Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vinden jullie Kapaza beter geworden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

    Vandaag een antwword gekregen op mijn mail van 21/06.
    Citaat:
    Bedankt voor je opmerking/suggestie, wij geven het door aan ons technisch team. Zij werken hard om het e.e.a. te verbeteren en technische storingen op te lossen. Wij hopen op je begrip en geduld.
    Belangrijke functionaliteiten worden binnenkort opnieuw ingevoerd.
    Met vriendelijke groet,
    Kapaza! helpdesk

    Einde citaat.

    En nu maar hopen dat ze de klachten" au serieus" nemen.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #32
      Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

      beetje onozel om een nieuwe layout te starten die nog niet in orde is...

      crap site geworden!
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

      Comment


      • #33
        Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

        Sinds de nieuwe lay-out, ben ik er niet meer op geweest.
        En ik ben niet alleen zo te zien. Welk rund heeft daar de site hertekend?

        Comment


        • #34
          Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

          Oorspronkelijk geplaatst door Deverfre Bekijk bericht
          Kapaza trekt op niets meer, als ik nog iets verkoop zal het via 2dehands zijn.
          Kapaza is een rommel site geworden, mij zien ze er niet meer.....
          Hier van hetzelfde gedacht.

          Comment


          • #35
            Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

            @Red Falcon. jij hebt er nog een positief oog op precies.

            Dat is een mail die ze naar iedereen sturen die een opmerking maken en achter je rug gaat je mailtje de prullenbak in. IK geloof er niet in, ik wil het eerst zien.
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

            Comment


            • #36
              Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

              Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
              @Red Falcon. jij hebt er nog een positief oog op precies.

              Dat is een mail die ze naar iedereen sturen die een opmerking maken en achter je rug gaat je mailtje de prullenbak in. IK geloof er niet in, ik wil het eerst zien.
              Altijd positief denken.
              Velen zullen Kapaza links laten liggen en dat zullen de adverteerders ook wel zien.
              Als deze afhaken kan kapaza twee dingen doen:
              Laten betalen voor de advertenties, maar wie zou dat nog willen? Dus
              De site snel aanpassen en hopen dat ze weer open bloeit. Dus


              Grtz, RF
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #37
                Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                count me in !
                Heb ook een mailtje gestuurd vandaag. Ik denk dat ze een *klein beetje* last hebben van backlag (of hoe heet het)
                is Inderdaad een RUND dat deze site heeft ontworpen.

                Ik denk ook dat ze richting MEER ADVERTENTIERUIMTE en MEER BETALENDE RUBRIEKEN aan het werken zijn.
                Zoals Marktplaats.nl, maar marktplaats valt nog mee eigelijk (electrische gitaar = betalen, eigen link zetten = betalen). Als ik moet betalen dan zet ik er niks op. Genoeg gratis anderen :P

                UNITE ! laten we een facebook group maken !!

                Edit: er bestaan er al een paar, heb me gevoegd bij de grootste
                Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                Comment


                • #38
                  Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                  Kapaza SUCKS sinds de verandering (is nog veel te min om het "vernieuwing" te noemen.
                  Pentax IST DL 50-200 std. tamron 18-200 1:3,5-6.3 macro
                  Canon 30D 18-55 IS 35-105 70-300

                  Comment


                  • #39
                    Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                    Verwittig mij aub als ze de lay-out terug brengen zoals voorheen, nu kom ik er niet meer op
                    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                    www.cromagnonman.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                      Kapaza trekt op niets. Ik maakte daar vroeger veel gebruik van maar nu is het onduidelijk en verwarrend.
                      Ik schakel over op e-bay of iets anders

                      Comment


                      • #41
                        Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                        Oorspronkelijk geplaatst door heirbaut.rita@skynet Bekijk bericht
                        Kapaza trekt op niets. Ik maakte daar vroeger veel gebruik van maar nu is het onduidelijk en verwarrend.
                        Ik schakel over op e-bay of iets anders
                        Wat een pracht eerste-post


                        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                        500px

                        Comment


                        • #42
                          Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                          trekt idd op niet veel sinds de veranderingen... en van bugs schijnt de vernieuwde site ook last te hebben; had twee maanden terug een advertentie verwijderd wegens auto verkocht,
                          vorige week krijg ik een plots een e-mail met de vraag of ze de auto konden komen bekijken...
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                            eEN ECHTE RAMP.
                            Vroeger gebruikte ik regelmatig Kapaza maar ben nu op zoek naar iets anders. Misschien é-bay

                            Comment


                            • #44
                              Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                              2dehands (daar is wel nog goed mee te werken) of koopjeskrant online, al vind ik die ook verre van ideaal.
                              Nikon D7000 en wat lenzen.
                              http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                              Comment


                              • #45
                                Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                                Ik kan me voorstellen dat je als koper naar iets gericht op zoek bent dat het dan beter is.

                                Het probleem is dat ikzelf, en veel mensen waarschijnlijk, graag eens rondkijken. Een beetje gelijk je op een markt loopt.
                                En net dat kan je niet meer doen met die nieuwe site... Heel jammer maar ja, na bijna twee maanden hebben ze het nog niet door dat andere sites profiteren van hun stomiteiten.

                                Ik heb trouwens op men eigen site een artikel geschreven derover, laat gerust jullie commentaar na!

                                http://www.digitalforum.be/fietsclubsmoutpot
                                http://www.digitalforum.be/bongorecepten

                                Comment

                                Working...
                                X