Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vinden jullie Kapaza beter geworden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

    Ik heb enkele dozijnen ads op kapaza en heb reeds een deel naar een andere site overgeheveld (koopjeskrant.be).
    Kapaza is een echte ramp geworden sinds de vernieuwingen.
    Opmerkingen over de nieuwe lay out werden niet eens beantwoord.
    Verandering is niet altijd verbetering......

    Comment


    • #17
      Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

      zoals veel mensen hier,op het werk en in de familiekring vinden,trekt de nieuwe site inderdaad op niets.Wat ik me afvraag is of de mensen van kapaza dat zelf ook beseffen.Zij moeten toch al veel negatieve reactie's gekregen hebben en zullen ook zien dat er sinds de vernieuwing minder zoekertjes geplaats zijn.Of zou het kunnen dat zij hopen dat de "gratis" gebruikers de site links laten liggen en enkel hopen op "betalende" gebruikers?
      Voor mij(en vele andere) een dikke
      www.fotojoel.be
      7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

      Comment


      • #18
        Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

        Ik mag blijkbaar al blij zijn dat ik antwoord kreeg (na de 2de mail kreeg ik antwoord op de eerste)

        Weet niet als er mensen P-magazine lezen, maar die hebben ook wat wijzigingen doorgevoerd en zijn daarna op enkele moeten terugkomen na slechte reacties.
        maar zij doen het tenminste, dat is klantvriendelijkheid
        Nikon D7000 en wat lenzen.
        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

        Comment


        • #19
          Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

          Ik gebruik Kapaza ook niet meer. Werkelijk bedroevend hoe ondoordacht men te werk is gegaan.

          Als Kapaza iet of wat professioneel te werk gaat zullen ze uit hun statistieken concluderen dat de nieuwe layout suckt en gepast reageren. Zoniet zullen ze permanent marktaandeel verliezen aan de andere spelers.

          T

          Comment


          • #20
            Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

            inderdaad kapaza is verre van ok.

            als je foto materiaal zoekt moet eerst 3 auto's aan tunning radiogear passeren voor je 1 iets tegekomt van fotogear.

            ferm ontmoedigend om iets te zetten
            nikon stuff

            Comment


            • #21
              Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

              Ik heb helemaal hetzelfde gevoel

              Ik gebruik Kapaza nu ook veel minder, ik zie de verbeteringen amper tot niet...nu moet je al een provincie kiezen alsof je enkel aankopen wilt doen in je eigen provincie

              Andere advertenties van dezelfde verkoper vind ik ook niet terug, en het sterrensysteem is ook maar...

              Als ze niet snel veranderen of mensen er niet snel aan gewoon worden denk ik dat 2dehands.be sterk zijn gebruikers zal zien toenemen!

              Comment


              • #22
                Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                Wat ik mij afvraag is:
                Als je een bepaald product zoekt... en je typt het in... of je dan daadwerkelijk alle zoekertjes terug krijgt die relevant zijn.
                Want typefouten zijn alomtegenwoordig daar.

                Het overzicht is totaal weg

                Comment


                • #23
                  Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                  Ik wou laatst iets opzoeken op kapaza, na 2 minuten ben ik weggegaan en naar 2dehands en ebay gegaan.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                    Oef, ben dus niet de enige die er zo over denkt. Vindt het nieuwe systeem gewoonweg een ramp voor wie gezellig eens de foto- of andere zoekertjes wilde doorsnuisteren, en zo toevallig iets op de kop kon tikken. Sederd de nieuwe site kijk ik enkel nog op 2de-hands. Ik snap niet hoe men tot deze verandering gekomen is. Trouwens zijn er nog sites waarvan veranderen niet verbeteren is (fotorubens Bv) .
                    idd., en zo'n gezamelijke mail mag dan ineens ook naar Fotorubens.
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                      Oef, .... niet ikzelf die dus kritisch ben ...
                      Sterrensysteem volledig weg ... Hoe kan je nu nog een eerlijke verkoper herkennen. Wat je zelf opbouwde in vroegere jaren is allemaal verdwenen ....
                      Zoeken wordt inderdaad heel moeilijk en ingewikkeld. Ik plaatste zelf een zoekertje na de vernieuwing. Volgens kapaza duurt het ongeveer 15 min tot het zichtbaar wordt. Bij mij duurde het 4 dagen ?????
                      Ik stuurde ook al verschillende mails met concrete vragen, maar krijg ofwel geen antwoord of als ik er eentje krijg, is het gewoon een standaard mailtje ....
                      Misschien op kapaza zelf een advertentie zetten met " Te koop gevraagd, oude kapaza site "
                      Hopelijks krijgen we de oude site op de één of andere manier terug.
                      deka
                      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                      Comment


                      • #26
                        Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                        Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                        Oef, .... niet ikzelf die dus kritisch ben ...
                        Sterrensysteem volledig weg ... Hoe kan je nu nog een eerlijke verkoper herkennen. Wat je zelf opbouwde in vroegere jaren is allemaal verdwenen ....
                        Zoeken wordt inderdaad heel moeilijk en ingewikkeld. Ik plaatste zelf een zoekertje na de vernieuwing. Volgens kapaza duurt het ongeveer 15 min tot het zichtbaar wordt. Bij mij duurde het 4 dagen ?????
                        Ik stuurde ook al verschillende mails met concrete vragen, maar krijg ofwel geen antwoord of als ik er eentje krijg, is het gewoon een standaard mailtje ....
                        Misschien op kapaza zelf een advertentie zetten met " Te koop gevraagd, oude kapaza site "
                        Hopelijks krijgen we de oude site op de één of andere manier terug.
                        deka
                        volledig mee eens,ik vind het ook niets meer.....
                        Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

                        Comment


                        • #27
                          Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                          De nieuwe kapaza is inderdaad een regelrechte ramp. Ik was al niet zo blij met de vorige veranderingen een paar maanden geleden, maar dit slaat echt alles. De site is gewoon compleet onbruikbaar geworden.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                            Ik heb hier nog geen één positief antwoord gevonden en die er niet tevreden over zijn weigeren nog met kapaza te werken, dan zullen ze het snel genoeg doorhebben denk ik.
                            Nikon D7000 en wat lenzen.
                            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                            Comment


                            • #29
                              Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                              Ook van mij geen positief oordeel !
                              Zelfs m'n eigen posts vind ik niet meer terug

                              greetz
                              Cheeta
                              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                              flickr

                              Comment


                              • #30
                                Re: Vinden jullie Kapaza beter geworden?

                                Ik vind het ook op geen ****** meer trekken.

                                Na jarenlange handel via kapaza had ik toch al wat krediet opgebouwd wat betreft commentaren. Geen enkele negatieve.
                                En nu is alles weg!

                                Je weet niet meer met wie je te maken hebt.

                                Gebruiksvriendelijk is het ook niet meer.

                                Voor mij WAS kapaza dé site.
                                Nu niet meer.

                                Denk zelfs dat ik sneller iets vind als ik in de krantenwinkel de koopjeskrant ga halen, dan op crapaza te zoeken.

                                Comment

                                Working...
                                X