Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scott Kelby's worldwide photowalk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Scott Kelby's worldwide photowalk

Ik ben nog in twijfelen tussen Kortrijk of Leuven, als ik al zal kunnen gaan
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

Turnhout: Metz
      Iedereen is welkom, graag zelfs!
      Last edited by Metz; 9 juni 2010, 23:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door witte mol Bekijk bericht
        ik was de eerste voor Turnhout
        Ik voor Antwerpen

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Iemand opgemerkt dat link 2 een foto van onze James71 oplevert?
        Dat had ik al gemerkt ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
          Antwerpen en turnhout staan in het engels, Korrijk en Leuven in het nederlands.
          Ik heb enkel de voertaal van de website overgenomen vanwege het internationale karakter.
          Eventuele commentaren/babbels onderweg zijn in het Nederlands.

Aan mijn collega's "walk organizers" in de overige Belgische locaties, alvast veel succes met jullie wandeling.
          We voor mooi weer en een onvergetelijke dag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lesc Bekijk bericht
            iemand opgemerkt dat link 2 een foto van onze james71 oplevert?
            (links 3 en 4 geven helaas een "error not found").

Kan nog niet zeggen of we meedoen, en waar (misschien turnhout?).
            Turnhout is wel erg mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
              Ik heb enkel de voertaal van de website overgenomen vanwege het internationale karakter.
              Eventuele commentaren/babbels onderweg zijn in het Nederlands.

Aan mijn collega's "walk organizers" in de overige Belgische locaties, alvast veel succes met jullie wandeling.
              We voor mooi weer en een onvergetelijke dag.
              Dank U, succes iedereen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metz Bekijk bericht
                Dank U, succes iedereen!
                Wereldwijd al meer dan 12000, als dat geen succes is. En er is nog meer dan een maand tijd om in te schrijven.

Comment

Beste Walkers!

Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en verschillende redacties aangeschreven om dit evenement onder de aandacht te brengen.
                  Gazet van Antwerpen wilde een interview en het artikel was gisteren gepubliceerd!

Omdat het niet op www.gva.be staat heb ik het ingescand en op mijn flickr geplaatst.

En nu maar hopen dat er meer dan 5 deelnemers gaan inschrijven

Comment

Goed gedaan Metz !

Ik heb de dienst Toerisme van Leuven aangesproken, die richten parallel een fotowedstrijd in, de beste 5 krijgen een tegoed bon in een restaurant en de hoofdprijs is en weekend-arrangement Leuven. We mogen in het stadhuis en misschien ook in Museum M fotograferen.

Comment

Misschien een domme vraag, maar wat heeft Scott Kelby hier eigenlijk mee te maken ?

Ik begrijp dat het een event is dat wereldwijd op dezelfde dag gehouden wordt, maar waarom Kelby hier weer bij gesleept werd zie ik niet helemaal zitten ... sorry.

Volgens mij is dit een mooie gelegenheid om met gelijkgestemde zielen eens de andere kant van een stad die je al kent te zien ... lijkt me best tof eerlijk gezegd.

Wel opletten met je materiaal, een groep van 50 mensen met peperdure dslr's en lenzen is een uitgelezen uitdaging voor diefstal ... en vermits we zoveel mogelijk ruchtbaarheid willen geven aan deze walk zal iedereen er over lezen ... zorg dus voor een goede tas die je kan afsluiten en zet hem nergens neer ... maar dat zouden we natuurlijk sowieso al moeten doen tegenwoordig ... jammer genoeg.

Mark
                      Last edited by LamboCars; 17 juni 2010, 15:52.
                      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ik ga (als ik kan) meedoen in Antwerpen - heb er ooit een Flickr meetup mee georganiseerd die enorm is meegevallen
                        flickr.com/wernerwattenbergh
                        flickr.com/vdpsportfotograaf
                        http://voetbalfotografie.wordpress.com

Comment

Goed gedaan Metz !

Ik heb de dienst Toerisme van Leuven aangesproken, die richten parallel een fotowedstrijd in, de beste 5 krijgen een tegoed bon in een restaurant en de hoofdprijs is en weekend-arrangement Leuven. We mogen in het stadhuis en misschien ook in Museum M fotograferen.
                          Dank U Zappa, u bent ook erg actief ermee bezig echt tof om te horen/lezen.

Comment

ben nog aan het twijfelen waar ik ga heengaan. Kortrijk lijkt me wel leuk omdat ik die stad totaal niet ken, maar Leuven lijkt me ook leuk omdat ik die stad net wel ken (en nog nooit foto's genomen heb)...
                            http://www.mimoza.be/

Comment

Leuk ! Verleden jaar alleen Brussel, en dit jaar al 4. Toch geweldig ?
                              Vorig jaar was er ook eentje in Antwerpen, hoor!

Foto's daarvan vind je hier.

James71 en ikzelf waren daar van de partij.
                              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                                ...maar wat heeft Scott Kelby hier eigenlijk mee te maken ?
                                Scott heeft ooit het initiatief opgestart, en 'modereert' met zijn organisatie ook dit jaar de overkoepelende website en de internationale wedstrijd voor de beste foto's.

Voor de rest is het natuurlijk goede reclame voor zijn NAPP en Kelbytraining.com activiteiten
                                BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Working...
                                X