Ik neem de vrijheid het waarschijnlijk zoveelste topic over fotoboeken te beginnen.
Gezien ik een heel gerichte vraag heb, hoop ik dat mij dit niet kwalijk genomen wordt
Ik wil nu uiteindelijk toch eens mijn eerste fotoboek samenstellen en laten afdrukken.
Aangezien het BoF (Book of Fame) erg in mijn smaak viel, qua concept maar vooral qua kwaliteit, vroeg ik mij af of er afdrukcentrales zijn die deze kwaliteit benaderen.
Ik zou ook graag met zwarte achtergronden werken, die dan ook echt zwart gedrukt zijn (zonder een of andere kleurzweem erin)...
Heeft hier iemand ervaring mee ?
Benieuwd naar de reacties...
---------------------------------------------
EDIT : samenvatting van de feedbacks
Blurb : +3 / -1
Profotonet : +2
Fotobuch.de : +2
Asukabooks.com (met BTW-nr) : +1
CEWE : +2
tictacphoto : -1
Pixum : +1
Gezien ik een heel gerichte vraag heb, hoop ik dat mij dit niet kwalijk genomen wordt
Ik wil nu uiteindelijk toch eens mijn eerste fotoboek samenstellen en laten afdrukken.
Aangezien het BoF (Book of Fame) erg in mijn smaak viel, qua concept maar vooral qua kwaliteit, vroeg ik mij af of er afdrukcentrales zijn die deze kwaliteit benaderen.
Ik zou ook graag met zwarte achtergronden werken, die dan ook echt zwart gedrukt zijn (zonder een of andere kleurzweem erin)...
Heeft hier iemand ervaring mee ?
Benieuwd naar de reacties...
EDIT : samenvatting van de feedbacks
Blurb : +3 / -1
Profotonet : +2
Fotobuch.de : +2
Asukabooks.com (met BTW-nr) : +1
CEWE : +2
tictacphoto : -1
Pixum : +1