Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op Rock Werchter vroeg een vriendin die ik tegen kwam me of ik m'n camera mee had. Ik van "Ma nee, dat mag niet enzo.." Toont een meneer die erbij staat zijn fototas met dslr en tele en al. Hij zie dat je het gewoon 'slim' moest spelen of het kunnen uitleggen. Uiteindelijk weet ik nu nog altijd niet hoe hij het precies gedaan heeft, want hij had duidelijk een fototas, maar ik ben toch blij dat ik de mijne niet meehad, ik ben te bang dat hem beschadigd zou raken door bier ofzo, of misschien zelfs gestolen. En uiteindelijk wou ik plezier maken, en geen zorgen maken. Dus een oud compactje meegenomen voor wat sfeerfoto's met de vrienden
Ik denk dat die meneer een beetje show verkocht heeft, om wat indruk te maken.
Waarschijnlijk had die meneer een VIP-pasje, wat wil zeggen (weet ik uit eigen ervaring) dat je niet gecontroleerd wordt op je spullen. Dus dan kun je inderdaad met je fotomateriaal op de wei geraken.
Maar als je wat te dicht bij de security komt, wordt je toch wel op vriendelijk jedoch dwingende wijze verstaanbaar gemaakt om je toestel netjes op te bergen... Weet ik ook uit ervaring :-)
Ik denk dat die meneer een beetje show verkocht heeft, om wat indruk te maken.
Waarschijnlijk had die meneer een VIP-pasje, wat wil zeggen (weet ik uit eigen ervaring) dat je niet gecontroleerd wordt op je spullen. Dus dan kun je inderdaad met je fotomateriaal op de wei geraken.
Maar als je wat te dicht bij de security komt, wordt je toch wel op vriendelijk jedoch dwingende wijze verstaanbaar gemaakt om je toestel netjes op te bergen... Weet ik ook uit ervaring :-)
Hij had niets van pasjes ofzo. Maar hij zal waarschijnlijk wel een show verkocht hebben. 'k Ga eens aan m'n vriendin vragen hoe het is 'afgelopen'.
Comment