Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Antwerpen en turnhout staan in het engels, Korrijk en Leuven in het nederlands.
Ik heb enkel de voertaal van de website overgenomen vanwege het internationale karakter.
Eventuele commentaren/babbels onderweg zijn in het Nederlands.
Aan mijn collega's "walk organizers" in de overige Belgische locaties, alvast veel succes met jullie wandeling.
We voor mooi weer en een onvergetelijke dag.
Ik heb enkel de voertaal van de website overgenomen vanwege het internationale karakter.
Eventuele commentaren/babbels onderweg zijn in het Nederlands.
Aan mijn collega's "walk organizers" in de overige Belgische locaties, alvast veel succes met jullie wandeling.
We voor mooi weer en een onvergetelijke dag.
Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en verschillende redacties aangeschreven om dit evenement onder de aandacht te brengen.
Gazet van Antwerpen wilde een interview en het artikel was gisteren gepubliceerd!
Omdat het niet op www.gva.be staat heb ik het ingescand en op mijn flickr geplaatst.
Ik heb de dienst Toerisme van Leuven aangesproken, die richten parallel een fotowedstrijd in, de beste 5 krijgen een tegoed bon in een restaurant en de hoofdprijs is en weekend-arrangement Leuven. We mogen in het stadhuis en misschien ook in Museum M fotograferen.
Misschien een domme vraag, maar wat heeft Scott Kelby hier eigenlijk mee te maken ?
Ik begrijp dat het een event is dat wereldwijd op dezelfde dag gehouden wordt, maar waarom Kelby hier weer bij gesleept werd zie ik niet helemaal zitten ... sorry.
Volgens mij is dit een mooie gelegenheid om met gelijkgestemde zielen eens de andere kant van een stad die je al kent te zien ... lijkt me best tof eerlijk gezegd.
Wel opletten met je materiaal, een groep van 50 mensen met peperdure dslr's en lenzen is een uitgelezen uitdaging voor diefstal ... en vermits we zoveel mogelijk ruchtbaarheid willen geven aan deze walk zal iedereen er over lezen ... zorg dus voor een goede tas die je kan afsluiten en zet hem nergens neer ... maar dat zouden we natuurlijk sowieso al moeten doen tegenwoordig ... jammer genoeg.
Ik heb de dienst Toerisme van Leuven aangesproken, die richten parallel een fotowedstrijd in, de beste 5 krijgen een tegoed bon in een restaurant en de hoofdprijs is en weekend-arrangement Leuven. We mogen in het stadhuis en misschien ook in Museum M fotograferen.
Dank U Zappa, u bent ook erg actief ermee bezig echt tof om te horen/lezen.
ben nog aan het twijfelen waar ik ga heengaan. Kortrijk lijkt me wel leuk omdat ik die stad totaal niet ken, maar Leuven lijkt me ook leuk omdat ik die stad net wel ken (en nog nooit foto's genomen heb)...
...maar wat heeft Scott Kelby hier eigenlijk mee te maken ?
Scott heeft ooit het initiatief opgestart, en 'modereert' met zijn organisatie ook dit jaar de overkoepelende website en de internationale wedstrijd voor de beste foto's.
Voor de rest is het natuurlijk goede reclame voor zijn NAPP en Kelbytraining.com activiteiten
Comment