeker?

                                Mag ik nu mijn factuur voor consultancy overmaken aan dit bureau?
                                [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                                Comment

                                Working...
                                X