Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Je blog-site.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Je blog-site.

    Iemand een idee als dit kan: ik ben beheerder van een pagina op FB van mn basketbalploeg, naast de pagina hebben we een website. Ik heb een plug-in geïnstalleerd dat het mogelijk maakt om een post op FB te zetten over de blog.

    Maar als ik dit doe wordt het bericht op mijn Facebookpagina gezet, kan ik op één of andere manier op die andere pagina posten?
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #47
      Re: Je blog-site.

      nog altijd zeer positief, ik probeer om de blog up-to date te houden maar is niet simpel.
      Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
      hier vind je mijn foto's en hier ook

      Comment


      • #48
        Re: Je blog-site.

        Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
        Iemand een idee als dit kan: ik ben beheerder van een pagina op FB van mn basketbalploeg, naast de pagina hebben we een website. Ik heb een plug-in geïnstalleerd dat het mogelijk maakt om een post op FB te zetten over de blog.

        Maar als ik dit doe wordt het bericht op mijn Facebookpagina gezet, kan ik op één of andere manier op die andere pagina posten?
        Welke plugin gebruik je? Volgens mij moet je daar aangeven naar welke pagina hij moet linken (posten)
        | Mijn nieuwe website met foto's |

        Comment


        • #49
          Re: Je blog-site.

          Ik heb sinds twee weken geleden ook een eigen blog. Daarvoor had ik mij ingeschreven op redelijk wat sites om je foto's te delen met iedereen, maar ik vond het altijd jammer dat je daar verder meestal niets mee kunt doen. Nu dus mijn eigen blogje dat ik gebruik om foto's te delen en er een woordje uitleg bij te geven.
          Ik heb het nog maar net en heb er al enkele dingen op gezet. Voorlopig hou ik het nog wel goed vol. Maar het is natuurlijk allemaal nog nieuw he

          Blogje vind je in de link.
          Waar ik vooral op hoop... reacties krijgen op mijn posts. Maar die blijven voorlopig uit.
          Ik vroeg me af hoe mensen nu eigelijk op mijn blog zouden terrecht komen? Behalve als je de link zelf meedeeld natuurlijk... zijn er manieren waardoor je volk kan lokken?
          Het is natuurlijk de bedoeling dat er mensen naar komen kijken. Een blog is leuk voor jezelf, maar als niemand meegeniet is de pret er ook snel af.

          Ohja, mijn blog is gemaakt met Blogspot. En ik ben daar tot nu toe heel tevreden over.
          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

          Comment


          • #50
            Re: Je blog-site.

            om te zorgen dat mensen jou blog gaan vinden, moet je dus vindbaar zijn in zoekmachines (voornamelijk google, rest komt dan meestal wel vanzelf).

            Ga naar www.google.com/webmasters
            Meld je aan en voeg je website toe.
            Het kan dan even duren, maar naar verloop van de tijd komt de zogenaamde 'google-bot' langs op jouw website. Hij indexeert je website en plaatst deze in de zoekresultaten.

            Zorg ervoor dat jou website op meerdere pagina's gelinkt staat (startpagina, andere foto-websites etc).

            Om te testen of bij toeval je website al niet geïndexeerd is. Ga naar google en typ het volgende als zoekopdracht:

            site:mijndomeinnaam.nl

            Je ziet dan exact jou resultaten.
            Jij hoeft je zo te zien al niet eens meer aan te melden.
            zie deze zoekresultaten

            Update met enige regelmaat zodat Google weet dat er activiteit op je website is, en naar verloop van de tijd scoor je steeds hoger in de zoekresultaten.
            WillemClassensDesign: Mijn website
            Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
            Flitsers:HVL-F42AM;

            Comment


            • #51
              Re: Je blog-site.

              Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
              om te zorgen dat mensen jou blog gaan vinden, moet je dus vindbaar zijn in zoekmachines (voornamelijk google, rest komt dan meestal wel vanzelf).

              Ga naar www.google.com/webmasters
              Meld je aan en voeg je website toe.
              Het kan dan even duren, maar naar verloop van de tijd komt de zogenaamde 'google-bot' langs op jouw website. Hij indexeert je website en plaatst deze in de zoekresultaten.

              Zorg ervoor dat jou website op meerdere pagina's gelinkt staat (startpagina, andere foto-websites etc).

              Om te testen of bij toeval je website al niet geïndexeerd is. Ga naar google en typ het volgende als zoekopdracht:

              site:mijndomeinnaam.nl

              Je ziet dan exact jou resultaten.
              Jij hoeft je zo te zien al niet eens meer aan te melden.
              zie deze zoekresultaten

              Update met enige regelmaat zodat Google weet dat er activiteit op je website is, en naar verloop van de tijd scoor je steeds hoger in de zoekresultaten.
              Bedankt voor de tips! Kan ik ook wat van leren!

              Comment


              • #52
                Re: Je blog-site.

                Je blog komt vanzelf in de zoekmachines, aanmelden is verloren tijd. Zorg dat de content regelmatig aangepast wordt (toch in het begin). Hoe meer andere sites naar de jouwe linken hoe "belangrijker" en hoe hoger je komt in de resultaten. (Da's de reden dat spammers hun links op gastenboeken en op fora dumpen).

                Je kan zorgen voor een goede tracker op je site zodat je ziet van waar je bezoekers komen en waar ze naar op zoek zijn.

                suc6
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #53
                  Re: Je blog-site.

                  Ik wou gewoon fotos online zetten om ze te delen. Op een normale 'persoonlijke homepage'.
                  Vooral serietjes van foto's en reisfoto's die in groep bij elkaar horen, albums zoals ze zeggen.

                  Echter heb ik af en toe een individuele foto die nergens bij hoort, en die plaats ik sinds kort op een blog.

                  Comment

                  Working...
                  X