Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboek : waar kan ik terecht voor BoF look en kwaliteit ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotoboek : waar kan ik terecht voor BoF look en kwaliteit ?

OK, thanks !
    Kwestie van mijn peiling up2date te houden ;-)

Zo is het voor mij ook voor alle duidelijkheid. Het is voor eigen gebruik, maar heb wel graag dat het in orde is, met een goed evenwicht prijs/kwaliteit.
    Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
    Wel, aangezien de fotoboeken/boekjes die ik laat maken voor eigen gebruik zijn (en niet voor bvb klanten of zo) heb ik, gezien de (stevige) prijs, er nog geen boeken laten maken.
    Maar ik lees eigenlijk alleen maar positieve commentaren...
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Comment

Hey Lies,
      Besluit ik daaruit dat beiden (CeWe en Profotonet) goed zijn, maar Profotonet duidelijk beter ?
      Kwestie van juist te interpreteren, en ook mijn samenvatting volledig te houden...
      Oorspronkelijk geplaatst door Lies MX Bekijk bericht
      Ik heb er vorig jaar eentje bij Cewe & bij Profotonet besteld en het verschil is merkbaar duidelijk.
      Ook 2 Profotoalbums nog besteld vorig jaar bij Profotnet en .
      Dit waren wel allemaal gelijmde explaren volgens mij geen gebonden.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

ik zie fotobuch.de op -1 staan.
        Is mss wat voorbarig. Altijd eigenlijk geweldig tevreden van geweest. Nog geen leverancier gevonden die zo groot op fotopapier drukt. Alleen jammer dat ze nu wat aanpassingen gedaan hebben in hun lijn en dat ze bij de overstap precies wat foutjes maken. Maar als ik de oude boeken bestel blijven deze de beste prijs/kwaliteit hebben die ik al gezien heb.

Binnenkort eens de nieuwe l40 choice lijn uitproberen (die nog wel op fotopapier is) en zal bevindingen laten weten.
        http://www.driesrengle.be - /portfolio - /huwelijksfotografie - Alles met een zwaar overpriced digitaal wegwerpkodakske

Comment

OK, dan maak ik er een +1 van. Het voornaamste is als er problemen zijn, dat ze ook netjes afgehandeld en opgelost worden.
          Bedankt voor de toelichting
          Oorspronkelijk geplaatst door Dresse Bekijk bericht
          ik zie fotobuch.de op -1 staan.
          Is mss wat voorbarig. Altijd eigenlijk geweldig tevreden van geweest. Nog geen leverancier gevonden die zo groot op fotopapier drukt. Alleen jammer dat ze nu wat aanpassingen gedaan hebben in hun lijn en dat ze bij de overstap precies wat foutjes maken. Maar als ik de oude boeken bestel blijven deze de beste prijs/kwaliteit hebben die ik al gezien heb.

Binnenkort eens de nieuwe l40 choice lijn uitproberen (die nog wel op fotopapier is) en zal bevindingen laten weten.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Blurb is goed en snel.

Comment

Hier ook een tevreden gebruiker van Profotonet !!
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Heb 2 boeken bij Pixum besteld, nadat ik een mail kreeg met vouchers voor korting.

De software beviel me heel goed en is heel gebruiksvriendelijk.

De kwaliteit van de binding is ok, alsook de kwaliteit van de druk.

Zonder korting heb ik voor een A4 "panorama" 54EUR betaald voor 74 pagina's en 78EUR voor 122 pagina's (hard cover, gewone papierkwaliteit).

Verpakking was ook in orde.

Voor persoonlijk gebruik vind ik deze kwaliteit meer dan voldoende, zeker de prijs in acht genomen...

Een paar foto's achter de volgende links :
                Ik heb even een paar foto's van het boek genomen...

www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

Comment

Ik ben eeen tevreden klant van Photobuch. Zowek prijs/kwaliteit als service.
                  Bij een trouwalbum van mijn schoonzus was er vlek op een pagina. Meteen een foto ervan gemaakt, een mailtje naar Photobuch en een week later een nieuw exemplaar ontvangen. En dit allemaal zonder morren
                  Groeten,
                  Leentje

Comment

Bedankt Leentje.

Heb de "stats" in de openingspost aangepast.

Deze ervaring heb ik ook bij Pixum voor de fotowerken : geen enkele discussie bij beschadiging. Ze drukken meteen opnieuw af. Bij de fotoboeken had ik geen klachten.
                    Oorspronkelijk geplaatst door leentje Bekijk bericht
                    Ik ben eeen tevreden klant van Photobuch. Zowek prijs/kwaliteit als service.
                    Bij een trouwalbum van mijn schoonzus was er vlek op een pagina. Meteen een foto ervan gemaakt, een mailtje naar Photobuch en een week later een nieuw exemplaar ontvangen. En dit allemaal zonder morren
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

Comment

ziet er verdikke goed uit Danny.
                      een interessante post !!

greetz
                      Cheeta
                      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                      flickr

Comment

Working...
                      X