Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interessepeiling photoshop cs5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: interessepeiling photoshop cs5

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
    Ik vraag me bv. af hoe kleine zelfstandigen in bijberoep het doen, waarmee ik bedoel degenen die dus niet de grote duiten verdienen hiermee, maar wel als zelfstandige ingeschreven staan om in orde te zijn (en bv. zelfs onder de limiet voor sociale bijdrage zitten).
    Waarschijnlijk zoals de rest van de hobby fotografen, illegaal downloaden ... en gebruiken. Maar wel tot in China roepen als een website of krant hun beelden "gestolen" gebruikt ...

Als ik soms zie op dit forum hoe men kwekt over een lens, een flits of een statief die ze graag zouden willen maar bv. €50,00 te duur is dan stel me vragen bij legale gebruik van software

Het is als bijberoeper even duur om in regel te zijn met alle licenties en dat is niet makkelijk, dat snap ik! Maar zodra je beslist om "pro" te gaan dan hoort een ferme investering in software er gewoon bij ... ik heb een jaar gewerkt om mijn software af te betalen.
    www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
      Waarschijnlijk zoals de rest van de hobby fotografen, illegaal downloaden ... en gebruiken. Maar wel tot in China roepen als een website of krant hun beelden "gestolen" gebruikt ...

Als ik soms zie op dit forum hoe men kwekt over een lens, een flits of een statief die ze graag zouden willen maar bv. €50,00 te duur is dan stel me vragen bij legale gebruik van software

Het is als bijberoeper even duur om in regel te zijn met alle licenties en dat is niet makkelijk, dat snap ik! Maar zodra je beslist om "pro" te gaan dan hoort een ferme investering in software er gewoon bij ... ik heb een jaar gewerkt om mijn software af te betalen.
      't akkoord!
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

bij deze, mensen die interesse hebben in de professionele windows versie van cs5
        nederlands mogen mij gerust een pm sturen.. Grtz Lode

Comment

Working...
        X