Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling Foto Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bestelling Foto Konijnenberg

    Bij TNT is het huisnummer leidend en niet de naam. Één keer gejad dat het huisnummer niet zo duidelijk was maar het wordt op het verkeerde adres afgeleverd, ondanks de verkeerde naam en hun protest. Is later wel gecorrigeerd door TNT, maar had ik er niet opgezeten en gewacht, dan was dit waarschijnlijk niet gelukt.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #17
      Re: Bestelling Foto Konijnenberg

      Na 4 dagen is het pakket nog steeds niet terecht, maar Foto Konijnenberg werkt aan een oplossing en daar ben ik ze zeer dankbaar voor. In Turnhout zou nog stock zijn van de camera en er werd mij voorgesteld daar eentje af te halen, waar ik uiteraard met veel plezier op inga. Ik wacht nog op de documenten en dan vertrek ik naar Turnhout.

      Een dikke 10 op 10 dus voor de service van Foto Konijnenberg die dit zeer professioneel hebben aangepakt ! Ik ben in het verleden trouwens altijd tevreden geweest over de service van Foto Konijnenberg.

      Maar waar het pakje zich momenteel bevind blijft voor ieder een raadsel. Foto Konijnenberg is in communicatie met TNT om te achterhalen welke chauffeur het was en waar die het pakket heeft achtergelaten.

      mvg,
      Hans
      http://www.sportfotos.be

      Comment


      • #18
        Re: Bestelling Foto Konijnenberg

        Heb je die gasten die met jouw dure camera rondrijden als eens goed bekeken ?

        Ik heb altijd slapeloze nachten als ik iets van meer dan 100 Euro online bestel en laat leveren met een koeriersdienst ... het kan toch niet dat ze je pakje bij de buren achterlaten ... of zelf de bon (terminal tegenwoordig) aftekenen

        Heb het ook al verschillende keren meegemaakt ... pakje stond gewoon aan de voordeur ! Iedereen die langskomt kon het meenemen, en je bent je geld kwijt want die chauffeur heeft zelf afgetekend en het pakket is afgeleverd, dus voor de transporteur is het afgehandeld ... dat de handtekening niet klopt kunnen (lees willen) zij niets aan doen.

        Laat tegenwoordig meestal gewoon op het werk aan de receptie leveren, die is altijd bemand en dan is het risico toch iets kleiner ... natuurlijk komen ze dan net leveren als je niet op kantoor bent

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #19
          Re: Bestelling Foto Konijnenberg

          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Laat tegenwoordig meestal gewoon op het werk aan de receptie leveren, die is altijd bemand en dan is het risico toch iets kleiner ... natuurlijk komen ze dan net leveren als je niet op kantoor bent

          Mark
          Die les heb ik nu ook wel geleerd. Ik zal het voortaan laten leveren bij de schoonouders die op de kleine past overdag en dus zeker altijd thuis zijn :-)

          Maar goed, ben ondertussen bij Foto Konijnenberg de camera gaan ophalen en dank hen voor het vertrouwen en de geleverde service.

          Hans
          http://www.sportfotos.be

          Comment


          • #20
            Re: Bestelling Foto Konijnenberg

            Nog even een kleine update van dit onwaarschijnlijke verhaal. Het verloren pakketje is terecht !! Een man die 5 km verderop woonachtig is en woont in een straat waarvan de eerste 2 lettergrepen dezelfde zijn als onze straat, vond dinsdagavond het pakje voor zijn deur op de stoep !!!! Hij heeft verschillende malen naar TNT gebeld, om te melden dat hij een pakje ontvangen had dat niet voor hem bestemd was. TNT reageerde niet en liet de man met het pakje zitten !
            http://www.sportfotos.be

            Comment


            • #21
              Re: Bestelling Foto Konijnenberg

              Oorspronkelijk geplaatst door Veusy Bekijk bericht
              Nog even een kleine update van dit onwaarschijnlijke verhaal. Het verloren pakketje is terecht !! Een man die 5 km verderop woonachtig is en woont in een straat waarvan de eerste 2 lettergrepen dezelfde zijn als onze straat, vond dinsdagavond het pakje voor zijn deur op de stoep !!!! Hij heeft verschillende malen naar TNT gebeld, om te melden dat hij een pakje ontvangen had dat niet voor hem bestemd was. TNT reageerde niet en liet de man met het pakje zitten !
              Jamaarhola, wie heeft er dan afgetekend ?
              Je bent toevallig geen lid van Testaankoop, want zijn ze echt wel bang van heb ik al eeder ondervonden?

              Comment


              • #22
                Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                Jamaarhola, wie heeft er dan afgetekend ?
                De koerier zeker !? Geen lid van Testaankoop.
                http://www.sportfotos.be

                Comment


                • #23
                  Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  Jamaarhola, wie heeft er dan afgetekend ?
                  Bij ons op het bedrijf gebeurd het regelmatig hoor dat de chauffeur zelf een krabbel zet en het pakje ergens achterlaat.
                  I love my D500

                  Comment


                  • #24
                    Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door Veusy Bekijk bericht
                    Nog even een kleine update van dit onwaarschijnlijke verhaal. Het verloren pakketje is terecht !! Een man die 5 km verderop woonachtig is en woont in een straat waarvan de eerste 2 lettergrepen dezelfde zijn als onze straat, vond dinsdagavond het pakje voor zijn deur op de stoep !!!! Hij heeft verschillende malen naar TNT gebeld, om te melden dat hij een pakje ontvangen had dat niet voor hem bestemd was. TNT reageerde niet en liet de man met het pakje zitten !
                    Er zijn blijkbaar nog eerlijke mensen
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                      Ik heb tot nu toe 1x iets besteld bij Konijnenberg en binnen de 2 dagen had ik het thuis..
                      Dus bij mij geen klachten, noch over hun noch over de aflevering.

                      Vandaag iets nieuw besteld, dus laten we hopen dat het weer zo vlot gaat!

                      Chris

                      Comment


                      • #26
                        Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                        Oorspronkelijk geplaatst door chrisjam Bekijk bericht
                        Ik heb tot nu toe 1x iets besteld bij Konijnenberg en binnen de 2 dagen had ik het thuis..
                        Toch nog even verduidelijken dat Foto Konijnenberg aan heel deze zaak eigenlijk geen schuld treft hé. Het is de koerier van TNT die een fout gemaakt heeft, door in een verkeerde straat af te leveren. Maar had hij het pakket niet zelf afgetekend en de doos niet voor de deur van die woning neergezet, had hij misschien gezien dat hij op het verkeerde adres stond.

                        Ik ben wel zeer tevreden over de actie die Foto Konijnenberg genomen heeft door mij snel een andere camera aan te bieden.

                        Ondertussen nog een update om af te sluiten: De verloren camera die vrijdag is opgedoken heb ik gisteren netjes teruggestuurd naar de hoofdzetel van Foto Konijnenberg met Taxipost (EMS). Vanmorgen is het pakket er toegekomen. Onze Belgische post werkt dus blijkbaar nog betrouwbaar.

                        mvg,
                        Hans
                        http://www.sportfotos.be

                        Comment

                        Working...
                        X