Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loont het de moeite?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Oorspronkelijk geplaatst door bouk

    graag gedaan.
    grt,bouk.
    Nog een vroege vogel 

    Ik probeer zo hier en daar een reactie te plaatsen bij foto's waar ik effectief een mening over heb. Deze reacties beperken zich meestal wel tot vertellen wat ik goed of slecht vind aan een foto, mèt de reden waaròm.
    Hoe een foto technisch beter kan, hoe de nabewerking beter kan... daarvoor heb ik te weinig ervaring en kennis om advies te geven.

    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #92
      Re: Loont het de moeite?

      Zijn jullie nu nog steeds aan het neuten?

      Stoppen met zeveren; foto's nemen en posten en commentaar geven!
      Kzal wel m'n steentje bijdragen!
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #93
        Re: Loont het de moeite?

        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Zijn jullie nu nog steeds aan het neuten?

        Stoppen met zeveren; foto's nemen en posten en commentaar geven!
        Kzal wel m'n steentje bijdragen!
        Steentje bijdragen met neuten of foto's.
        Canon EOS 90D EFS 18-135

        Comment


        • #94
          Re: Loont het de moeite?

          Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
          Steentje bijdragen met neuten of foto's.
          Hehe, pipo'tje... ge weet wel wat ik bedoel!
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy
            Zijn jullie nu nog steeds aan het neuten?

            Stoppen met zeveren; foto's nemen en posten en commentaar geven!
            Kzal wel m'n steentje bijdragen!
            Niet omdat ik hier volop aan 't neuten ben, dat ik geen foto's post of reacties plaats, hé kerel (controleer mijn statistieken maar)
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #96
              Re: Loont het de moeite?

              Het gezaag blijft hier gewoon maar duren... tis gelijk een ouw-peekes-club. Azo om de paar weken komt er zo'n soort topic aan bod die maar blijft duren en blijft duren, tot het redelijk scheef zit, een mod komt aangeslufferd en een afsluitende post zet in de trand van "En nu heeft waarschijnlijk iedereen z'n zegje kunnen doen, we kunnen het hierbij als afgesloten zien" Slotje er op.

              En op het eind van het verhaal verandert er niets. Misschien een paar gefrustreerden meer er bij.
              Maak van een forumgebeuren toch geen zo'n opgeblazen zaak toch. Om m'n moeder maar eens te quoten "Doe wel en zie niet om"...

              Met een grote groet ik jullie en lever ik met plezier m'n abonnement op dit topic in...
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

              Comment


              • #97
                Re: Loont het de moeite?

                Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Het gezaag blijft hier gewoon maar duren... tis gelijk een ouw-peekes-club. Azo om de paar weken komt er zo'n soort topic aan bod die maar blijft duren en blijft duren, tot het redelijk scheef zit, een mod komt aangeslufferd en een afsluitende post zet in de trand van "En nu heeft waarschijnlijk iedereen z'n zegje kunnen doen, we kunnen het hierbij als afgesloten zien" Slotje er op.

                En op het eind van het verhaal verandert er niets. Misschien een paar gefrustreerden meer er bij.
                Maak van een forumgebeuren toch geen zo'n opgeblazen zaak toch. Om m'n moeder maar eens te quoten "Doe wel en zie niet om"...

                Met een grote groet ik jullie en lever ik met plezier m'n abonnement op dit topic in...
                Amen.
                En ga dan nu allen heen in vrede!
                een pessimist is een optimist met ervaring.
                Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                Pentax k-3II en nog meer glas

                Comment


                • #98
                  Re: Loont het de moeite?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                  Niet omdat ik hier volop aan 't neuten ben, dat ik geen foto's post of reacties plaats, hé kerel (controleer mijn statistieken maar)
                  Er heeft hier ooit een statistiek gestaan van hoeveel commentaren we gemiddeld posten om een paar reacties terug te krijgen. Vind ik echter zo dadelijk niet meer terug.
                  Ik lees ook dat iemands manier van reageren consequenties zou hebben op hoe zijn eigen foto's worden beoordeeld.
                  Mijn antwoord is meestal bedoeld voor de lezer, en niet zozeer voor ts-ers met lange tenen: mijn gehele oeuvre werd waarschijnlijk daarom al twee maal door het slijk gehaald zonder dat ik een foto ter beoordeling had aangeboden. Dat is echter niet typisch voor ons forum.

                  Comment


                  • #99
                    Re: Loont het de moeite?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                    Er heeft hier ooit een statistiek gestaan van hoeveel commentaren we gemiddeld posten om een paar reacties terug te krijgen. Vind ik echter zo dadelijk niet meer terug.
                    Heb je over deze; http://forum.belgiumdigital.com/f6/m...um-346863.html

                    in dit topic past deze ook; http://forum.belgiumdigital.com/f59/...-a-291808.html
                    Last edited by foto4fun; 10 maart 2011, 10:20.
                    Never resist temptation or it could go away...
                    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                    Comment


                    • Re: Loont het de moeite?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                      Het gezaag blijft hier gewoon maar duren... tis gelijk een ouw-peekes-club. Azo om de paar weken komt er zo'n soort topic aan bod die maar blijft duren en blijft duren, tot het redelijk scheef zit, een mod komt aangeslufferd en een afsluitende post zet in de trand van "En nu heeft waarschijnlijk iedereen z'n zegje kunnen doen, we kunnen het hierbij als afgesloten zien" Slotje er op.

                      En op het eind van het verhaal verandert er niets. Misschien een paar gefrustreerden meer er bij.
                      Maak van een forumgebeuren toch geen zo'n opgeblazen zaak toch. Om m'n moeder maar eens te quoten "Doe wel en zie niet om"...

                      Met een grote groet ik jullie en lever ik met plezier m'n abonnement op dit topic in...
                      Voila
                      Ik heb dikwijls de indruk dat velen zo'n forum veel te serieus nemen ...

                      greetz
                      Cheeta
                      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                      flickr

                      Comment

                      Working...
                      X