Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nightvibe.be zoekt fotografen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nightvibe.be zoekt fotografen

Wanneer er voor sommigen geen geld mee gemoeid is kan het niet en wanneer er geld mee gemoeid is moet alles kunnen volgens anderen (zie topic in Algemeen) ....
    Mag ik de bezorgdheid van sommige BD'es zo samenvatten?

Comment

altijd leuk om mensen "in het milieu" te laten komen.
      Persoonlijk heb ik hier geen problemen mee als alles maar duidelijk afgesproken wordt op voorhand.

Heb zelf geen tijd hiervoor helaas wegens huisje, tuintje, kindje en ik ben 31

Veel succes met je zoektocht!

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
      En wat i.v.m. verplaatsingsonkosten?
      Hebben julie wagens ter beschikking?
      En rijden die dan op water?
      Zijn jullie keesies die denken dat alle Vlamingen nog in Sinterklaas geloven.
      Degoutant !!!!!!!!!

Henri
      vind jouw reactie ook eerder degoutant... Vragen staat vrij & als er mensen zich kunnen vinden in hun voorstel (wat ik me goed kan inbeelden) is dat voor iedereen een win-win situatie : Nightvibe krijgt foto's & de fotograaf doet ervaring op.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
        is dat voor iedereen een win-win situatie : Nightvibe krijgt foto's & de fotograaf doet ervaring op.
        Idd, meer moet toch niet.. je krijgt toch al genoeg in de plaats!

Comment

Das een feit, en we doen er alles aan om er zo snel mogelijk een financiele vergoeding tegenover te laten staan. Echter hebben we dit niet altijd zelf in de hand...daarom heb ik liever dat eventuele nieuwe fotografen hier niet vanuit gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
            Idd, meer moet toch niet.. je krijgt toch al genoeg in de plaats!
            Misschien zou naamvermelding wel interessant zijn (als watermerk op de foto), want anders maak je geen reclame voor jezelf als fotograaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              En wat i.v.m. verplaatsingsonkosten?
              Hebben julie wagens ter beschikking?
              En rijden die dan op water?
              Zijn jullie keesies die denken dat alle Vlamingen nog in Sinterklaas geloven.
              Degoutant !!!!!!!!!

Henri
              ik weet niet hé maar het best zoek je mensen die zulke evenementen toch al als hobby bezoeken.
              Zelf bezoeken wij (ik en mijn partner) ook regelmatig concerten, maken er foto's en schrijven er een verslag van. Onze vergoeding : gratis entree en af en toe een foto op de cd hoes van een artiest of in een magazine. En daarmee zijn wij al wreed content.
              Tel maar uit, in het hoogseizoen met 2 +/- 3 x / maand naar een festival. Gemiddelde inkom : 20 euro (x 2) komt neer op 40 x 3 = 160 euro / maand. Daar kunt ge al wat pintjes voor drinken hé ........
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                ik weet niet hé maar het best zoek je mensen die zulke evenementen toch al als hobby bezoeken.
                Zelf bezoeken wij (ik en mijn partner) ook regelmatig concerten, maken er foto's en schrijven er een verslag van. Onze vergoeding : gratis entree en af en toe een foto op de cd hoes van een artiest of in een magazine. En daarmee zijn wij al wreed content.
                Tel maar uit, in het hoogseizoen met 2 +/- 3 x / maand naar een festival. Gemiddelde inkom : 20 euro (x 2) komt neer op 40 x 3 = 160 euro / maand. Daar kunt ge al wat pintjes voor drinken hé ........
                Zo simpel is het (ik zoek ook nog een fotomanneke voor een paar concerten)
                Last edited by kazan; 26 mei 2010, 22:45.

Comment

Zelf bezoeken wij (ik en mijn partner)
                  oei...
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    oei...
                    grt,bouk.
                    ja ja bouk, ik durf ermee uitpakken lol
                    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM

Comment

ja ja bouk, ik durf ermee uitpakken lol
                      ik snap het ni...
                      Canon 50D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snert Bekijk bericht
                        ik snap het ni...
                        hij is naar de Nederlandse les geweest

Comment

Hallo,

We zijn inmiddels een paar maanden verder. We hadden uit de aanmeldingen 2 fotografen gekozen om een testshoot te doen.

1 hiervan was opeens langdurig ziek o.i.d....? En de andere heeft een shoot gedaan op Summerfestival maar hebben we vervolgens nooit meer iets van deze persoon gehoord.

We zijn dus nog steeds op zoek naar een gemotiveerde fotograaf (liefst 2). We maken foto's op evenementen van alle grotere organisatie's (Bass Events, ID&T, Q-Dance). Voor meer info verwijs ik jullie even naar de overige posts.

Alvast bedankt!

Nicky
                          Last edited by Tibbi3; 23 september 2010, 17:27.

Comment

De zon gaat voor niets op.

Als je heel je weekend moet opofferen, investeren in duur materiaal, je auto verslijten, dagen foto's bewerken en enkel een 'dank u' krijgt, dan kan je beter in de horeca gaan bijverdienen in t zwart.

Ms zijn mensen van 18 nog zo zot, maar die hebben geen professioneel materiaal.
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Even mbt waar het geld naar toe gaat.. o.a. de website.. Ik weet niet wat je nu qua hosting hebt, maar goede hosting hoeft niet veel te kosten. Zou dit dus zeker wel eens nakijken.
                              WillemClassensDesign: Mijn website
                              Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                              Flitsers:HVL-F42AM;

Comment

Waarom toch altijd dat eeuwige gedoe rond geld ed.

Als ze nu vrijwilligers zoeken die interesse hebben in (party)fotografie en willen meewerken aan het uitbouwen van een site door foto's te nemen en ze vinden mensen die dat willen doen so what?

Persoonlijk ben ik bijna de ganse zomer gratis op stap geweest en heb zo dingen kunnen doen die ik normaal nooit had kunnen doen. heb ik geld verdiend euh nee, heb ik geld opgedaan euh nee.

Als je als hobbyist niet gratis start geraak je nergens.
                                Daar ben ik gisteren nog maar eens achter gekomen na alweer een negatieve reactie op een accreditatie aanvraag (geen perskaart = geen toegang).

Moest de Ts niet enkel mensen zoeken voor boenk feestjes (en de leeftijd iets optrekken) had ik mij zo opgegeven.
                                @TS, succes met je zoektocht.
                                Sony alpha 550 en 200 met kitlenzen en sigma 50-150 f2.8
                                Mijne Flickr
                                Mijn site

Comment

Working...
                                X