Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotovriendjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: fotovriendjes

    Mijn dochter neemt altijd de hond mee.



    Uiterst effectief.

    Comment


    • #32
      Re: fotovriendjes

      Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Wat een bangeriken hier zeg
      Ik ga altijd alleen op pad (vind ik heerlijk) en ben nog nooit in iets geks terecht gekomen.
      Voor gezelligheid ala, maar uit veiligheid.....ik vind het wat suffig overkomen.
      Waar benne de bikkels gebleven, man en vrouw?
      gewoon beuken met je statief...richten op het kruis...dan bukt een man automatisch en dan rag je het statief nog eens op zijn gezicht. Klaar. Serieus....we moeten niet zo slachtofferig doen. De eerste die mij iets wil aan doen of mijn camera wil grijpen krijgt rake klappen...daarin ben ik geen noobje
      monica toch, je hebt blijkbaar nog ni veel meegemaakt he....(ben ik heel erg zeker van anders zou je zulke dingen niet zeggen)
      tot dat je ervoor komt te staan , zal je wel minder piepen hoor, en zeg nu ni nee he,
      framboosje voelt zich niet lekker als ze heel alleen op stap gaat, en dat is erg verstandig van haar, dat ze gezelschap zoekt!
      iets minder televisie kijken zal al een stuk helpen....
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • #33
        Re: fotovriendjes

        Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Serieus....we moeten niet zo slachtofferig doen. De eerste die mij iets wil aan doen of mijn camera wil grijpen krijgt rake klappen...daarin ben ik geen noobje
        Joh, Monica, wat een dramatisch naïeve houding. Ik hoop dat je een geintje maakt....

        Jan

        Comment


        • #34
          Re: fotovriendjes

          Ik voel me ook steeds velig (misschien omdat ik judo doe ), maar met z'n tweetjes is toch leuker dan alleen?
          Facebook
          Flickr
          500px

          Comment


          • #35
            Re: fotovriendjes

            Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
            Ik voel me ook steeds velig (misschien omdat ik judo doe ), maar met z'n tweetjes is toch leuker dan alleen?
            en als ze u attackeren roep je 'elaba, mooi binnen het vierkant blijven hé'

            Comment


            • #36
              Re: fotovriendjes

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Bang? Voor niets. Ik heb er laats eentje omver gehamerd met mijn statief. Maar het was
              mijn schaduw.
              Hier stond mn vrouwtje in de weg

              Eerste keer dat ik mn statief aan mn rugzak hing
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

              Comment


              • #37
                Re: fotovriendjes

                Oorspronkelijk geplaatst door hiawatha Bekijk bericht
                Gezonde portie wantrouwen is vandaag geen overbodige luxe.
                Vind ik een gevaarlijke stelling. Op termijn geraakt zo iedereen geïsoleerd en komt niemand meer buiten uit schrik voor elkaar.

                Gezond verstand vind ik beter dan gezond wantrouwen.

                @TS
                Jonge groepjes dreigen wat en hebben misschien een grote mond, maar meer komt daar niet uit. Als je toont dat je al schrik hebt, tja dan beginnen ze het nog leuk te vinden ook en wordt het helemaal een spel.

                En dan nog in mijn Gent... de veiligste stad van Vlaanderen!

                Comment


                • #38
                  Re: fotovriendjes

                  Hey Caleido,

                  Liever beetje wantrouwen dan te naïef zijn, en iedereen blindelings vertrouwen...
                  Daarmee bedoel ik niet dat ik me ga opsluiten hoor, integendeel.

                  Vroeger was Gent ook "mijn stad". Heb er ook een paar jaar gewoond. Nu ga ik met veel tegenzin naar Gent. Bovengronds parkeren maken ze je onmogelijk (met bewonerszones binnenin parkeerzones, en opschrijven zelfs al ligt er een ticketje onder je voorruit). Ondergronds parkeren is betalen.
                  Gentse Feesten bloeden na middernacht dood, cafe's waar ze je buitenkijken om middernacht tijdens de Gentse Feesten, terwijl daar vroeger werd doorgegaan tot de laatste klant buiten ging. 't Is allemaal te toeristisch geworden... Alles voor de toerist, maar niets meer voor de gentenaar zelf.
                  Maar ja, 't centrum is zo mooi en fotogeniek he

                  gr.
                  Hiawatha
                  What if...

                  Comment


                  • #39
                    Re: fotovriendjes

                    Oorspronkelijk geplaatst door monica Bekijk bericht
                    wat een bangeriken hier zeg
                    ik ga altijd alleen op pad (vind ik heerlijk) en ben nog nooit in iets geks terecht gekomen.
                    Voor gezelligheid ala, maar uit veiligheid.....ik vind het wat suffig overkomen.
                    Waar benne de bikkels gebleven, man en vrouw?
                    Gewoon beuken met je statief...richten op het kruis...dan bukt een man automatisch en dan rag je het statief nog eens op zijn gezicht. Klaar. Serieus....we moeten niet zo slachtofferig doen. De eerste die mij iets wil aan doen of mijn camera wil grijpen krijgt rake klappen...daarin ben ik geen noobje:d


                    l.
                    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

                    Comment


                    • #40
                      Re: fotovriendjes

                      hahaha wat een grootspraak hier zeg pfff, hopelijk lezen er niet veel onschuldige mensen mee...

                      awel ik doe een aanbod aan al die beukers met hun statieven en judokas enz....

                      ik vind dat zulke moedige mensen moeten beloond worden om te bewijzen aan anderen dat er echt niks gebeurt......aanbod geld enkel voor dames!

                      nee geen schrik ik stuur je niet naar bepaalde delen in brussel of zo maar gewoon in het vredige gezellige antwerpen

                      een wandelingetje te maken van hooguit 20 a 30 minuten , blokje om zeg maar,
                      je gaat wel alleen , je mag zoveel statieven meenemen als je wil maar, de opdracht luid , gewoon onderweg een paar mooie fotokes maken, is ni moeilijk he, en de beloning is 100 euro van mij persoonlijk!!

                      we nemen het de koningsplein in antwerpen centrum en gaan via de greinstraat gewoon simpel blokje om, 1 keertje, je hebt je toestel om je nek hangen en maakt gewoon paar leuke fotokes, wie na 30 minuutjes terug op het de koningkplein staat heeft zijn 100 eurotjes verdient...uiteraard met fototoestel en niet gekwetst....!
                      het blokje om kan je wandelen op gemakkelijk een 20 minuutjes maar omdat je wat leuke fototjes gaat maken krijg je wat meer tijd natuurlijk....

                      zeg nu zelf das toch snel verdient he, dus doen zou ik zeggen...

                      oja, nog een kleine voorwaarde, het aanbod geld vanaf de duisternis valt....

                      ik ken daar iedereen , en iedereen kent mij daar ook
                      http://www.jvs-photography.be/

                      Comment


                      • #41
                        Re: fotovriendjes

                        Hey juppekes

                        Ik ben een man van 90kg boelie, maar in de haven hier in Oostende of aan de kanten van de vismijn zou ik toch niet echt alleen meer rondlopen 's nachts

                        Vroeger ging ik midden in de nacht op het puntje van het staketsel fotograferen (nu zou ik dat ook niet meer doen)

                        En tussen wat er allemaal rondhangt spreken er heel wat Vlaams hoor
                        Bootjes

                        Comment


                        • #42
                          Re: fotovriendjes

                          Jullie wijken wel af naar 's nachts eh. Ik denk nu niet dat er zoveel zijn die zich 's nachts graag begeven op verlaten plaatsen, man of vrouw.
                          Overdag, goh, Monica stelt het misschien nogal heel zwart-wit, maar ergens begrijp ik onderliggend wel wat ze bedoelt. Ik ben ook niet zo een 'held' als het er op aan komt me ergens alleen te begeven, ook overdag. Een bos bv. vind ik nooit leuk, overdag of 's nachts, al weet ik best dat ik - zoals Monica het zo poetische vertelt - me niet zou laten doen moest er daar nu een of andere rare persoon opduiken.. als er al iets zou gebeuren.
                          Op je hoede zijn is de boodschap, maar anderszijds moeten we ook niet gaan overdrijven natuurlijk.
                          Al doende leert men...

                          Flickr

                          Comment


                          • #43
                            Re: fotovriendjes

                            Oorspronkelijk geplaatst door hiawatha Bekijk bericht
                            Vroeger was Gent ook "mijn stad". Heb er ook een paar jaar gewoond. Nu ga ik met veel tegenzin naar Gent. Bovengronds parkeren maken ze je onmogelijk (met bewonerszones binnenin parkeerzones, en opschrijven zelfs al ligt er een ticketje onder je voorruit). Ondergronds parkeren is betalen.
                            Gentse Feesten bloeden na middernacht dood, cafe's waar ze je buitenkijken om middernacht tijdens de Gentse Feesten, terwijl daar vroeger werd doorgegaan tot de laatste klant buiten ging. 't Is allemaal te toeristisch geworden... Alles voor de toerist, maar niets meer voor de gentenaar zelf.
                            Dan ga je toch wel naar de verkeerde café's of plaatsen tijdens de GF

                            En het mijden van auto's uit het centrum kan ik alleen maar toejuichen. Denk dat er geen enkele échte Gentenaar terug wil naar vroeger, waar iedereen vrij in Gent kon rijden en parkeren.

                            En ik zeg niet dat je iedereen blindelings moet vertrouwen, ik zeg dat gezond verstand veel beter is. Blindelings wantrouwen zorgt ook niet echt voor gezelligheid.

                            In Gent is dat zelden nodig. Beetje realisme kan geen kwaad. We zijn de Bronx niet.

                            Comment


                            • #44
                              Re: fotovriendjes

                              Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                              Dan ga je toch wel naar de verkeerde café's of plaatsen tijdens de GF

                              En het mijden van auto's uit het centrum kan ik alleen maar toejuichen. Denk dat er geen enkele échte Gentenaar terug wil naar vroeger, waar iedereen vrij in Gent kon rijden en parkeren.

                              En ik zeg niet dat je iedereen blindelings moet vertrouwen, ik zeg dat gezond verstand veel beter is. Blindelings wantrouwen zorgt ook niet echt voor gezelligheid.

                              In Gent is dat zelden nodig. Beetje realisme kan geen kwaad. We zijn de Bronx niet.
                              Ik heb het nergens gehad over blindelings wantrouwen

                              Kan het Gentscher met een café als "de dulle griet"?
                              Ik dacht altijd dat een café sluit als de laatste klant buitengaat. Niet dat ze hun laatste 10 klanten buitenzetten omdat zij willen sluiten...
                              mvg,
                              Hia.
                              What if...

                              Comment


                              • #45
                                Re: fotovriendjes

                                Oorspronkelijk geplaatst door hiawatha Bekijk bericht
                                Ik heb het nergens gehad over blindelings wantrouwen

                                Kan het Gentscher met een café als "de dulle griet"?
                                Ik dacht altijd dat een café sluit als de laatste klant buitengaat. Niet dat ze hun laatste 10 klanten buitenzetten omdat zij willen sluiten...
                                mvg,
                                Hia.
                                ik weet het niet want kom niet op cafe maar...is zoiets niet gereglementeerd, die sluitingsuren?
                                http://www.jvs-photography.be/

                                Comment

                                Working...
                                X