Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot voor ipad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Shoot voor ipad

    Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
    Ik krijg toch submappen op mijne iPad...
    Neen, ik denk dat we naast elkaar praten over wat een map en een submap zijn. Je krijgt op je iPad mappen maar in die mappen kunnen geen submappen staan.

    Als je op je PC een map 2006, 2007, 2008,.. hebt en in de map 2006 staan submappen Januari_sneeuw, Februari_verjaardag,... dan staan na synchronisatie op de iPad enkel de mappen 2006, 2007, 2008,... en alle submappen zijn verdwenen. Je hebt maar 1 niveau van fotomappen of albums op de iPad, geen submappen (of subalbums) in mappen.
    Last edited by Laurens; 29 augustus 2010, 10:19.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #32
      Re: Shoot voor ipad

      Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
      Neen, ik denk dat we naast elkaar praten over wat een map en een submap zijn. Je krijgt op je iPad mappen maar in die mappen kunnen geen submappen staan.

      Als je op je PC een map 2006, 2007, 2008,.. hebt en in de map 2006 staan submappen Januari_sneeuw, Februari_verjaardag,... dan staan na synchronisatie op de iPad enkel de mappen 2006, 2007, 2008,... en alle submappen zijn verdwenen. Je hebt maar 1 niveau van fotomappen of albums op de iPad, geen submappen (of subalbums) in mappen.

      Juist, dat is inderdaad een verschil over wat een submap is voor U en voor mij , ik ga is testen of dat met andere software mogelijk is, zoal IPad Mate bijvoorbeeld.

      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #33
        Re: Shoot voor ipad

        Hier dus ook nog een geïnteresseerde voor Shoot op de iPad.

        Ik heb sinds gisteren zo'n ding en ik vind het verdomd handig
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #34
          Re: Shoot voor ipad

          Ik heb mijn 64 gig nu bijna 2 weken.
          Een paar zaken zijn iets minder handig maar ik zou hem al niet meer willen missen.
          Maar van 1 zaak echt spijt, nl dat ik de wifi versie genomen heb zonder 3G.
          Dus heel misschien gaat ie de deur uit voor een 3G model.
          Scherm is super, batterij gaat ongelooflijk lang mee en het toetsenbord werkt feitelijk heel gemakkelijk.
          Excell en word bestanden laten zich goed bewerken via een app.
          Het grootste nadeel, vind ik persoonlijk, is het gebrek aan multitasking waardoor je steeds een prog moet sluiten alvorens een ander op te starten.

          Onnodig te zeggen zekers dat ik voorstander ben om "shoot" digitaal te ontvangen

          Jo(Han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #35
            Re: Shoot voor ipad

            Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
            Ik heb mijn 64 gig nu bijna 2 weken.
            Een paar zaken zijn iets minder handig maar ik zou hem al niet meer willen missen.
            Maar van 1 zaak echt spijt, nl dat ik de wifi versie genomen heb zonder 3G.
            Dus heel misschien gaat ie de deur uit voor een 3G model.
            Scherm is super, batterij gaat ongelooflijk lang mee en het toetsenbord werkt feitelijk heel gemakkelijk.
            Excell en word bestanden laten zich goed bewerken via een app.
            Het grootste nadeel, vind ik persoonlijk, is het gebrek aan multitasking waardoor je steeds een prog moet sluiten alvorens een ander op te starten.

            Onnodig te zeggen zekers dat ik voorstander ben om "shoot" digitaal te ontvangen

            Jo(Han)

            Nog even geduld, in November komt het nieuwe operating system en is multitasking een feit, ik kan je begrijpen voor wat de 3G aangaat, en zoals ik al zei is het niet enkel de 3G maar ook de GPS die je moet missen bij de Wifi modellen.
            Log is regelmatig in op iPhoneclub.nl, dan blijf je op de hoogte van de laatste nieuwtjes van iPhone , maar ook van iPad. Waarschijnlijk gaat dat in de toekomst nog uitgebreider worden.

            Nog veel plezier met de iPad.

            MVG, Jeff c.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #36
              Re: Shoot voor ipad

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Nog even geduld, in November komt het nieuwe operating system en is multitasking een feit,
              MVG, Jeff c.


              Kan ik dan gewoon een upgrade doen, of komt er een nieuwe ipad?

              groetjes NoName
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #37
                Re: Shoot voor ipad

                Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
                Kan ik dan gewoon een upgrade doen, of komt er een nieuwe ipad?

                groetjes NoName
                Software upgrade . . . net zoals dat bij de iphone 3G(s) is gebeurd . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #38
                  Re: Shoot voor ipad

                  Ik ben door de iPad eindelijk terug boeken beginnen lezen..
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #39
                    Re: Shoot voor ipad

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Software upgrade . . . net zoals dat bij de iphone 3G(s) is gebeurd . . .
                    gedankt voor je reactie
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #40
                      Re: Shoot voor ipad

                      Log is regelmatig in op iPhoneclub.nl, dan blijf je op de hoogte van de laatste nieuwtjes van iPhone , maar ook van iPad. Waarschijnlijk gaat dat in de toekomst nog uitgebreider worden.

                      Nog veel plezier met de iPad.
                      Bedankt Jeff
                      BTW: leuke site

                      Jo(han)
                      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Shoot voor ipad

                        Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                        Dat werkt helaas niet. Tijdens de synchronisatie worden alle submappen genegeerd. Alle foto's staan op de iPad in de Photos app bij elkaar in de hoofdmappen.
                        Moet je eens Xilisoft iPad Magic proberen, ik gebruik deze software en vind het een heel goed alternatief om niet constant voor alles iTunes te moeten passeren.
                        Files, foto's, film, muziek enz... van/naar iPad is kwestie van slepen naar de mappen die ik ook via iPad Magic kan aanmaken.

                        Prima software voor de iPad!
                        Groetjes, Beauke
                        Mijn foto's

                        Comment


                        • #42
                          Re: Shoot voor ipad

                          Voor alle iPad gebruiker van het eerste uur, het is belangrijk bij het afsluiten van een 3G abonnement, te vermelden dat dit voor de iPad is. Ik heb mijn mobiel internet van de PC opgezegd en bij proximus en gelijkaardig iets besteld, blijkt nu dat een tijdsgebonden abonnement niet geschikt is voor de iPad, want die is constant in verbinding met het 3G netwerk, ook al gebruik je dem niet, en ligt hij gewoon naast je. Je kan je dus voorstellen dat ik een factuur heb ontvangen, waar ik opslag ni goe van werd.

                          Gelukkig is alles in orde gekomen, dankzij veel geduld van mijn kant en het begrip van Proximus aan de andere kant.

                          Ik wil dit graag meegeven aan de gebruikers, let op, enkel een data abonnement op de echt gedownloade hoeveelheid is geschikt voor de iPad.
                          Dit heb ik nu, met 1,5 giga aan data beschikbaar per maand, veel te veel voor mij, maar ik ben gelukkig dat ik mijn factuur van bijna 1000 Euro niet hoef te betalen.
                          Dus 25 euro per maand lijkt nu opeens een Kado ....

                          MVG, Jeff c.
                          Last edited by Digipics357; 7 september 2010, 11:29.
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #43
                            Re: Shoot voor ipad

                            wellicht nog niet als eigen app maar al wel als magazine, http://www.tablisto.nl/iPad-magazine/Shoot/index.html. Nu FWD daar nog bij zetten

                            Comment


                            • #44
                              Re: Shoot voor ipad

                              Oorspronkelijk geplaatst door George3k Bekijk bericht
                              wellicht nog niet als eigen app maar al wel als magazine, http://www.tablisto.nl/iPad-magazine/Shoot/index.html. Nu FWD daar nog bij zetten
                              Moet je dan ook nog eens voor het magazine zelf betalen?

                              Heb reeds een abo, ga niet 2x betalen voor 1 magazine..
                              Andy Lemaire

                              andylemaire.be

                              Comment


                              • #45
                                Re: Shoot voor ipad

                                Goede vraag.
                                Weet er iemand het antwoord??
                                Jo(han)
                                Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                                Comment

                                Working...
                                X