Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht - Digitale Fotografie van Eric Mansvelder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

missie volbracht, 2 (laatste) exemplaren uit Carrefour St.Denijs.Westrem opgehaald. wel uurtje werk gehad want de ene was 29.00€ geprijsd en de andere 54.50€. Heb die zo moeten betalen en dan aan onthaal mogen aanschuiven om uit te leggen dat ik het verschil wenste terug te krijgen. Was nogal discussie want men beweerde dat ik dat duur exemplaar NIET in de Carrefour zou gekocht hebben. Had nochtans kasticket van 3min daarvoor waar men de beide boeken op die manier aanrekende maar daar was men even niet in geïnteresseerd. Hebben er dan de verantwoordelijke van de boekenafdeling bijgehaald en uiteindelijk toch het verschil (25.50€) terugbetaald gekregen.

Dama : uw exemplaar ligt op u te wachten hé
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Oeie... Moeilijke bevalling geweest...
      Bedankt !
      Ik laat je wel iets weten wanneer ik erom kom.
      Originally posted by lapino
      missie volbracht, 2 (laatste) exemplaren uit Carrefour St.Denijs.Westrem opgehaald. wel uurtje werk gehad want de ene was 29.00€ geprijsd en de andere 54.50€. Heb die zo moeten betalen en dan aan onthaal mogen aanschuiven om uit te leggen dat ik het verschil wenste terug te krijgen. Was nogal discussie want men beweerde dat ik dat duur exemplaar NIET in de Carrefour zou gekocht hebben. Had nochtans kasticket van 3min daarvoor waar men de beide boeken op die manier aanrekende maar daar was men even niet in geïnteresseerd. Hebben er dan de verantwoordelijke van de boekenafdeling bijgehaald en uiteindelijk toch het verschil (25.50€) terugbetaald gekregen.

Dama : uw exemplaar ligt op u te wachten hé
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Wat een mens toch allemaal moet doen he om een goed boek in handen te krijgen

Erwin
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Net in carrefour Kuurne geweest,
          noppes boek was spijtiggenoeg niet te vinden
          Canon 1D
          Canon D30 + grip
          Canon 300 L f2.8
          Bigma 50-500 f4/6.5
          wit glas ...

Comment

boek is intussen afgeleverd aan dama. leuk hoe we elkaar zo beetje kunnen helpen hier
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Topic verplaatst vanuit Koopjeshoek.

mvg,

BD moderator Koopjeshoek

Comment

Nogmaals bedankt, Lapino
                Nu nog tijd vinden om het boek door te nemen...
                Originally posted by lapino
                boek is intussen afgeleverd aan dama. leuk hoe we elkaar zo beetje kunnen helpen hier
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

Comment

Originally posted by joske de leeuw
                  Eergisteren gekocht in de Carrefour in Hasselt, ik vermoed dat dit ook elders kan, aan 29 euro. S u p e r b o e k !!!
                  Welke carrefour was het?

Comment

indien iemand nog een carrefour weet waar er nog in stock liggen aan 29 euro, laat maar weten

mark

Comment

carrefour (vroeger biggs) te Hasselt; de eerste afrit (als je van lummen komt) of de laatste afrit (als je van bilzen-luik komt). nog verschillende exemplaren aan 29 euro.
                      eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
                      --- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---

Comment

ben van oost vlaanderen, hasselt is me net iets te ver, kan ik net zo goed 54 euro betalen

toch bedankt
                        mark

Comment

Ik heb de mijne Daarstraks ff langs Tervuren om een good old secondhandje.

Heb daarvoor even contact gehad met Carrefour in Turnhout en daar waren ze ook op.

Succes voor de andere jagers

Comment

Voor wie het interesseert: ik ben in Hasselt in de carrefour (ex-biggs) geweest en er lagen nog 4 exemplaren (aan 29 euro), waarvan ik er twee heb meegenomen? Eén voor mezelf en één om iemand eventueel een plezier te doen. Dus voor degene die het in Maasmechelen wil komen afhalen en die het rapste is om mij een mailtje te sturen.
                            http://www.myricreaties.be

Comment

Gisteren in de Carrefour van Schoten geweest.
                              Ze hebben er wel redelijk wat fotografie boeken maar die van Erik niet.
                              wel de boeken van Mike Corbet, John Freeman, er was zelfs een boekje over digitale forografie dat speciaal voor 50-plussers was geschreven (?)
                              De boeken van Corbet of Freeman zagen er ook wel interessant uit (beide ca. 15 euro) maar ik heb er geen gekocht. Ik zou toch wel eerst dat boek van Erik eens willen zien.

Comment

Working...
                              X