Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dpreview. Het niveau zakt zienderogen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    volgens mij moet je het hier wel heel bont maken voor dat je verbannen word van dit forum.
    ik kan mij één geval herinneren en dat was terecht
    "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

    Comment


    • #32
      Om even te vermelden wat voor soort people er soms ronddwaalt op het dpreview forum, en in dit geval het 300D-forum dan: Een paar maanden geleden liet ik daar eens 2 foto's zien van een wolkenlucht, één vóór en één nà sensorreiniging. Nu stond er op beide foto's in de linkerbovenhoek een draadje spinnenweb (toevallig meegekiekt, hing blijkbaar in de hoek van een buitendeur). Dus op foto 1 een hoop stofdeeltjes en het spinnendraadje, en op foto 2 geen stofdeeltjes maar wel nog het spinnendraadje).
      Nu komt er van iemand de vraag of ik het toestel 2e hands had gekocht gezien al die stof, en vervolgens van dezelfde persoon de reactie: I'm a little confused, but was there a spider in your cam ???

      Stel je voor, een spin tussen de sluiter : splatsch !!!

      Om maar te zeggen, rare mensen die ...

      Ludovic
      EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
      BD0118BE

      Comment


      • #33
        koop een Fuji (S2) en kijk op Dpreview op het Fuji forum, geen problemen of mensen die elkaar afzeiken. Ligt het misschien toch aan de groep mensen die een Canon DSLR aanschaffen nu deze voor een grotere groep bereikbaar wordt??


        Zag bij het Canon forum bv een klacht van iemand die geen beeld op zijn lcd kreeg, vond dat vreemd met zo'n "dure camera".

        Deze vriend is toen het principe can een DSLR uitgelegd. Zegt mij genoeg over deze gebruikers. De goeden uiteraard hier buiten gelaten. Ik denk dat door de relatief lage prijs van de Canon DSLR een andere soort groep gebruikers wordt aangetrokken en derhalve het niveau van het forum daalt.

        Bovenstaand is niet negatief bedoeld, (teneinde eindeloze discussies te vermijden. )

        prettige jaarwisseling rob
        http:/home.planet.nl/~knegt221

        Comment

        Working...
        X