Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HOF Nominaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: HOF Nominaties

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Wij beschikken hier over de BoF's van 2007, 2008 en 2009 en staan in geen enkele van deze boeken. Pas in de nieuwe editie 2010 staan foto's van zowel mijn vrouw als van mijzelf. Uiteraard hebben we editie 2010 besteld.
    idem!!

het is telkens genieten, gebruiken als inspiratiebron en hopen dat je ooit op een dag ook eens erin komt.....en normaal gezien is dat in de editie 2011 ..tenzij ik er afval.....
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
      Trouwens, vraagje tussendoor: is er iemand die een BOF aanschaft zonder dat ie er zelf in staat?
      tuurlijk!
      Sony RX10 Mark IV
      nog een fijne dag verder!
      Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
        Het grootste probleem blijft dat men iedereen in vakjes wil duwen, en eens je in een vakje zit kan je er niet meer uit.

Gevolg : liever een foto van 13 in een dozijn dan iets origineels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
          Trouwens, vraagje tussendoor: is er iemand die een BOF aanschaft zonder dat ie er zelf in staat?
          Mijn vierde exemplaar is besteld en betaald. In het laatste exemplaar zullen mijn twee foto's, behoorlijk genomineerd via mijn deelname aan twee wedstrijden, niet staan. Ik ben daar totaal niet van onder de indruk omdat de wekelijks HOF zich teveel beperkt tot quasi steeds dezelfde onderwerpen.
          Last edited by Grupello; 11 november 2010, 20:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            Je krijgt hem eigenlijk, tegen onkostenvergoeding.
            Volledig akkoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              3/4 van de kopers staan niet in het boek en zien het boek als een bron van inspiratie en fotoboek tout cours
              Dan ga je gewoon het archief in en je bekijkt ze gratis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                de sportiviteit siert u
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

de sportiviteit siert u
                  Tja, hoe zou dat komen?

Comment

Sow heej... een paar dagen niet op het forum geweest en dan lees ik dit :

FestinaLente ... "Banned"
                    vinstermik ... "Banned"

en nog een paar ...

Gaat goed met BD ...vlgs. mij (not dus) beetje boven de pet aan het groeien!!!!

Zijn er eindelijk een paar "amateurs" die een degelijk en goed onderbouwd respons geven op geplaatste foto's en dan krijgen die een ban !!!!

Heej mensen waar zijn jullie mee bezig ???...

Vind er zo niet veel meer aan bij BD
                    >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
                      Zijn er eindelijk een paar "amateurs" die een degelijk en goed onderbouwd respons geven op geplaatste foto's en dan krijgen die een ban !!!!
                      dit is verre van de reden tot verwijdering

lees ook eens http://forum.belgiumdigital.com/f19/...en-338255.html na
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        of andersom?
                        grt,bouk.
                        Yep.

L.
                        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                          Ik bekijk je site gratis, en ben dan vooral onder de indruk van bijvoorbeeld Hasselt kermis. Zegt echter weinig over wat dat op groot papier geeft.

Comment

dit is verre van de reden tot verwijdering

lees ook eens http://forum.belgiumdigital.com/f19/...en-338255.html na
                            Oke , geheel gelezen , maar wat zegt het dan over "mederwerkers" die achter de schermen hebben meegeholpen ??

Festina-Lente en Antoine 200 bv. hebben toch ook "achter de schermen " geholpen
                            of niet dan ??...

en waarom is Antoine200 er niet meer bv. ??

Ik kan bv. geen enkele negatieve reactie terug vinden, die FestinaLente geschreven zou hebben...tov moderators..

i.m.o. heeft hij steeds correct gerageerd op reacties van derden (ook van de mod's ...)
                            >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              of andersom?
                              grt,bouk.

ja... ik had er 4 instaan vorige editie, heb 'm even ingekeken tijdens BD-life, maar 't kan me niet overtuigen... neem liever deel aan een wedstrijd type al thani en krijg dan de cataloog opgestuurd... prijs is ongeveer gelijk maar de foto's zijn dat niet! Dit is een andere niveau...

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                              In het laatste exemplaar zullen mijn twee foto's, behoorlijk genomineerd via mijn deelname aan twee wedstrijden, niet staan. Ik ben daar totaal niet van onder de indruk omdat de wekelijks HOF zich teveel beperkt tot quasi steeds dezelfde onderwerpen.
                              inderdaad... ik heb foto's die op wedstrijden niet alleen nominatie's krijgen maar ook medailles... doch HOF ziet ze niet... resultaat... ben gestopt met posten hier... stuur ze enkel naar wedstrijden...
                              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
                                Ik kan bv. geen enkele negatieve reactie terug vinden, die FestinaLente geschreven zou hebben...tov moderators..
                                Bwah,.. euh... dat is geen bewijs van gerechtelijke dwaling, door bevoegden in de passende vorm ingediend, of andersinds geldig bewijs ter ontlasting van overigens niet-genoemde feiten. En dit forum is vooral uitdrukkelijk geen Hof van beroep.
                                Ik moet daarom alle dergelijke betogen in hun geheel negeren.
                                Bedankt.

Comment

Working...
                                X