Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dpreview. Het niveau zakt zienderogen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    het feit alleen al dat er een apart forum moest komen voor de vuile paria's met een 300D, zegt al genoeg.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #17
      Als je 1 op 100 forumleden als "vervelend" mag beschouwen, is dat met zeg een 400 actieve leden nog te doen. Dat zijn er maar een stuk of 4 die af en toe ambetant doen.
      Maar op een forum met vele duizenden leden loop je al heel snel tegen een vervelende etter aan.
      Dat is het nadeel van grote forums.

      En die kleingeestigheid van de Amerikanen kennen we wel via MTV. Moet je daar maar eens de Osbournes proberen te volgen.
      Een fles drank mag je niet openbaar dragen, als er maar een papieren zak over zit, zijn de problemen van de baan. NOT.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #18
        Tja, John. Jij zou daar in rap tempo maar minstens Alpha Centauri verbannen worden alleen al door je avator . Hier ben je thuis, tussen andere mafketels .

        Originally posted by the hustler
        o jee, en dan zijn er zelfs nog van die idiote momenten dat ik het al eens aan de stok durf te krijgen met een BD-forummember.

        ik ben een onozel manneke. 'k zou beter mijn boeltje pakken en oprotten met mijn gezeik.
        Groeten,
        Ronald
        http://fotografie.jouwweb.nl/

        Comment


        • #19
          Originally posted by maturin
          Tja, John. Jij zou daar in rap tempo maar minstens Alpha Centauri verbannen worden alleen al door je avator . Hier ben je thuis, tussen andere mafketels .
          there's no place like home, mat
          'k sta hier dagelijks nog versteld omdat ik hier ondertussen nog niet buitengevlogen ben.

          Comment


          • #20
            Ik vind al die negatieve kritiek op de 300d gewoon gezeik, bull**** en flauwekul. Voor iemand die wil starten met dslr, is dit een prima toestel. En ook voor gevorderden, die gewoon geen bakken geld wil uitgeven. Ik ben er zeker mee, dat ik geen betere fotos maak met de 10d dan met 300d, en daar gaat het toch om ???. Ikzelf heb de 300d 30 seconden in mijn handen gehad, en teruggezet, waarom? te licht, en de sluiter klonk voor mij te goedkoop. Maar, geeft dit andere fotos? komaan zeg, is gewoon een persoonlijk gevoel. Mirror lock up heb ik nog nooit gebruikt, autofocus is goed bruikbaar en de beeldkwalitiet is gewoon identiek aan 10d en voor de rest zullen we maar geen vergelijk maken zeker?
            Deze kritieken kom je trouwens veel tegen, behalve mischien op dat nederlands forum , maar daar zijn de mensen dan ook zuiniger met hun centen, en denken een paar keer meer na??

            En euh, eigenlijk ben ik jaloers op die kitlens, voor dat geld een 17-55, man man, wat een cadeauke!!!!!

            Comment


            • #21
              jammer dat die buitenlanders onze humor niet snappen.

              en ze zijn goed in appels met peren te vergelijken.

              o, en de lengte van de mijnen varieert tussen de 28-135 mm
              "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

              Comment


              • #22
                Originally posted by frevaro
                jammer dat die buitenlanders onze humor niet snappen.

                en ze zijn goed in appels met peren te vergelijken.

                o, en de lengte van de mijnen varieert tussen de 28-135 mm
                F*ck, ontmaskerd!!!
                Maar zeg het niet voort, anders word ik hier als eerste verbannen :-(

                Comment


                • #23
                  Jochen,

                  inderdaad 'ambtetant' dat je gebanned wordt, maar dat je van Phil geen reactie krijgt ... kan ik ergens wel begrijpen, als hij zich moet bezig houden om met iedereen te communiceren via email, dan zal hij niet veel tijd meer hebben om reviews te maken of om aan de site te werken. Mocht ik (uit persoonlijke naam dus) iemand bannen (en zeker zijn van mijn eigen gelijk), dan weet ik niet of ik al dan niet daarover zou wensen te communiceren, dat zijn toch welles-nietes spelletjes. Tijd om serieus te argumenteren kan je met zo'n site toch niet maken, want dan lijden daar de andere bezoekers/leden onder.

                  'k Heb dus geen uitspraak gedaan over uw of Phill zijn gelijk hee , 'k wil alleen maar zeggen dat ik Phill begrijp als hij daarover niet wenst te communiceren (wegens tijdsgebrek, wegens zijn gelijk, wegens ... weet ik veel).
                  --
                  Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by NataliaNL
                    http://www.rateapelitan.com

                    let aub niet op de foto's ik moet nodig nieuwe maken.
                    Devon Rex! Cool cats!
                    http://www.theafricabug.com

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Sven
                      Jochen,

                      inderdaad 'ambtetant' dat je gebanned wordt, maar dat je van Phil geen reactie krijgt ... kan ik ergens wel begrijpen, als hij zich moet bezig houden om met iedereen te communiceren via email, dan zal hij niet veel tijd meer hebben om reviews te maken of om aan de site te werken. Mocht ik (uit persoonlijke naam dus) iemand bannen (en zeker zijn van mijn eigen gelijk), dan weet ik niet of ik al dan niet daarover zou wensen te communiceren, dat zijn toch welles-nietes spelletjes. Tijd om serieus te argumenteren kan je met zo'n site toch niet maken, want dan lijden daar de andere bezoekers/leden onder.

                      'k Heb dus geen uitspraak gedaan over uw of Phill zijn gelijk hee , 'k wil alleen maar zeggen dat ik Phill begrijp als hij daarover niet wenst te communiceren (wegens tijdsgebrek, wegens zijn gelijk, wegens ... weet ik veel).
                      Hey Sven,

                      Och, Phil is makkelijk te bereiken hoor. Ik stuurde hem ooit twee "hot news" links door, en kreeg telkens binnen het kwwartier antwoord. Beide "hete nieuwtjes" werden verwerkt in de "news" sectie.

                      Ik denk niet dat hij zoveel gemailed wordt. Ik vermoed dat dat komt doordat niemand het eigenlijk dúrft; hij word op zijn site soms vereerd als een halve Godheid (ook daar zijn de Amerikanen goed in).

                      Hoe dan ook... bij mij is hij serieus in achting gedaald. Ik weet immers zeker dat ik niet door hem werd verbannen. Voor zo'n onozelheid zou hij dat nooit doen. Dus ik verwachtte toch wel een antwoordje.
                      http://www.theafricabug.com

                      Comment


                      • #26
                        Jochen, veel hangt af van het forum waar je opzit. Ik volg nu al een tijdje het 10D/D30/D60 forum en daar valt het op dat het stikt van de "snobs" (excuseer mijn taalgebruik). Die kerels kopen L-lenzen met 4 tegelijk, een Sigma of ander third-party lens wordt gewoon gekraakt (zonder goede kritiek, maar geen Canon L). En als je dan ziet waar die kerels over het algemeen over posten, dan heb je soms moeite om je lachen in te houden. Laatst was er eentje die problemen had met de 10D en een 550EX: had handleiding niet gelezen, en had zelfs 2 contactpunten afgeplakt: waar haal je het vandaan?!?. Ik verschiet er dus niet van dat je tegen zo'n reactie aanloopt. Die pippo's kopen een 10D, met een 70-200/2.8 L IS, een 17-40L en nog wat expensive stuff... en denken dan dat ze daarmee goede foto's kunnen trekken. Als je dan hun "juweeltjes" ziet dan vind ik het eerder zonde van het goede materiaal dat verknoeit wordt... (en dan heb ik niets tegen newbies!!).

                        Ik heb (en volg nog altijd) het fuji-forum gevolgd, en daar gaat het er heel anders aan toe, er zitten ook een paar rotte appels, maar veel minder. Daar is ruimte voor discussie, rond camera's maar ook rond andere dingen. Er zijn zelfs een paar Canonians die op het Fuji-forum intelligente vragen komen stellen omdat ze op het Canon-forum geen antwoord krijgen... (en dat zijn niet mijn woorden).

                        Hoe het met de andere fora is gesteld, weet ik niet. Dus daar ga ik geen oordeel over vellen...

                        Maar home sweet home zou ik zo zeggen...
                        Canon 10D, glass, flashes & extra's
                        Fuji S602Z & extra's
                        www.CooMa.be BD0176BE

                        Comment


                        • #27
                          Hmmm... ik wist echt niet dat het er zó erg gesteld was.

                          Ondertussen blijf ik dpreview wel volgen: ik hou al jaar en dag de hoofdpagina in het oog, en bekijk daar de populairste threads, kwestie van te weten wat er leeft in het digicam-wereldje. Dit is een nieuwe, toffe thread: http://forums.dpreview.com/forums/re...essage=7060750.

                          Die kerel post een kerstkaart met babes op. Deze zijn echter "perfect" aangekleed; in de verste verte geen bloot te zien.

                          Maar... hij maakte de fout in zijn message header het woord "glamour" te gebruiken. resultaat; banned! Byebye!

                          Wie zei daar iets over FredMiranda?
                          http://www.theafricabug.com

                          Comment


                          • #28
                            Ivm bannen van het forum...hier zijn ze er ook goed in, wees maar gerust.
                            Denk dat je wel weet waarover ik het heb.

                            Comment


                            • #29
                              Ivm bannen van het forum...hier zijn ze er ook goed in, wees maar gerust.
                              Wie A zegt...
                              Mark (300D)

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Cyrox
                                Ivm bannen van het forum...hier zijn ze er ook goed in, wees maar gerust.
                                Wie A zegt...
                                ...hangt hier al een tijdje rond.
                                Pieter
                                --
                                Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                                Comment

                                Working...
                                X