Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kenya en fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

nog 3 dagen en ik vertrek

Dan vertrek jij één dagje voor mij!
    Zullen we samen een reportage maken? Jij van de Savanne en ik van het regenwoud...

Veel succes met het schieten van prachtfoto's en een goede reis!

groetjes,
    Kristien
    Olympus E500
    take the time it takes so it takes less time...
    www.pnh.be

Comment

Originally posted by k10
      nog 3 dagen en ik vertrek

Dan vertrek jij één dagje voor mij!
      Zullen we samen een reportage maken? Jij van de Savanne en ik van het regenwoud...

Veel succes met het schieten van prachtfoto's en een goede reis!

groetjes,
      Kristien
      bedankt
      idem trouwens
      Panasonic dmc fz28

Comment

Originally posted by skank
        Originally posted by Lukathi
        Skank,

hey
        ik ben nog niet vertrokken nee
        het programma ziet er als volgt uit: landen in nairobi, dan nr masai mara, lake nakuru, via great rift valley nr nairobi terug dan nr amboseli vervolgens tsavo west en dan 3 dagen strandvakantie in mobasa ja genoeg te doen dus
        verblijf in lodges, (waar ik heel benieuwd nr ben)
        ik zal je even mailen, en wanneer ik terug ben mag je gerust zijn dat ik veel fotos online zal plaatsen
        Maak je maar geen zorgen over de lodges. Die vallen 200% mee.
        Als je die vergelijkt met de rest van Kenia, ben je gewoon in een paradijs.
        In oktober 2002 hebben we juist dezelfde reis gemaakt. Enkel maar 1 dag strandvakantie, maar de rest dezelfde volgorde.
        Zorg wel voor een verloopstekkertje, voor het opladen van de batterijen. Dit kan ook in de meeste badkamers op een gewoon stopcontact, maar de meeste zijn Engels. Volg verder raad van Jochen,
        en nogmaals de waarschuwing voor het stof.
        Ik had toen spijtig genoeg enkel een filmcamera mee. Direct na de reis een digitale fotocamera gekocht !
        Prachtige reis toegewenst, al ben ik er zeker van dat dit overbodig is, het is er prachtig, vriendelijke mensen, goed eten. Het was voor ons de reis zonder ook maar de minste aan- of opmerking.
        Canon G5

Comment

Ook van mij een geweldige vakantie gewenst.

Groetjes, JantjeB.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Originally posted by jantjeb
            Ook van mij een geweldige vakantie gewenst.

Groetjes, JantjeB.
            dank u dank u
            zopas nog wat inkopen gedaan, tripod, adapterring, uv-filter, lensdoekjes

tkomt allemaal in orde

nog 1 dagje

ik zal niet kunnen slapen vrees ik
            straks nog om een SD-kaartje
            Panasonic dmc fz28

Comment

Go Skank Go!

Lodges!? Who needs lodges?! Ge gaat toch niet slapen zekers!? En de nachtsafari's dan?!!!

Zonder zwanzen: de lodges zijn meestal prachtig en zelfs luxueus. En ze hebben goede koks. Proef zeker al het plaatselijke wild; nyala, impala, wrattenzwijn, ... maar ook krokodil. Geef mij maar 'n zwijntje ("takes one to know one", zegt mijn vrouw)!

Voor diegenen die denken dat ik geen dierenliefhebber ben; je kan niet méér verkeerd zijn. Het is gewoon zo dat eerder genoemde diersoorten er ook worden gekweekt. Het equivalent van onze koeien dus. Denk maar niet dat ze je een bedreigde diersoort zouden voorschotelen. Respect voor de natuur is DE les die je ginds het meest wordt bijgebracht.
              http://www.theafricabug.com

Comment

Originally posted by Jochen
                Go Skank Go!

Lodges!? Who needs lodges?! Ge gaat toch niet slapen zekers!? En de nachtsafari's dan?!!!

Zonder zwanzen: de lodges zijn meestal prachtig en zelfs luxueus. En ze hebben goede koks. Proef zeker al het plaatselijke wild; nyala, impala, wrattenzwijn, ... maar ook krokodil. Geef mij maar 'n zwijntje ("takes one to know one", zegt mijn vrouw)!

Voor diegenen die denken dat ik geen dierenliefhebber ben; je kan niet méér verkeerd zijn. Het is gewoon zo dat eerder genoemde diersoorten er ook worden gekweekt. Het equivalent van onze koeien dus. Denk maar niet dat ze je een bedreigde diersoort zouden voorschotelen. Respect voor de natuur is DE les die je ginds het meest wordt bijgebracht.
                mmm krokodil zal ik toch maar overslaan.. wrattenzwijn daarentegen lol

already packing bags

zeker mn camera niet vergeten he of tis allemaal nr de maan
                Panasonic dmc fz28

Comment

helaas ben ik niet in kenya wegens familiale redenen
                  ik ben er nog altijd niet goe van
                  de reis is uitgesteld tot volgend jaar
                  en een mens spaart er dan zo lang voor..

Panasonic dmc fz28

Comment

Originally posted by skank
                    helaas ben ik niet in kenya wegens familiale redenen
                    ik ben er nog altijd niet goe van
                    de reis is uitgesteld tot volgend jaar
                    en een mens spaart er dan zo lang voor..
                    Echt jammer !!! Hopelijk had je een annulatieverzekering of heb je iets kunnen recupereren van de kosten?
                    http://www.vannecke.be
                    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Verdomme da's pas slecht nieuws zeg! Ik voel met je mee. Toch ook een positieve noot: je hebt nu een pak tijd om je Z1 te leren kennen...

http://www.theafricabug.com

Comment

gelukkig hebben we een volledige verzekering ja maar toch
                        je spaart dan zo lang voor deze reis...
                        ziet er dan zo naar uit..
                        koopt zelfs een nieuwe camera.. en dat dit !!
                        echt om te wenen
                        nuja
                        om alles een beetje positief in te kijken , vertrekken we zaterdag dan toch nr dominicaanse republiek
                        tis wel niet tzelfde maar we zijn er toch eens uit
                        en dan gaan we volgend jaar dubbel en dik op reis nr kenya en dat staat nu al vast!!
                        Panasonic dmc fz28

Comment

Probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten!!
                          Canon 10D, glass, flashes & extra's
                          Fuji S602Z & extra's
                          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Originally posted by CooMa
                            Probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten!!
                            dat gaan we proberen ja
                            ivm je kaartje, die krijg je onmiddelijk terug na mn thuiskomst, misschien mag ik het reserveren voor volgend jaar?
                            Panasonic dmc fz28

Comment

Mooie foto's jochen van je trip naar Kenia.
                              Doet me aan mijn eigen trip denken die ik naar Kenia - Tanzania enkele jaren geleden maakte en waar ik dan vooral Tanzania bezocht en we op drie weken de grote trekpleisters bezochten waaronder een week safari, een week de beklimming van de Kilimanjaro, en een week op het eiland Zanzibar. Een land dat zeker de moeite is om te bezoeken en waar ik zeker nog eens naar terug keer.
                              Aangezien dit zeer mooie beelden opleverde staan deze foto's bijna constant op mijn site http://www.worldpicture.be Aangezien ik toen nog geen digitaal fototoestel had zijn deze beelden analoog gemaakt en daarna ingescand van dia op cdrom.

Groeten Mous
                              http://www.worldpicture.be Canon 10D/Canonlens 28-135mm-100-400mmlens/Canon180mm macro / BG-ED3/Lowepro 75AW/Photo Trekker AW II/Speedlite 550 EX

Comment

Re: kenya en fotografie

hoi hier ben ik weer

tijdje afwezig geweest... wegens de bouw van ons huis enzo...... maar alles kriebelt weer (ook fotografie) want het zit er dik in dat we dan toch dit jaar nr kenia gaan..... Voor alle duidelijkheid, er is nog niks geboekt, alles hangt nog een beetje af vd nog uit te voeren werken in ons huis (zie http://users.pandora.be/kimenstijn) Ofwel gingen we trouwen ofwel direct aan kindjes beginnen.. maar mn vriendin en ikzelf zijn kenia nog altijd niet vergeten.... een voorliefde zeg maar...

daarom zijn we nu volop toch terug aan het kijken om nr het afrikaans land te gaan...... dit keer voor 14 dagen
                                ik zal het hier op de voet volgen, en je mag nog altijd tips geven want ik weet ze allemaal niet goed meer...

hopelijk voldoet mijn camera nu nog (z1) want die is ondertussen ook verouderd, maar een andere kopen zit er helaas totaal niet in, tzal zo ook wel gaan

groetjes en de beste wensen voor 2006 !!
                                Panasonic dmc fz28

Comment

Working...
                                X