Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rock Werchter & foto's met DSLR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Rock Werchter & foto's met DSLR

    Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
    en hoe heb je het nu gedaan??
    vroeg ik me net ook af
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #17
      Re: Rock Werchter & foto's met DSLR

      Op Rock Werchter vroeg een vriendin die ik tegen kwam me of ik m'n camera mee had. Ik van "Ma nee, dat mag niet enzo.." Toont een meneer die erbij staat zijn fototas met dslr en tele en al. Hij zie dat je het gewoon 'slim' moest spelen of het kunnen uitleggen. Uiteindelijk weet ik nu nog altijd niet hoe hij het precies gedaan heeft, want hij had duidelijk een fototas, maar ik ben toch blij dat ik de mijne niet meehad, ik ben te bang dat hem beschadigd zou raken door bier ofzo, of misschien zelfs gestolen. En uiteindelijk wou ik plezier maken, en geen zorgen maken. Dus een oud compactje meegenomen voor wat sfeerfoto's met de vrienden
      Facebook
      Flickr
      500px

      Comment


      • #18
        Re: Rock Werchter & foto's met DSLR

        Ik denk dat die meneer een beetje show verkocht heeft, om wat indruk te maken.
        Waarschijnlijk had die meneer een VIP-pasje, wat wil zeggen (weet ik uit eigen ervaring) dat je niet gecontroleerd wordt op je spullen. Dus dan kun je inderdaad met je fotomateriaal op de wei geraken.
        Maar als je wat te dicht bij de security komt, wordt je toch wel op vriendelijk jedoch dwingende wijze verstaanbaar gemaakt om je toestel netjes op te bergen... Weet ik ook uit ervaring :-)
        www.YourConcertShots.com

        Comment


        • #19
          Re: Rock Werchter & foto's met DSLR

          Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
          Ik denk dat die meneer een beetje show verkocht heeft, om wat indruk te maken.
          Waarschijnlijk had die meneer een VIP-pasje, wat wil zeggen (weet ik uit eigen ervaring) dat je niet gecontroleerd wordt op je spullen. Dus dan kun je inderdaad met je fotomateriaal op de wei geraken.
          Maar als je wat te dicht bij de security komt, wordt je toch wel op vriendelijk jedoch dwingende wijze verstaanbaar gemaakt om je toestel netjes op te bergen... Weet ik ook uit ervaring :-)
          Hij had niets van pasjes ofzo. Maar hij zal waarschijnlijk wel een show verkocht hebben. 'k Ga eens aan m'n vriendin vragen hoe het is 'afgelopen'.
          Facebook
          Flickr
          500px

          Comment

          Working...
          X