Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oproep fotografen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: oproep fotografen

aan allen,
    ik ga proberen de workshop te laten doorgaan in september, maar zou graag weten wat jullie voorkeur geniet, weekend of weekdagen?
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
      aan allen,
      ik ga proberen de workshop te laten doorgaan in september, maar zou graag weten wat jullie voorkeur geniet, weekend of weekdagen?

De verdeling vrijdag en zaterdag lijkt mij ideaal,deze formule heeft als voordeel, slechts 1 dag verlof hoeven te nemen,en toch de zondag thuis zijn om voor het vrouwtje 's morgens naar de bakker te gaan !

MVG, Jeff c.
      Last edited by Digipics357; 5 juli 2010, 17:13.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

[Mod] Beetje opkuis gehouden om het geheel overzichtelijk te houden.
        Graag een beetje respect voor elkaars meningen, dank u.

Grtz, RF[/MOD]

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

dit is iets wat ik zelf heel graag zou willen zien op bd, dat de betere fotografen hier hun diensten mogen aanbieden zodat je niet moet gaan zoeken naar waar vind ik dit of dat maar gelijk hier terecht kan op je eigenste forum....
          maar wel graag op een manier zoals bij "aangeboden" dat er niet gereageert kan worden maar enkel via mail of pm dan ben je gelijk van dat gezeur vanaf over dat de prijs te duur is enz...
          Zijn we volop mee bezig
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Het is idd. allemaal relatief natuurlijk. Als je voor je bedrijf een rotcursus van 1000 € mag volgen, hoef je de rekening niet te betalen. Kritiek geven is gemakkelijk, maar stellen dat je dan maar eerst moet komen om te weten waarover je kritiek hebt is even gemakkelijk. Zo kan je je soms ook vragen stellen bij wat je krijgt voor je geld. Als je ziet wat je soms betaalt voor een 6 keer 3 uurtjes 'cursus' CS... en wat ze je dan aan 'nieuwigheden' bijbrengen...???
            Mijn idee: zoek eens verder naar de docent. En dan vind ik dat hij schittert in portretfotografie, merk ik dat hij eigenlijk met medium format werkt en zie ik in de portfolio dat de 'live shots' (http://www.frankdoorhof.com/portfoli...ts/index.html#) hier lang niet allemaal hoge ogen zouden gooien...
            Afgewogen: niet voor mij dus. Maar voor wie het plaatje past, doen zeker.
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Daarom gaat de workshop ook over modelfotografie
              Sport, straat en live fotografie ben ik gewoon een hobbyist die het voor de lol doet.
              http://www.frankdoorhof.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                Zijn we volop mee bezig
                prachtig ik kijk er naar uit!

Comment

lap, krijg juist een rekening binnen voor een workshop 'Cup cakes' maken van mijn vrouw: 240 euro voor een dag van 9u tot 15u. Wel broodjes voorzien tussen de middag.
                  Tja...
                  www.YourConcertShots.com

Comment

aan allen,
                    Vind ik prima, maar niet einde september hé (30/09) ... dan moet ik naar de persdagen in Parijs

Voor mij is vr-za prima te doen, maar do-vr kan ook, net zoals za-zo ... eigenlijk maakt het echt niet uit, neem hier wel verlof voor

Vind het trouwens tof van FrankD dat hij even bijspringt ... enne, wij hebben regelmatig training op het werk, ter info de laatste was vier dagen en kostte 2700 Euro per persoon, er zaten 10 mensen in de training en de lunch van de lesgever werd ook nog eens door ons betaald ... dus niet moeilijk doen over 400 Euro hé, akkoord met 10 man heeft Frank 4000 Euro omzet ... maar dat is echt niet hetzelfde als winst hoor

Kijk even naar jullie eigen loon (bruto hé) en deel dit door 20 (de meeste maanden hebben pakweg 20 werkdagen) en je komt uit op hoeveel jullie per dag 'omzet' hebben ... ik hoop van harte dat dit meer dan 200 Euro is dus 200 per dag voor een opleiding is niet 'te' veel

Akkoord je zal alles wel op youtube en google kunnen vinden, maar ik heb liever 2 dagen les van iemand die weet waar hij over spreekt dan dagen (en weken) te verspelen door alles zelf proberen uit te vogelen ... de 'voldoening' is natuurlijk niet hetzelfde, maar ik ben wel te vinden voor een 'spoed' cursus van 2 dagen

Kijk er in elk geval al naar uit ...

Mark
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

ik vind 200€ per dag correct. Ik richt zelf workshops in en weet wat er allemaal aan vooraf gaat, welke kosten je allemaal hebt... Welke stress er aan voorafgaat (modellen die niet opdagen...) etc...

doch ik wil graag van frank eens horen, wat hij precies zal geven en voor welke doelgroep het is... je kan onmogelijk een cursus geven voor alle doelgroepen tegelijk, dan is niemand tevreden lijkt mij...

welke voorkennis is nodig...

ga je gewoon studio fotografie uitleggen? Waar gaat het over?
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Boek voor de grap eens iemand als Joe McNally, Scott Kelby en ik denk dat je schrikt van die prijzen......

Ik wou hier eerst niet op reageren, omdat iedereen doet waar hij zin in heeft, maar de prijs lijkt mij toch wel redelijk voor een WS
                        wat het schrikken van prijzen aangaat, hoef je zelfs nog niet zo ver te gaan als een McNally of Kelby, neem jens brueggemann, duitsland, 800€ voor een WS.

De mensen die dit initiatief genomen hebben, en een oproep doen om andere ook de kans te geven om mee te gaan, laat deze mensen doen.
                        jeezes, wat kan men zich toch soms druk maken om een "pietlulligheid"

gegroet

jeannot

Comment

De prijs is zeker correct voor deze professionele cursus, maar helaas niet mijn ding.

Velen vergeten hier blijkbaar dat BD voornamelijk uit mensen bestaat die fotografie als hobby uitoefenen. Dus geen pro's (full of half-time) die de kosten netjes in hun boekhouding dropppen. En dan is 400 Eur plots wel een flink bedrag .
                          BD0497BE : Nikon body + glas
                          www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                            ik vind 200€ per dag correct. Ik richt zelf workshops in en weet wat er allemaal aan vooraf gaat, welke kosten je allemaal hebt... Welke stress er aan voorafgaat (modellen die niet opdagen...) etc...

doch ik wil graag van frank eens horen, wat hij precies zal geven en voor welke doelgroep het is... je kan onmogelijk een cursus geven voor alle doelgroepen tegelijk, dan is niemand tevreden lijkt mij...

welke voorkennis is nodig...

ga je gewoon studio fotografie uitleggen? Waar gaat het over?
                            bekijk even de verschillende workshops op de site van frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                              Boek voor de grap eens iemand als Joe McNally, Scott Kelby en ik denk dat je schrikt van die prijzen......

Ik wou hier eerst niet op reageren, omdat iedereen doet waar hij zin in heeft, maar de prijs lijkt mij toch wel redelijk voor een WS
                              wat het schrikken van prijzen aangaat, hoef je zelfs nog niet zo ver te gaan als een McNally of Kelby, neem jens brueggemann, duitsland, 800€ voor een WS.

De mensen die dit initiatief genomen hebben, en een oproep doen om andere ook de kans te geven om mee te gaan, laat deze mensen doen.
                              jeezes, wat kan men zich toch soms druk maken om een "pietlulligheid"

gegroet

jeannot
                              bedankt gno

Comment

mij intresseerd het ook.
                                ben alleen heel erg beginner..
                                weet ni of het dan ook gaat of mag?
                                ik hoor het wel
                                vriendelijke groetjes

Comment