Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Jaaroverzicht... een eigen leven...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Maar... maar.. Die nummerplaat ken ik... Da's... povetd... 't is niet waar he?... amaai, da had ik nu nooit van hem gedacht se, dat die zo snel reed...

Comment

't Moet maxmax zijn de voorzitter van BD

ps: die jimmy

mvg,
      Z900
      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Beste Michel

Dat hebt gij weer eens prachtig in elkaar gestoken, maar... dat zijn wij gewoon van u, als jij aan iets begint is het af, nogmaals ik geniet telkens weer van uw kreativiteit.

Groetjes

Comment

Een mooi overzicht, en stuk voor stuk knappe bewerkingen !!!
          Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
          www.bartvo.be

Comment

Keep up the spirit and the good work Mic !

Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
            Lidnummer BD0066BE

Comment

Tja, we hebben succes gehad in 2003 en niet alleen met onze foto's maar ook bij de...

Dat succes lag er waarschijnlijk aan omdat we zulke grote camera's bij hadden.

Maar we hadden 't virus te pakken.

Vroeger kenden ze in Brugge, Maastricht, Gent en andere toeristische steden de Japanners die in groep met hun camera's de straten versperden...
              Maar nu is er een nieuwe groep, de BDers die de straten volledig afsluiten als ze ergens langskomen met urenlange files tot gevolg.

De zebrapaden zijn aan vervanging toe als BelgiumDigital langs gekomen is...

Comment

He he, de Mic is weer los Machtig .
                Groeten,
                Ronald
                http://fotografie.jouwweb.nl/

Comment

We hadden in 2003 Shootings en workshops...
                  Workshops die ons leerden online kopen...
                  Geheugen in Australië, Batterijen in Maleisië en onze foto's laten afdrukken in Ierland...

In deze workshop kon je ooknog leren hoe je foto's moest bewerken.

of hoe je meisjes moest... (Nee, laat maar...)

En na de workshops had ik m'n handen vol geld... (Brave mensen die BDers, brave mensen!) We moesten meer van die workshops... hum...

Comment

Fantastisch!
                    :: http://www.dpix.be ::

Comment

Tja, BD is idd een verslaving... Als ik op 't forum zit kan ik niet stoppen. Tot in de late uurtjes zit ik hier over foto's te babbelen...
                      Het is soms zelfs zo erg dat ik zelfs geen tijd heb om naar het toilet te gaan.
                      Maar ik heb er een oplossing op gevonden. Ik heb een nieuwe bureaustoel gekocht.
                      Nu kan ik veel langer aan mijn computer blijven zitten.

Comment

Ik neem aan dat rookmelder uitstaat!

Comment

Geweldig overzicht jongens !!!

www.gijbels.net

Comment

great overvieuw ,
                            Mijn voornemen zal dit jaar toch moeten zijn, wat meer opduiken op de ondertussen beruchte BD-dagen. Tof.

Canon Powershot G3

Comment

En het leuke van deze topic is dat we ook echt die SD's terug beleven, man, man toch, wat hebben we toch gelachen, geshoot en goed gegeten en gedonken, maar vooral BD'rs leren kennen.

Comment

SUPER!!!!
                                http://katrijn.fotopic.net
                                Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

Working...
                                X