Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht - Digitale Fotografie van Eric Mansvelder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Erik Mansvelders
    De prijs van ca 54 euro is idd de standaardprijs voor het boek. Maar zoals hier al eerder aangegeven schijnt het boek op een aantal plaatsen goedkoper te zijn.

    En zoals Skitch al aangeeft: De uitgever bepaalt idd de verkoopprijs. Ik verkoop het boek gelukkig niet zelf. Want dan was ik nu bezig met het verkopen van dit boek ipv het schrijven van het volgende deel

    Aangezien de uitgever en ook de verkopers zelf zo af en toe bepaalde boeken (en series, onderwerpen etc) in aanbiedingen plaatsen, kan het de moeite zijn om eens rond te neuzen hoe de prijzen liggen. En waar natuurlijk. Ik hoop wel dat de verkopers voor de 'standaard'prijs moeten inkopen trouwens, want ik krijg een royaltypercentage
    Nieuwe versie? Herschrijven van het boek, of een nieuw deel? Wanneer komt dat uit?
    Visit my website

    Comment


    • #17
      Mag ik evt de juiste titel van het boek ?

      Alvast bedankt

      Comment


      • #18
        Titel: Digitale fotografie (+CD-rom)
        Auteur: Erik Mansvelders
        ISBN: 9039519838
        Uitgeverij: Academic Service

        Visit my website

        Comment


        • #19
          kwil niet ambetant doen, maar tegen mij heeft Erik eens gezegd dat hij voor de ronde prijs van 100€ het boek zelfs persoonlijk komt voorlezen...

          Stef

          Comment


          • #20
            Originally posted by Stef
            kwil niet ambetant doen, maar tegen mij heeft Erik eens gezegd dat hij voor de ronde prijs van 100€ het boek zelfs persoonlijk komt voorlezen...

            Stef
            d'as pas goedkoop, meiskens waar wachten jullie op, zo lelijk is diene Erik nu ook weer niet ze
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #21
              Ik heb de boek in "Het Computer Winkeltje" (www.hcw.be) gekocht (aan 54Euro). Daar zijn ze normaal gezien nog op stock, je kan in ieder geval op hun website zien of iets binnen is of niet...
              Canon met glas...

              Comment


              • #22
                en?? gevonden in de carrefour?

                Comment


                • #23
                  Heb daarstraks weer, wind en vooral koopjeslustigen getrotseerd op weg naar die andere carrefour in Burcht. (de betweter in mij vindt dat dat net iets dichter is dan Zemst)
                  Maar uiteraard niets te vinden in de daar aanwezige chaos.
                  Een boek, meneer. U komt voor een boék? Het zijn solden, meneer, iedereen komt voor een pet, een trui, een slabbetje, zelfs voor een tv aan min 50%. Maar een boek, meneer? U moet wel goed gek zijn als u hier een boek wil komen kopen...
                  Een stemmetje diep vanbinnen heeft de betweter voorlopig het zwijgen opgelegd. Dus van de week eerst even naar Zemst bellen. Of het mailtje van Pieter ff in detail bestuderen, want die heeft misschien nog een tweedehandsje voor mij liggen.
                  Conclusie: carrefour op een zaterdag in de solden is al even gek als Ikea tijdens de kerst

                  Enneh, Eric, voor wanneer is het vervolg gepland? Ik heb toch nog tijd om die pil van 500 blz door te nemen??

                  Comment


                  • #24
                    Net een super aanbod gehad van Rikketik en van Peter, ga ff alles on hold zetten tot maandag!

                    merci voor de reacties!
                    sjillie

                    Comment


                    • #25
                      Ik wil niet in de wielen van sjillie rijden maar als er nog iemand van zijn boek wil af zijn, mag hij/zij mij gerust eens mailen hoor?
                      Ik hoop nu maar dat Sjillie al geholpen is ????

                      Erwin
                      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                      Comment


                      • #26
                        Zou er iemand dit boek voor me willen kopen als ze het tegenkomen aan de Carrefour prijs?

                        Ik betaal uiteraard alles.

                        Comment


                        • #27
                          Ik woon op 2 km van zemst.
                          ik wil inderdaad wel eens gaan kijken of het er is hé?
                          alhoewel ik zelden in de carrefour boodschappen doe
                          Of, eerst bellen, als het er is, mij mailen en dan wil ik het wel gaan halen.
                          laat maar iets weten.
                          Mail me maar als ik iets moet ondernemen.

                          Comment


                          • #28
                            Ik heb het 3 dagen geleden in de Carrefour van Burcht gekocht voor 29€, niet zo ver van antwerpen...
                            Groetjes,
                            Bartolomoio

                            Canon stuff, BD0258BE

                            Comment


                            • #29
                              Het lig in de carrefour van StDenijsWestrem bij Gent op hopen voor 29euro .....
                              Achteraan bij de computerboeken ..

                              Comment


                              • #30
                                'k vind het wel best! bestel het boek gewoon bij BOL.com

                                Kan ik het nog net uitlezen voordat het nieuwe boek er is.
                                Visit my website

                                Comment

                                Working...
                                X