Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nightvibe.be zoekt fotografen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

    om de 13 seconden een foto ,ja idd dat kan zeker, mijn toestel haalt zelfs 8 beelden per seconde
    maar....om de 13 seconde een goede foto maken en dit een uur lang......zal iets moeilijker zijn vrees ik ,en volgens ts moet dat makkelijk kunnen....daarom houd ik me goed afzijdig want nee, dit kan ik niet aan en zal ik nooit kunnen en wil ik nooit kunnen....
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #47
      Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
      om de 13 seconden een foto ,ja idd dat kan zeker, mijn toestel haalt zelfs 8 beelden per seconde
      maar....om de 13 seconde een goede foto maken en dit een uur lang......zal iets moeilijker zijn vrees ik ,en volgens ts moet dat makkelijk kunnen....daarom houd ik me goed afzijdig want nee, dit kan ik niet aan en zal ik nooit kunnen en wil ik nooit kunnen....
      Misschien dat dan eerst de definitie van een "goede" foto vastgesteld moet worden. Misschien praten jullie wel over twee geheel verschillende zaken
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

      Comment


      • #48
        Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

        dat denk ik ook eerlijk gezegd...
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #49
          Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

          komaan jongens, blijven doorgaan, niet afgeven.

          Ik ga voor deze site op stap naar shake it.

          waarom? omdat ik graag foto's neem op festivals en events.

          Blijkbaar aan al die berichten hier te zien is dit de goede tak van de fotografie aangezien iedereen niet vrijwillig wil werken veronderstel ik dat al die andere hobbyisten dik hun boterham verdienen met foto's te trekken op events.

          Er is lang geleden een vraag gesteld of er mensen zijn die vrijwillig foto's willen nemen voor een site. Als dit niet u ding is reageer dan ook niet.

          mvg
          Havik
          Sony alpha 550 en 200 met kitlenzen en sigma 50-150 f2.8
          Mijne Flickr
          Mijn site

          Comment


          • #50
            Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

            daar gaat het hem niet over he, de meeste amateurs verdienen niks aan hun hobby,daarom is het ook een hobby he...
            alleen worden er hier dingen gevraagd die ik helaas niet kan waarmaken en ik ken ook niemand die dat kan dus....
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment


            • #51
              Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              Vind ik ergens ook wel. Als ik een accreditatie en gratis toegang voor bv BIM-fest of Sinners Day zou krijgen, zou ik niet twijfelen, maar niet om tussen 18 jarigen en boenke boenke muziek te staan. Dan is mijn vrije tijd me meer waard.
              dan telt geld plots niet mee?

              vreemde redenering die niet klopt met enkele van je vorige uitspraken.

              De zon gaat voor niets op.

              Als je heel je weekend moet opofferen, investeren in duur materiaal, je auto verslijten, dagen foto's bewerken en enkel een 'dank u' krijgt, dan kan je beter in de horeca gaan bijverdienen in t zwart.

              Ms zijn mensen van 18 nog zo zot, maar die hebben geen professioneel materiaal.
              heb jij op dat moment ook geen professioneel materiaal of dan plots ook zo zot?

              sorry dat dit miss grof over komt maar ik kan niet begrijpen dat je hier zo op in gaat als het je toch niet interesseert. Anderen interesseert het wel en miss een beetje respect voor hen?
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

              Comment


              • #52
                Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

                Als je dit doet omdat je het graag doet dat kan ik begrijpen. Maar bij concerten zeggen dat je de gratis toegang een verloning vind is volgens mij toch wel raar. Ik heb dit ook heel veel gedaan en doe het af en toe nog. Maar als ik foto's aan het nemen ben frontstage, kan ik niet van een concert genieten of het zelfs maar deftig volgen. Als het dan concerten zijn waar je na 3 liedjes buiten moet is er al helemaal niks aan.

                Party fotografie doe ik al zeker niet, heb ik een paar keer gedaan en je wordt constant geduwt, krijgt regelmatig een pint over je toestel....

                Het andere probleem is dat iedereen maar zo'n site begint. Hoeveel zijn er nu al die de media volgen? Inderdaad veel teveel. Vorig jaar stonden we op suikerrock met 40 fotografen in de frontstage. Als die sites nu eens een beetje hun krachten zouden bundelen en werken aan aan mooie grote site zou dit voor iedereen beter zijn. Nu beletten die amateurs dikwijls dat de echte journalisten hun werk doen en dat vind ik heel spijtig.
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

                Comment


                • #53
                  Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                  Nu beletten die amateurs dikwijls dat de echte journalisten hun werk doen en dat vind ik heel spijtig.
                  Maar die amateurs doen het dan wel met de passie voor de muziek, terwijl de "echte" journalisten hun vrije avond verloren zien om een paar foto's te nemen zonder voeling met de materie. En dat zie je dan aan het resultaat.
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #54
                    Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    Party fotografie doe ik al zeker niet, heb ik een paar keer gedaan en je wordt constant geduwt, krijgt regelmatig een pint over je toestel....
                    ermh... ik doe nu en dan parties en ik heb nog geen enkele pint over mijn camera gekregen hoor... dat duwen en doen valt ook heel goed mee (zelfs op drukke parties)...
                    With Canon, I can (or at least try)
                    Photastic.be ~ Passion for the picture
                    Nieuwe site

                    Comment


                    • #55
                      Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

                      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                      Maar die amateurs doen het dan wel met de passie voor de muziek, terwijl de "echte" journalisten hun vrije avond verloren zien om een paar foto's te nemen zonder voeling met de materie. En dat zie je dan aan het resultaat.
                      Grapjas, ik stond vorig jaar op suikerrock naast een fotograaf met een hybride toestel. Die mag nog 1000 x meer passie hebben dan ik die haalt nooit de beelden die ik haal. En kijk gerust eens op mijn site denk niet dat mijn concert foto's slecht zijn.
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

                      Comment


                      • #56
                        Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                        ermh... ik doe nu en dan parties en ik heb nog geen enkele pint over mijn camera gekregen hoor... dat duwen en doen valt ook heel goed mee (zelfs op drukke parties)...
                        En omdat jij dat niet voorhebt kan dat bij iemand anders niet gebeuren? Raar redenering vind ik dat.
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

                        Comment


                        • #57
                          Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                          En omdat jij dat niet voorhebt kan dat bij iemand anders niet gebeuren? Raar redenering vind ik dat.
                          om het even om te keren : omdat jij dat hebt voorgehad, overkomt dat iedereen? als je mijn punt begrijpt
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

                          Comment


                          • #58
                            Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                            om het even om te keren : omdat jij dat hebt voorgehad, overkomt dat iedereen? als je mijn punt begrijpt
                            Heb ik dat gezegd? Ik zeg gewoon wat mij is overkomen en dat ik het niet meer wil doen. Jij doet precies of dat niet mogelijk is.
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

                            Comment


                            • #59
                              Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                              Grapjas, ik stond vorig jaar op suikerrock naast een fotograaf met een hybride toestel. Die mag nog 1000 x meer passie hebben dan ik die haalt nooit de beelden die ik haal. En kijk gerust eens op mijn site denk niet dat mijn concert foto's slecht zijn.
                              En net zoals jij het niet had over alle amateurs, had ik het niet over alle journalisten. Daarbij, of je'r voor betaald wordt of niet, je moet je werk kunnen doen en mensen die in de frontstage niets te zoeken hebben, hoeven daar niet te zijn.

                              Maar let er dan ook op dat de amateurs die daar staan met een hybride toestel meestal ook geen mensen zijn met een persaccreditatie maar eerder VIPs of entourage zijn die gevraagd worden door de groep om voor 'hen' enkele foto's te nemen. De "amateurs" die daar voor een organisatie trekken die zullen je niet snel voor de voeten lopen want die weten zelf ook hoe de vork in de steel zit in zo'n frontstage.

                              Verder heb je je in deze thread ook niet geindentificeerd als een beroeps die zich beter voelt als een ander, dus moet je je niet aangesproken voelen als ik het heb over beroepsfotografen die voor de krant ook de portretjes van de lokale hoogwaardigheidsbekleders en de weekendongevallen gaan fotograferen, en die je na de eerste 3 nummers gewoon huiswaarts ziet vertrekken.

                              En je mag op mijn site kijken ook. Ik denk niet dat mijn concertfoto's slecht zijn.

                              En met een hybride toestel kan je ook schoon foto's maken.
                              pixelpusher

                              Comment


                              • #60
                                Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                                Heb ik dat gezegd? Ik zeg gewoon wat mij is overkomen en dat ik het niet meer wil doen. Jij doet precies of dat niet mogelijk is.
                                ik heb dat ook nooit gezegd dat het niet kan gebeuren maar dat het mij nog niet is overkomen...

                                jouw statement zegt evenveel dat het kan gebeuren dan de mijne zegt dat het ook niet kan gebeuren (of maak ik het ingewikkeld nu )
                                With Canon, I can (or at least try)
                                Photastic.be ~ Passion for the picture
                                Nieuwe site

                                Comment

                                Working...
                                X