Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oproep fotografen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: oproep fotografen

    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
    bekijk even de verschillende workshops op de site van frank
    Wat zijn we daarmee? Welke wordt het hier?!
    Zoals ingeke zegt: zij is absoluut beginner, zet je die samen met iemand als Jef?

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #47
      Re: oproep fotografen

      Oorspronkelijk geplaatst door jvs
      beste
      wil je nu zo vriendelijk zijn eens goed te lezen wat frank hier zelf over gepost heeft aub
      wat jou ervaringen zijn doet er niet toe, dit is een aanbieding die mij heel redelijk klinkt te nemen of te laten, punt.
      Beste,

      graag lezen tot het einde van mijn post en niet enkel wat je wil lezen.
      Ik geef duidelijk aan dat 400 euro nog goedkoop is.

      Ik geef zelf opleidingen in Autocad en weet dus goed genoeg wat workshops geven inhoud.
      www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

      Comment


      • #48
        Re: oproep fotografen

        ik wil heel graag
        kan iemand antwoord geven.
        ik kijk er naar uit....
        groetjes

        Comment


        • #49
          Re: oproep fotografen

          Als muzikant een workshop volgen bij The Edge van U2 kost ook plaat moest het mogelijk zijn maar je neemt wel een serieus pakket kennis en techniek mee naar huis waar die vent al 30 jaren zijn pluimen mee verdiend.
          Dus petje af voor dit initiatief en diegene die het er voor over hebben zou ik zeggen..gaan met die banaan..
          Iemand vroeg me laatst ook nog of ik er geen wou geven.
          Daar heb ik 1 geen tijd voor en twee niet de kennis. En ik zou niet weten hoe ik de mensen twee dagen zou moeten bezig houden laat staan 1 dag..en oom eerlijk te zijn ben ik te bescheiden om mij "ervaring" die trouwens geen statement is zoals ik ze bezie met iemand zijn mening te gaan mengen..
          Maar een professioneel fotograaf kan daar zeker een goede zaak mee doen om zijn kennis te delen..
          Dus voor mij zou is dit voor de mensen die geïnteresseerd zijn een zeer goed idee.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #50
            Re: oproep fotografen

            Oorspronkelijk geplaatst door ingeke Bekijk bericht
            ik wil heel graag
            kan iemand antwoord geven.
            ik kijk er naar uit....
            groetjes

            Mogen zal zeer zeker geen probleem zijn, je moet is voor je eigen uitmaken wat je kennis juist is, als je niet echt weet wat sluitersnelheid, diafragma, gevoeligheid, witbalans, doen met je beeld , dan zou ik daar nog wat op studeren, je hebt nog tot september hé. Ik volgde een workshop met Frank in Oostmalle op het kasteel daar, voor mij was het een succes.
            MVG, Jeff c.
            Last edited by Digipics357; 5 juli 2010, 16:14.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #51
              Re: oproep fotografen

              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              Kijk even naar jullie eigen loon (bruto hé) en deel dit door 20 (de meeste maanden hebben pakweg 20 werkdagen) ik hoop van harte dat dit meer dan 200 Euro is dus 200 per dag voor een opleiding is niet 'te' veel
              Lol, Lambo, ik vrees dat je niet echt een juist beeld hebt van het loon van de modale Belg

              Maar niettemin lijkt het bedrag mij niet overdreven, als - zoals d-oracle - ook aangeeft een mens tenminste waar voor zijn geld krijgt. Ik zie ook niet goed hoe het werkt met beginner vs pro.

              Ook de opmerking van JeGe vind ik heel terecht. Namelijk dat iemand als jij of andere pro's dit vrij makkelijk als beroepsonkosten kunnen inbrengen en het bij deze dus een pak goedkoper wordt. Voor de modale Belg is dit echter wel een bom geld. Iedereen moet zelf afwegen of hij/zij dat de moeite vindt.

              Ik zou het dolgraag doen, moest ik weten dat ik op die manier een grote snelle stap vooruit kan zetten, maar mijn portemonnee laat het niet toe. Ik heb zo ook al andere workshops bekeken die ik wel graag eens zou volgen, maar ja, ik behoor blijkbaar niet tot wat jij als een modale Belg ziet

              Niettemin lijkt het me een super initiatief en ik ben jaloers dat ik er niet bij kan zijn.
              Ik zal het dan maar nog even houden bij mijn CVO-opleiding van 1 jaar portretfotografie aan de modale prijs van 45 euro
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #52
                Re: oproep fotografen

                Even over het lesprogramma.

                Om heel eerlijk te zijn heb ik wel iets gemaakt dat voor zowel beginners als gevorderde interessant is, dit komt voornamelijk door het theorie gedeelte.
                Het praktijk gedeelte is erg gebaseerd op tips and tricks, of wel de manier waarop ik werk met licht.

                Het theorie gedeelte word hier veel gegeven (gemiddeld 1-2 workshops in de week) en dat is aan een gemengd publiek van mensen die net beginnen en mensen die de fotovakschool gedaan hebben, beide halen er naar eigen zeggen erg veel uit.

                Ik moet wel eerlijk bekennen dat het lesprogramma gebouwd is in verschillende jaren, maw het is niet iets waar ik een zondagje voor ben gaan zitten en het is gewoon erg gebalanceerd.

                Even voor de goede orde, de reden dat ik Kelby en McNally aanhaal is dat ik sinds kort een onderdeel ben van Kelbytraining. We gaan in Augustus in Florida verschillende videos opnemen voor de website en hun DVDs. En als je die prijzen ziet dan schrik je vrees ik helemaal
                http://www.frankdoorhof.com

                Comment


                • #53
                  Re: oproep fotografen

                  Even voor de goede orde, de reden dat ik Kelby en McNally aanhaal is dat ik sinds kort een onderdeel ben van Kelbytraining.
                  Geweldig en gefeliciteerd.
                  Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                  Comment


                  • #54
                    Re: oproep fotografen

                    ik schrijf me wel in
                    als dat hier kan tenminste
                    ik hoor het wel

                    Comment


                    • #55
                      Re: oproep fotografen

                      Ik wil wel inschrijven, maar september is een erg drukke maand in hondenland.

                      In de week kan ik wel vrij nemen.

                      Weekend: ik heb wat verschoven. 11/12 en 18/19 zou dan kunnen.
                      I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

                      Comment


                      • #56
                        Re: oproep fotografen

                        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                        Wat zijn we daarmee? Welke wordt het hier?!
                        Zoals ingeke zegt: zij is absoluut beginner, zet je die samen met iemand als Jef?
                        dat is al eerder vermeld welke het precies allemaal worden
                        http://www.jvs-photography.be/

                        Comment


                        • #57
                          Re: oproep fotografen

                          Helaas ben ik in september de hele maand op reis. (alee ja, niet zo spijtig natuurlijk, ik kan enkel de cursus niet meevolgen)

                          Dit weet ik in ieder geval: Door die 400 euro uit te geven zal je mooiere foto's nemen voor de rest van je leven, dan als je je kit-lens naar een semi-pro lens upgrade.
                          Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

                          Comment


                          • #58
                            Re: oproep fotografen

                            jammer dat we net effe ferm verbouwd hebben.
                            anders was ik erbij.


                            ma verbouwingen waren ferm nodig

                            next time
                            nikon stuff

                            Comment


                            • #59
                              Re: oproep fotografen

                              deze tweedaagse zal plaatsvinden op 16 en 17 september!!

                              degene die graag willen deelnemen graag pm !!
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment


                              • #60
                                Re: oproep fotografen

                                Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                                deze tweedaagse zal plaatsvinden op 16 en 17 september!!

                                degene die graag willen deelnemen graag pm !!
                                Wow, dat is echt wel nipt ... van 3 tot 5 september zit ik op de Salzburg Ring in Oostenrijk en op 30 september ga ik naar Parijs ... dus 16 en 17 passen perfect

                                Weet je ook al waar ergens ?

                                Mark
                                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                                Comment

                                Working...
                                X