Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VZW vergadering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Yipeeee!

    Artanis mag toch mee hoop ik, kan ze tijdens de stemming met mijne fuji in den hof spelen

    Greetz

    Sam Jae

    Comment


    • #62


      Hallo Sam Jae,

      Ja hoor, Artanis mag buiten spelen ... .

      Jaja


      Originally posted by Sam Jae
      Yipeeee!

      Artanis mag toch mee hoop ik, kan ze tijdens de stemming met mijne fuji in den hof spelen

      Greetz

      Sam Jae

      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #63
        Blijkbaar heb ik iets gemist.
        Heel druk bezig geweest met mijn benoeming,(volgende week weet ik of ik erbij ben of niet) dus heel weinig op BD geweest.
        Blijkbaar moest je inschrijven vóór 1 december voor het eten?
        Ik had er graag bijgeweest.
        Er is van alles veranderd omdat ik toch zou kunnen komen.
        Ik heb alleen nog geen vervoer, maar openbaar vervoer zal wel kunnen zeker?
        Of is er iemand die van Brussel-Mechelen komt? en die mij kan meenemen?
        Dan kan Lucas 's avonds met Herman afkomen.
        Dus... mijn vraag, kunnen wij nog met drie man inschrijven om te eten?
        Of is dat gewoon te laat? en moeten wij op ons kin kloppen?
        Of picnic meebrengen?

        Comment


        • #64
          @jamonadap en Jo en anderen.

          Voila, ziehier de site; http://www.gastenkamersantwerpen.be/public/nl/index.html

          Het echte centrum en haast alles te voet dichtbij, zijn de locatie's 15/3/2 het beste aangewezen, maar wel mogelijke P problemen

          De VZW locatie is op 5Km, wel eventueel eenvoudig te bereiken per tram.

          De andere locatie's zijn ook OK hoor, maar dan moet er transport naar het centrum zijn.
          Wij willen wel u wel desgewenst komen ophalen hoor .

          Wel tijdig kamer aanvragen en bestellen>volzet!?

          Het echte centrum is "Meir", "Groenplaats(hier is de kerstmarkt)", "Grote markt + katedraal" en natuurlijk "Het Steen" aan de Schelde Dit is de omgeving van de "oude stad"(alles op wandelafstand)+ eetgelegenheden om 100 indigesties van te krijgen .

          1/2trouwboek en ikzelf willen julie gidsen op enkele obligate plaatsen maar ook ongekende pareltjes en "ontdekkingen ".

          De vergadering + shooting is maar vanaf 14.00h op 14/12, tijd genoeg om een goede indruk van mijn "koekestad" te krijgen.

          En op zondag is alles lekker rustig, tenzij je naar de "Vogeltjesmarkt(zoals de Nederlanders het zeggen)" wensen te gaan

          Laat maar iets weten.

          Comment


          • #65
            Hoi Teddybear,

            Bedankt voor die fantastische link! Ben al druk bezig een kamer te reserveren, waar dat zegt me natuurlijk niets, maar in ieder geval in Antwerpen!
            Heb inmiddels ook al weer even gebeld met Glaseye (René) ennuh we kunnen toch ook al om 13.00 in Antwerpen zijn!!!!!! Oei, oei, begint steeds meer te kriebelen!

            Jan

            Update: Inmiddels hebben wij een overnachtingslokatie gevonden en vastgelegd!
            Zo zie je maar weer de waarde van je link beste Teddy!
            You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

            Comment


            • #66
              Originally posted by jaja
              Hallo Sam Jae,

              30.11 was de uiterste datum voor de volmachten - voor de AV zelf heb je nog tijd. Dus ...

              Jaja
              vanavond (2dec.) ingeschreven....... wat zijn volmachten en wat is AV (audio/video ) ?
              Ik hoop dat het nog kan jaja

              mvg,
              Z900
              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

              Comment


              • #67
                Hallo Z900,

                Volmacht is enkel nodig als je zelf niet kan ...
                Dus niet nodig voor jou.
                AV = Algemene Vergadering, maar audio/video rekenen we ook goed.
                En ja hoor, het kan dus nog zonder problemen.

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #68
                  Originally posted by teddy-bear
                  Zijn er nog kandidaten die wensen mee op stap te gaan die dag?
                  Sign the Triker in
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by jaja
                    Hallo Z900,

                    Volmacht is enkel nodig als je zelf niet kan ...
                    Dus niet nodig voor jou.
                    AV = Algemene Vergadering, maar audio/video rekenen we ook goed.
                    En ja hoor, het kan dus nog zonder problemen.

                    Jaja
                    pjoei......gelukkig thanks jaja

                    @teddy, waarschijnlijk gaan wij ook wel mee op zaterdag indien jij (jullie) gaa(t)(n).
                    ff hotel reservering afwachten

                    mvg,



                    Z900
                    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                    Comment


                    • #70
                      Zijn er nog kandidaten die wensen mee op stap te gaan die dag?

                      Hoy Teddy, kunnen de Celle en ik en ook nog bij op zaterdag. Antwerpen kennen wij al een beetje maar jij weet zeker nog van de schone verborgen plekjes, die we niet willen missen

                      Groetjes
                      Vicky
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • #71
                        @Z900, vicky en Triker

                        OK begrepen, volgen julie verder even deze topic voor de nodige info en afspraak(en) voor 13/12.

                        Is 13.00h voor iedereen OK?
                        Afspraakplaats; Aan het beeld van de "Lange wapper", deze is "beneden" aan de ingang van de burcht "Het Steen" en is direct gelegen aan de Schelde.
                        Het adres is "Het Steenplein" op de "Ernest van Dijkkaai".

                        Opgelet, het is vrij moeilijk om daar te geraken en het zal in Antwerpen extra druk zijn vanwege de naderende kerst(GPS of stadsplan = aangewezen).

                        Noteer alvast mijn GSM vanuit NL 31 OEPS moet natuurlijk 32 zijn 475 820 720 in Belgie 0475 820 720


                        Parking op het plein daar zelf(meestal géén plaats!!), maar iets verder langs (OP)de kade zelf is er P genoeg (is dan wel 5 min wandelen)

                        In de krant van vandaag gelezen; de kerstmarkt gaat door vanaf 12/12 op de "Groenplaats, op de "grote markt" komt een reuze ijspiste, (kerst)sfeer zal er wel zijn.

                        Bij echt slecht weer duiken we het "scheepsmuseum"(gelegen in de "burcht Het steen) in en/of het etnografisch museum + de kathedraal.
                        Dit zijn op zich reeds ondergekende pareltjes...

                        Verder(bij goed tot redelijk weer), stille typische straatjes met 16° eeuwse huizen, binnenpleintjes, de "Burchtgracht en omgeving" de wereldberoemde "Vlaaikensgang"(=steegje), de "Vrijdagse mark" en omgeving, en de "konijnenpijp)=voetgangerstunnel onder de Schelde.

                        Als we dat allemaal kunnen doen? zijn we zeker!! moe, uitgehongerd en dorstig

                        Voor de doorbijters is er s'avonds mooie verlichting + de kerstmarkt in de directe omgeving.

                        Tip voor de onverwoestbaren onder u,zondag morgen, de in Nederland beroemde "vogeltjesmarkt" gelegen in de directe omgeving van het Rubbenshuis en de Stadsschouwburg.

                        (PS.laat nog wat plaats op de x-drive voor de 14° hé )



                        Comment


                        • #72
                          Amaai Teddybear, gij kunt snel een shooting in elkaar zetten zeg! Ziet er aantrekkelijk uit!!!!
                          René en ik verblijven zaterdag in een BenB in de Berten Pilstraat!
                          Kan zijn dat op hetzelfde adres nog twee personen kunnen logeren, echter die info. moet ik nog even afwachten.

                          mvg,

                          Jan
                          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                          Comment


                          • #73
                            Oei, de Berten Pilstraat in Morsel is wel een héél eind van het centrum weg.

                            Gelukkig kan het openbaar vervoer(tram) u in 30' naar het centrum brengen.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by teddy-bear
                              Oei, de Berten Pilstraat in Morsel is wel een héél eind van het centrum weg.

                              Gelukkig kan het openbaar vervoer(tram) u in 30' naar het centrum brengen.


                              En dan raad ik u aan een dag of we biljet te kopen kost niet eens de prijs van 2 ritten en je kan heel de dag of we het openbaarvervoer (uitgezonderd trein) gebruiken in heel groot Antwerpen.
                              Naar het centrum rijdt je met de bus 297 van uit de Berten Pilstraat naar de Rooseveltplaats, Als je iets verder gaat naar het gemeenteplein in Mortsel rijdt je met tram 7 naar het Tolhuis of Lijn 15 tot pmstation Groenplaats.
                              Meer info op de niet altijd zo gebruiksvriendelijke website van De Lijn www.delijn.be of telnr: belgië 070 220 200
                              Maak er een gezellig we van
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment


                              • #75
                                Voor diegene die nog een kamer zoekt: op het adres waar René en ik verblijven is nog een kamer, waar desgewenst 2 personen kunnen overnachten (incl. ontbijt). Schijnt wel dat 1 bed slechts geschikt is voor een niet al te groot persoon! Indien interesse: dan kun je terecht op: http://www.gastenkamersantwerpen.be/public/nl/addresses/smekens.html

                                Jan
                                You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                                Comment

                                Working...
                                X