Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijhouden gemaakte foto's

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Volgens mij zit het probleem in het seriële nummer dat IMach bijhoudt van het verwisselbare medium.
    Zoals je ook op die afbeelding kan zien heeft mijn onderste database een ander nummer, hoewel ze op dezelfde CD staan. Indien ik nu een database toevoeg, krijg ik nog een ander nummer.
    Het lijkt erop telkens ik de CD herplaatst, er een ander nummer gebruikt word. Het gaat hier wel om een CD-RW waar ik momenteel wat testen mee uitvoer.


    Comment


    • #32
      Heb je trouwens relocate vd folders in IMatch gedaan na het branden op cd?
      Iedere cd zou een eigen nr. krijgen zodat IMatch altijd precies aangeeft waar de foto's zijn gebleven.


      Volgens mij zit het probleem in het seriële nummer dat IMach bijhoudt van het verwisselbare medium.
      Zoals je ook op die afbeelding kan zien heeft mijn onderste database een ander nummer, hoewel ze op dezelfde CD staan. Indien ik nu een database toevoeg, krijg ik nog een ander nummer.
      Het lijkt erop telkens ik de CD herplaatst, er een ander nummer gebruikt word. Het gaat hier wel om een CD-RW waar ik momenteel wat testen mee uitvoer.



      Eppie.
      EP

      Comment


      • #33
        Heb je trouwens relocate vd folders in IMatch gedaan na het branden op cd?
        Iedere cd zou een eigen nr. krijgen zodat IMatch altijd precies aangeeft waar de foto's zijn gebleven.
        Die functie heb ik pas ontdekt na mijn laatste bericht. Aangezien deze functie bestaat kan ik dan evengoed die databases laten staan op de harde schijf, en deze pas branden als er 600MB op staat. Dan is het probleem die het gebruik CD-RW geeft ook van de baan (ligt trouwens al aan de kant).

        Comment


        • #34
          Ik zal binnenkort er eens aan beginnen foto's op cd te zetten. Ik denk dat ik kopieren ga doen. Houd ze graag ook op de HD.
          Wat er dan gebeurd in IMatch weet ik niet.
          Ik heb eens iets gelezen in het forum over ook info vd CD's in de categorie-lijst.
          CDirk: met welke software brand je op CD of vanuit IMatch mogelijk?



          Die functie heb ik pas ontdekt na mijn laatste bericht. Aangezien deze functie bestaat kan ik dan evengoed die databases laten staan op de harde schijf, en deze pas branden als er 600MB op staat. Dan is het probleem die het gebruik CD-RW geeft ook van de baan (ligt trouwens al aan de kant).


          Eppie.
          EP

          Comment


          • #35
            Ik gebruik altijd NERO.
            Na het maken van een CD zal 'Relocate' nodig zijn (alé, vermoed ik toch), tenzij je verder werkt op de harde schijf.

            Comment


            • #36
              Hallo

              Ik heb in Delphi indertijd een klein programma geschreven welke me toelaat foto's te importeren en te exporteren. Per foto moet je echter wel de nodige informatie inbrengen. Je kan foto's bewaren in verschillende folders op de harde schijf, terwijl je ook de foto's nog eens softwarematig in diverse groepen kan opdelen. Je kan er montages mee maken. eveneens kan je de foto's uitprinten, ...
              ENfin, misschien had ik indertijd een soort vijfde wiel uitgevonden, doch ik moet eerlijk bekennen dat ik nu 4 jaar na introductie nog steeds gebruik maak van de database en dat alle negatieven, dia's en digitale foto's hierin zijn verwerkt (± 95.000).
              Wie het zich interesseert, een vraagje volstaat.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment

              Working...
              X