Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht - Digitale Fotografie van Eric Mansvelder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    En die is open vandaag, zeker ?
    Dan ligt er straks eentje minder !
    Wel raar dat iedere vestiging een ander prijs hanteert...
    Originally posted by Fabbe
    Het lig in de carrefour van StDenijsWestrem bij Gent op hopen voor 29euro .....
    Achteraan bij de computerboeken ..
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #32
      Originally posted by Dama
      En die is open vandaag, zeker ?
      Dan ligt er straks eentje minder !
      Wel raar dat iedere vestiging een ander prijs hanteert...
      Originally posted by Fabbe
      Het lig in de carrefour van StDenijsWestrem bij Gent op hopen voor 29euro .....
      Achteraan bij de computerboeken ..
      Ben zaterdag naar Carrefour in St denijs westrem geweest en daar lagener op een kopstand nog 4 exemplaren,ze staan tussen de pc boeken.
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #33
        Thx, Mir.
        Vandaag niet open... Zal voor morgen zijn !
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #34
          En, Dama eentje gevonden? Ik wel !!

          Erwin
          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

          Comment


          • #35
            Helaba... ge hebt er toch nog één laten liggen voor mij ?
            Ik ben er niet geraakt vandaag...
            Ik hoop morgen...
            Originally posted by erwin
            En, Dama eentje gevonden? Ik wel !!

            Erwin
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #36
              Heb het boek gezien in standaard boekhandel
              weliswaar voor de prijs van € 54

              Comment


              • #37
                weet iemand of die in de Carrefour van St.Denijs Westrem of die aan de Ster (Gent) ligt?
                Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                Comment


                • #38
                  Als je van de Sterre vertrekt, richting Deinze-Kortrijk (N43 - Kortrijkse Steenweg), kom je de Carrefour op je linkerkant tegen, na een 2-3 km (Sint-Denijs-Westrem).
                  Maar als ik van jou was, zou ik wachten to woensdag...

                  Originally posted by lapino
                  weet iemand of die in de Carrefour van St.Denijs Westrem of die aan de Ster (Gent) ligt?
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #39
                    waarom?
                    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                    Comment


                    • #40
                      ... Omdat ik er ook nog één wil hebben
                      Originally posted by lapino
                      waarom?
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #41
                        aha! snoeper als ik er eerder geraak dan jij en er liggen er nog twee, wil ik gerust één meenemen voor jou ook hoor. ik werk in Gent dus je kan er daar dan altijd omkomen (werk op Kortrijksestwg bij Mercator)

                        misschien kan jij het omgekeerde doen ook? als ik er niet geraak en er zijn er nog twee, neem je er ene mee voor mij en kom ik er om
                        Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                        Comment


                        • #42
                          Morgen ga ik alvast proberen gaan...
                          Als ik ga zal het tussen 17u en 17u30 zijn.
                          Mij goed, maar hoe spreken we dit af
                          Originally posted by lapino
                          aha! snoeper als ik er eerder geraak dan jij en er liggen er nog twee, wil ik gerust één meenemen voor jou ook hoor. ik werk in Gent dus je kan er daar dan altijd omkomen (werk op Kortrijksestwg bij Mercator)

                          misschien kan jij het omgekeerde doen ook? als ik er niet geraak en er zijn er nog twee, neem je er ene mee voor mij en kom ik er om
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #43
                            ik werk ook in gent en had ook graag een exemplaar gewenst
                            ik kom net van carrefour ninove maar daar is het boek al uitverkocht
                            als het mogelijk is mag je voor mij ook een boek meebrengen , laat maar weten hoe dat moet geregeld worden (als dat voor een van jullie mogelijk is) want ik heb morgen een dag verlof en ga er niet meer geraken.

                            mark

                            Comment


                            • #44
                              Toch even terloops vertellen dat er maar een paar meer lagen hoor!!!
                              Ik kan u niet juist vertellen hoeveel want ik woon 100km van st Denijs af maar ik heb een collega opgebeld die daar woont en die jongen is zo vriendelijk geweest voor mij eens even binnen te wippen . Ik dank hem hiervoor duizend maal!! Ik zal nu nog even moeten wachten tot hij in Brussel eens even in het hoofdbureau binnenspringt voor ik kan beginnen lezen, maar ik heb al zolang moeten wachten dus voor die paar dagen ... En zodus verhuisd een boek van het westen naar het oosten van Belgie. Eigenlijk verdiend dit huzarenstukje alleen al een handtekening van de meester himself.

                              Erwin
                              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                              Comment


                              • #45
                                Mij goed, maar hoe spreken we dit af
                                Hoezo afspreken? Is toch geen probleem als jullie er straks 4 hebben? Ik krijg een percentage hee, remember?

                                Naah, geintje, ik zou het zelf ook zo goedkoop mogelijk proberen te kopen. Ik denk dat die carrefours toch overal dezelde aanbiedingen zouden moeten hebben... En als het uitverkocht is: Je kunt natuurlijk altijd proberen te bestellen tegen de aanbiedingsprijs, who knows?

                                Comment

                                Working...
                                X