Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vinden jullie Kapaza beter geworden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

    Het ergste vind ik persoonlijk dat ik al mijn waarderingen van de ene dag op de andere kwijt was. De mail met info over de veranderingen kreeg ik dan de dag nadat alles was verwijderd. Ik kon dus geen maatregelen meer treffen met printscreen en mijn waarderingen bewaren. Ik heb mij onmiddellijk uitgeschreven en sindsdien niet meer bezocht. Ik verkoop nu via ebay, 2dehands, hebbes enz...

    Comment


    • #47
      Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

      Heb ook recent ondervonden dat de meesten Kapaza nu links laten liggen. Mijn motor te koop aangeboden op Kapaza en op 2ehands.be.
      Geen enkele reactie gehad via Kapaza en toch genoeg via 2eHands. Dat zal zijn redenen wel hebben zekers.

      Comment


      • #48
        Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

        Wow, ja, Kapaza zuigt verschrikkelijk hard!!! Zeer onoverzichtelijk!

        Ik probeer al daaaaagen mijn scooter te verkopen daar en ik krijg het zoekrtje niet geplaatst. Andere zoekertjes geen probleem, mijn scooter net niet, ik snap echt niet wat er gaande is.....

        En by the way, die nieuwe layout van hotmail trekt ook niet echt op veel.

        Comment


        • #49
          Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

          Kapaza.nl is identiek gebleven

          Ik vraag me af wat de makers van kapaza.be heeft bezield om een goede site naar de maan te helpen. Beter gewoonweg vergeten tot ze terug wat slimmer zijn geworden.

          Comment


          • #50
            Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

            1 woord => S P I J T I G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Comment


            • #51
              Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

              Ik heb deze week toch nog een vouwfiets verkocht via Kapaza.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #52
                Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                Ik kan alleen maar beamen wat er al gezegd is over kapaza,ik zie nu ook meer en meer naar andere ,zoals tweede hands ,marktplaats ,enz.Ik heb hun ook m,n mening laten weten maar daar antwoorden ze niet op.

                Comment


                • #53
                  Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
                  Je bent niet de enige die de oude lay-out terug wil hoor
                  Ik vind het ook maar een rommeltje nu.
                  Heb dit draadje juist ontdekt.

                  Volkomen eens. Terug naar het oude.
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                    Dit is wat ik terug kreeg van KAPAZA.

                    ************************************************** **************************************************
                    Op verzoek van een groot aantal gebruikers hebben we de Kapaza! website vernieuwd en nog gebruikersvriendelijker gemaakt. Zo zie je nu bij elk zoekertje standaard een extra grote foto en kan je vanaf nu zoeken op specifieke kenmerken in meerdere rubrieken (bijvoorbeeld auto en immo). Ook het plaatsen van een zoekertje is interessanter geworden dankzij het vereenvoudigde plaatsingsformulier.
                    Op http://nl.kapaza.be/kapaza-changes.html vind je een volledig overzicht van de verbeteringen. Indien je niet onmiddellijk wegwijs geraakt in de vernieuwde website, dan staat onze helpdesk paraat om al jouw vragen te beantwoorden!




                    Met vriendelijke groet,
                    Kapaza! helpdesk


                    ************************************************** **************************************************

                    Waar die verbeteringen te vinden zijn, weet ik niet.
                    Echt rotslecht geworden.
                    Niks te vinden, tenzij je een avondje de tijd hebt.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                      Ik ben al lang geen fan meer van Kapaza.

                      Tweedehands vind ik wel nog OK
                      eBay is vrij duur aan het worden

                      ik heb recent Bobbo.be ontdekt en ben er een shop gestarte. Kent iemand deze site?

                      Comment

                      Working...
                      X