Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Niet gezien dat jullie ook al een draadje hadden gesponnen, ik ben er gisteren rond 21.30 mee gestart toen ik eveneens merkte dat mijn paar foto's niet meer zichtbaar waren. zie dat tinypic nu terug online is....voor hoelang???
geen risico genomen, heb me een account aangemaakt bij photobucked.
Vraag me af of we nu inderdaad de vroegere gepostte foto's opnieuw beter uploaden..
sommige hosting sites bieden ook andere mogelijkheden dan FTP om te uploaden.
En indien je hoster installatron aanbiedt kan je eventueel een wordpress blog laten installeren en dan in het adminmenu via media je foto's uploaden, dan krijg je een kader met een link, die link selecteer je, kopieer je en plak je in je post hier op het forum tussen de IMG tags. (zo doe ik het)
ander voordeel ervan is dat je die wordpress als fotoblog kan inrichten
Dit klopt ja. Mijn voorbeeld was voor als mensen simpel hun foto's ergens wilden uploaden, zonder een hele website te hoeven te maken.
Je kunt inderdaad wordpress of joomla gebruiken om eenvoudig een website in elkaar te zetten.
WillemClassensDesign: Mijn website Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro Flitsers:HVL-F42AM;
Comment