Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag aantal foto's per Topic

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Peter1
    , jawel Peter1 zo werkt het WEL !!!
    Hoe moet je anders in Godsnaam iets kenbaar maken???
    Daar is dit forum toch voor???
    Uiteraard Mic: zo werkt het wel....
    Maar mijn reactie slaat op de flauwekul die sommigen uitslaan....
    Niemand heeft er ok maar één probleem dat zaken aangekaart worden,laat dat duidelijk zijn;integendeel.
    Vandaar de snelle reactie die je gekregen hebt en het feit dat jou vraag over het koopjesforum al is aangekaart en op de volgende vergadering is geagendeerd.

    Maar zeggen dat de crew zat is op vergaderingen en dat agendapunten op een drafje worden afgehandeld ging me net iets te ver, vandaar mijn reactie.
    Idd, Peter... ik had 't door ja.
    Sommigen reageren nogal heftig... Dat zal hun aard zijn.
    Ikzelf heb al tig van Shootings en vergaderingen meegemaakt en nog nooit iemand dronken gezien... Zelfs niet na een lange barbeque in tropische temperaturen met veel drank... Die drank was hoofdzakelijk Fanta en koffie.

    Ik bedoelde met "zo werkt 't wel", gewoon dat we, als we iets te vragen of te zeggen hebben i.v.m. de forumregels, we dit moeten kunnen.
    Niet, natuurlijk, dat we elkaar gaan beledigen.

    Ik zit al jaren op dit heerlijke forum en doe aan bijna alle BDshooting mee... En ik moet eerlijk zeggen , ik ben telkens weer verbaasd van de fijne sfeer en behulpzaamheid van de BDers.
    Ik zou het van geen geld ter wereld meer kunnen missen.
    Er wordt hier meer en meer gezegd " that's the Bd spirit" Hoe zou dat komen denk je?

    <font face="Arial Black">Dus aan de Crew, proficiat, doe zo voort, wij de BDers zullen jullie eeuwig en één jaar dankbaar zijn.</font id="Arial Black">

    Comment


    • #32
      Even ter verduidelijking...
      Hiermee is 't allemaal begonnen.
      Ik wou een foto van een kapel in de sneeuw laten zien.

      Natuurgetrouw bij schemerduister getrokken (Foto 1). Dan is ze blauw als ze uit de camera komt. Op foto 2 is die blauwzeem eruit gehaald. Dan was m'n vraag of de BDers dit dan beter vinden...
      Foto 3 hoor bij foto 1 want het is om hetzelfde tijdstip getrokken, van dezelfde kapel in hetzelfde bos maar dan met flits, daar zie je duidelijk de sneeuwvlokken op, door hun weerkaatsing in het flitslicht. Deze foto is dan wel donkerder dan foto 1.
      Ik wou eigenlijk een discussie starten over sneeuwvlokken met flits te trekken, omdat dit zo eigenaardig overkomt, met soms grote vlokken vlak voor de lens en het flitslicht.
      Maar omdat de mod reageerde (wat z'n job is, daar niet van) is deze discussie echter anders uitgedraaid.

      Ik denk dat ik deze week al heel wat aangericht heb in dit zo vreedzame forum, eerst met mijn opmerking over de koopjeshoek en nu weer in de Showcase.
      Mijn oprechte excuses voor de moeilijkheiden die de crew daardoor op hun hals krijgen.
      Dat heb je met een Topic, je weet op voorhand niet waar je naartoe vaart.

      Comment


      • #33
        maar neen hoor Mic....integendeel!
        Peter

        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
        http://www.photoblog.be/peterwarson

        Comment


        • #34

          Ja er zijn natuurlijk altijd mensen die alles anders willen;dat is ieders goed recht....alleen werkt het op deze manier dus niet. De RvB/crew houdt rekening met de belangen van iedereen, zoekt de grootste gemene deler,houdt rekening met technische aspecten....en jij hebt geen flauw idee hoe de mods, de crew het forum ' analyseren' en hoe vaak er overleg is over wat kan en niet. Jij krijgt geen mails van tevreden en ontevreden bezoekers binnen....
          niet zeveren tegen mij, peter1.
          (even een screenshot van mijne mailbox, 'k heb de namen van al de forumleden geblurd, omdat ik die in deze discussie niet wil betrekken)




          als het op dit forum al niet meer zou mogen om je mening te geven, is dit geen "discussie"forum de naam meer waardig, en kan voortaan iedereen beter via anonieme e-mail, crew, mods en leden lastigvallen. is dat waar je naartoe wil ? sorry hoor, maar daar veeg ik vierkant mijn voeten aan.

          dan gooi ik het nog liever open en bloot op tafel, dan het weg te moffelen. dan zeg ik nog liever af en toe iets onbeleefds dan dat ik schijnheilig zou willen zijn.

          ps: 'k ben geen volwaardig forummember, want daarvoor zaag ik te veel. 'k ben ook geen betalend lid van de vzw, start te weinig topics en laat ik nog minder foto's zien. (kwestie van niet van het kastje naar de muur gestuurd te willen worden). maar zolang dit forum voluit het belgium digital discussieforum heet, zal ik mijn mond niet houden als er al eens iets op mijne lever ligt. ok, dan ben ik maar een ambetanterik zoals er gelukkig niet te veel van zijn op dit forum en sla ik geregeld de bal totaal mis. maar als je wil dat ik stop met discuteren, zoek dan een andere naam voor dit discussieforum en maak er een gezellig privé-clubje van.

          en laat dan heel deze boel sponsoren door diegenen die nu nog als ongewenste spammers bekeken worden, maar die voor een handvol euro's met open armen ontvangen zouden kunnen worden. (voor die wolven in schapevacht, de addertjes onder het gras, is dat toch maar een kleine aftrekbare uitgave op het jaarbudget, maar met een hoog rendement). ieder zijn ding, maar wat mij betreft: dada jonges.



          deze sneer klinkt misschien wel wat lullig, maar als ik BD geen warm hart zou toedragen, zou ik me zoals nu ook geen zorgen hoeven te maken over de toekomst van dit forum.


          the hustler

          Comment


          • #35
            Wow John, dat is geen geringe hoeveelheid hate-mail die je daar binnen krijgt iedere dag . Wel terecht natuurlijk want zo'n muil laat niet iedereen zich welgevallen. En dan toch maar iedere keer de goede zaak willen verdedigen . BTW, heb jij ooit een nick Koentakinta oid gehad
            Groeten,
            Ronald
            http://fotografie.jouwweb.nl/

            Comment


            • #36
              'k vrees dat zelf een grote muil hebben, een noodzakelijk kwaad geworden is, om mezelf (en heel ons forum) te verdedigen tegenover de idioten. anderzijds verschieten er regelmatig heel wat forumleden, van mijn bij momenten schijnbaar ontoelaatbaar taalgebruik.

              'k zou liever wat gematigder zijn, maar gelukkig genoeg kan ik me hier als onbevooroordeelde outsider profileren, en te veel spam in mijne mailbox is meestal reden genoeg om eventjes kabaal te komen maken. dan doe ik er meestal nog een schepje bovenop, in plaats van zoals zovelen (die mij mailen om te zeggen dat ze er mee stoppen) er de brui aan te geven.

              'k zou liegen als ik daar geen voldoening aan heb: eigenlijk amuseer ik me te pletter en zal ieders halfzachte mening mij worst wezen.

              (zoals nu dat gezeik van peter1. ik ken dat manneke niet, maar hij is tenminste niet zo bescheten om een haat-mailtje naar mij te sturen, hij gooit het nog liever open en bloot op ons forum.) dat doe ik ook.

              john

              Comment


              • #37
                Awel John,

                ik deel je mening volledig deze keer....eerlijkheid en oprechtheid boven alles...ook al betekent dat eens ne groten toot opzetten....

                Stef

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Stef
                  Awel John,

                  ik deel je mening volledig deze keer....eerlijkheid en oprechtheid boven alles...ook al betekent dat eens ne groten toot opzetten....

                  Stef
                  Zie jij daar "eerlijkheid en oprechtheid" in Stef??

                  Mij schieten in de eerste plaats de woorden "egoisme" en "disrespect" door het hoofd.

                  Iemand die zich laat opfokken en manipuleren door enkele anderen die donders goed weten dat the Hustler maar een half woord nodig heeft om zijn gal uit te spuwen over alles en iedereen. Gasten die er zin in hebben hier wat keet te schoppen hoeven maar een mailtje te sturen.
                  Neem eens 10 minuten tijd en blader eens door het archief. Is er ergens wat ongenoegen of een probleemke, staat er wel een reply van the Hustler tussen in zijn bekende stijl.
                  Wordt er wat verantwoordelijkheid of medewerking gevraagd is ie spoorloos. Had die niet beter VZW-lid geworden en in de algemene vergadering zijn mond opengetrokken tussen de tientallen anderen?
                  Dan is het hier wél wat makkelijker, zo anoniem de a-sociale *** uithangen.

                  Lees eens helemaal bovenaan op de rand van het (IE) venster: Belgium Digital Foto Discussie Forum.
                  Of, zoals Mr. Van Dale het zegt:
                  bijeenkomst waarop een of meer deskundigen een inleiding houden over een bep. onderwerp en daarna daarover in discussie treden met elkaar en met het publiek
                  Wat the Hustler er wil van maken is een Belgium Digital Forum Discussie Forum.

                  Kern van de zaak: the Hustler interesseert zich geen bal in de oorspronkelijk vraag van Maturin :
                  Wie is er vóór om de regel 'een foto per topic' in SC zo te laten?
                  Daar wordt met twéé woordjes op gereageerd:
                  ik niet
                  geen verdediging van zijn standpunt, geen verklarende uitleg zoals Mic en anderen het wel kunnen.
                  Neen, dan maar oeverloos gelal, scheldwoorden en insinuaties.

                  'k zou liegen als ik daar geen voldoening aan heb: eigenlijk amuseer ik me te pletter
                  Niet op mijn kap, John. Deze reply omdat je het toch liever "in de groep gooit" dan via mails. Meer tijd krijg je niet van me.


                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #39
                    Hombre,

                    Hustler heeft z'n stijl....net zoals ik trouwens
                    ik ben het vaak oneens met hem....

                    maar ik apprecieer WEL zijn oprechtheid....en ook de jouwe nu

                    Stef

                    Comment


                    • #40
                      Sorry hé, ik reageer normaal niet op dergelijke zaken, maar er zijn denk ik wel grenzen....

                      (zoals nu dat gezeik van peter1. ik ken dat manneke niet, maar hij is tenminste niet zo bescheten om een haat-mailtje naar mij te sturen, hij gooit het nog liever open en bloot op ons forum.) dat doe ik ook.
                      Het kan dal wel "gezeik" zijn John ( en ik spreek je echt persoonlijk aan deze keer);maar het is -helaas voor jou wel de werkelijkheid... alleen al het taalgebruik waar je precies prat op gaat is enorm storend; op deze manier voer je geen discussie ( nu er was zelfs geen discussie denk ik);als je echt van oordeel bent dat je beledigingen en scheldproza jezelf en BD vooruit helpen dan zou je best je conclusies trekken...je komt op deze wijze het forum vervuilen; je draagt niks bij voor een goede werking; integendeel je steunt de vzw nog niet eens; manneke wie ben jij dat ik me door jou moet laten afblaffen?

                      @Stef: ik heb helemaal niks tegen discussies die met een open geest gevoerd worden, ik wel een grondige hekel aan beledigingen, grof taalgebruik;meestal zegt dat meer over de gebruiker dan over het onderwerp.

                      Ik reply niet meer op dit onderwerp tenzij ik nog eens persoonlijk wordt aangevallen; de vraag naar aantal foto's ( daar ging het over)wordt midden januari besproken; je hoort het resultaat wel.

                      Peter

                      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                      http://www.photoblog.be/peterwarson

                      Comment


                      • #41
                        @Peter1 : hee Peter, dat bedoelde ik net met "stijl"....iedereen heeft zijn eigen manier om iets trachten uit te leggen....

                        ik "kijk (voor één keer) doorheen" die stijl en apprecieer zijn oprechtheid en eerlijkheid...that's all...

                        Stef

                        Comment


                        • #42
                          't ja, ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is zeker?

                          Ook ik kan de meestal vuilbekkerij van hustler niet smaken, de inhoud nog minder.

                          Vraag mij af wat hij eigentlijk hier komt doen op een "foto-forum".

                          Over wat ging deze topic nu weer...

                          Comment


                          • #43
                            Mensen, kunnen we het off topic gezeur niet gewoon staken en terug gaan naar het onderwerp?
                            Mic heeft een topic gestart met betrekking tot het plaatsen van foto´s.
                            Mic heeft absoluut géén topic gestart met het verzoek om de zoveelste ruzie te beginnen.

                            Comment


                            • #44
                              Heerlijk toch zo'n nieuwjaarswensen

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by mic
                                Heerlijk toch zo'n nieuwjaarswensen
                                lol....

                                Stef

                                Comment

                                Working...
                                X