Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tinypic.com werkt niet meer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tinypic.com werkt niet meer

Vanuit picasaweb: ja
    Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

ik heb net nog een foto op rara gezet via tinypic...

wel zonder me in te schrijven, gaat dat dan nog wel??
      De gustibus et coloribus non est disputandum
      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

ik heb nog eens geprobeerd met tinpic en het gaat terug, maar voor hoelang he, is dat nu nog wel te vertrouwen?

Grts S.

Comment

Niet gezien dat jullie ook al een draadje hadden gesponnen, ik ben er gisteren rond 21.30 mee gestart toen ik eveneens merkte dat mijn paar foto's niet meer zichtbaar waren. zie dat tinypic nu terug online is....voor hoelang???
          geen risico genomen, heb me een account aangemaakt bij photobucked.
          Vraag me af of we nu inderdaad de vroegere gepostte foto's opnieuw beter uploaden..
          Sony RX10 Mark IV
          nog een fijne dag verder!
          Guido

Comment

lang leve eigen webhosting... jammer natuurlijk voor al die mensen die gebruik maakten van hun diensten he, dat hoor je me niet ontkennen...

maar bij one.com heb je al een eigen hosting voor 1,5 € per maand + 8 € voor .be domein = 26 € (eerste jaar 38 € vanwege 12 € activatiekosten)
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

Comment

Hallo, ik heb juist om 13,40u een uploud gedaan naar Tinypic lijkt normaal te werken,de toekomst zal het uitwijzen zeker ?
              https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                Hallo, ik heb juist om 13,40u een uploud gedaan naar Tinypic lijkt normaal te werken,de toekomst zal het uitwijzen zeker ?
                denk er ook zo over, we zullen wel zien he
                lang leven tinpic

Grts S.

Comment

hier foto's ook op eigen one.com plekje!
                  geen foto's die spontaan kleiner worden in KB's, ze stoppen ook niet opeens, en 't is poepsimpel
                  nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                    sommige hosting sites bieden ook andere mogelijkheden dan FTP om te uploaden.
                    En indien je hoster installatron aanbiedt kan je eventueel een wordpress blog laten installeren en dan in het adminmenu via media je foto's uploaden, dan krijg je een kader met een link, die link selecteer je, kopieer je en plak je in je post hier op het forum tussen de IMG tags. (zo doe ik het)
                    ander voordeel ervan is dat je die wordpress als fotoblog kan inrichten
                    Dit klopt ja. Mijn voorbeeld was voor als mensen simpel hun foto's ergens wilden uploaden, zonder een hele website te hoeven te maken.
                    Je kunt inderdaad wordpress of joomla gebruiken om eenvoudig een website in elkaar te zetten.
                    WillemClassensDesign: Mijn website
                    Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                    Flitsers:HVL-F42AM;

Comment

Working...
                    X