Originally posted by teddy-bear
En het leuke van deze topic is dat we ook echt die SD's terug beleven, man, man toch, wat hebben we toch gelachen, geshoot en goed gegeten en gedonken, maar vooral BD'rs leren kennen.
Idd, Teddy, we hebben wat afgelachen...
En plezier... jawatte, voor de Shooting in Antwerpen had ik nog nooit op zo'n Harley gezeten...
Awel, daar zal ik je eeuwig dankbaar voor blijven.
Ik voelde me terug een klein kind , zo'n plezier heb ik daaraan beleefd.
We zijn vandaag nog eens naar de Zoo van Olmen geweest.. omdat 't zo'n plezante shooting was...
Weet ge dat diennen slapende BDer daar nog altijd ligt?
In 2003 hebben we van alles gedaan op de BD shootings...
We hebben in kleine bootjes gezeten (Gent), op grote boten gezeten (Antwerpen) op motto's gezeten en zelfs met de cowboys meegereden...
Door de strenge regels verliepen alle BD shootings vlekkeloos.
Op deze foto zie je hoe een onderwerp van de Olmense shooting er al op de Shooting in Antwerpen bij wilde zijn.
Hij smeekt om te mogen blijven en ook op zo'n Harley te mogen...
Maar onze Teddy-Bear (soortgenoot) was streng en wees hem terug naar z'n eigen shooting.
Sommige BDers hebben een extra breeeeeeeeed voertuig...
En weet je waarom?
Anders gaan al hun toestelletjes en lenzen er niet in.
In 2003 werden heel wat camera's aangekocht... Het regende D100's, 10D's een 300D's met 500mm lenzen.
Er werd door de BDers, in 2003, zelfs zoveel fotomateriaal aangekocht in het buitenland, dat DHL en Fedex er een speciale dienst voor moesten oprichten...
Je kan die speciale koeriers herkennen aan 't BD logo op de zijkant van de wagens.
De meeste Shootings waren buiten...
Maar we hadden ook een Modellen shooting met vier binnen studio's.
Daar konden we leren omgaan met flitsers en modellen...
Er waren zeer veel fotografen aanwezig.
en mooie modellen die er wat van konden...
en er waren zelfs modellen die uit de kleren gingen voor echt mooie "Playboy" foto's...
Sorry deze foto is ietsje overbelicht, maar toch mooi he?
i.v.m. de overbelichte foto : Een beetje langer in het ontwikkelbad zou geen kwaad kunnen in dit geval. Let op de temperatuur van het bad.
Wel verse ontwikkelaar gebruiken in het vervolg.
En dan nog een probleempje dat je eens moet afleren :
MIC Ontwikkelaar maak je aan met ZUIVER WATER niet met FANTA.!!!
Skitch
Edit : Oops, verkeerd forum. Dat is niet het forum van BelgiumChemical.com ?
Ik maak alles met Fanta... Thuis wordt zelfs de soep met Fanta gemaakt...
Comment