Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Account Delete !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Account Delete !

    Ik denk dat er nergens in je profiel nog PERSOONSGEGEVENS staan? Het enige wat op dit nog door BD bewaard wordt zijn openbare persoonlijke meningen maar géén PERSOONLIJKE GEGEVENS. Alle persoonlijke gegevens kan je via je account zelf wissen of aanpassen, in je gekozen alias is er geen onmiddellijke of rechtstreekse link naar je eigen naam of voornaam.
    -------------------------------------------------
    Mijn bovenstaande mening staat natuurlijk volledig los van het feit of een account kan/mag/moet geschrapt worden. Ik wou gewoon reageren op de stelling.
    Waarvoor dank trouwens.
    Maar het klopt niet volledig, mijn email adres is ook een persoonlijk gegeven.
    En mijn forumregistratie is gekoppeld aan mijn email adres.
    Dus zou ik BD ervan kunnen beschuldigen dat ze inbreuk doen op mijn prive gegevens en het hierbij onnodig in bewaring houden,
    zelfs nadat ik het meerdere malen uitdrukkelijk en duidelijk gevraagd heb.


    N.

    Comment


    • #32
      Re: Account Delete !

      [Mod] Mijn vorige website is al enkele weken off line en als ik google zie je nog altijd de eerste zinnen die ik geschreven had.
      Je zit hier op het forum te klagen terwijl u al twee keer duidelijk is gemaakt met wie je contact moet nemen.
      Soms begrijp ik echt niet wat uw bedoelingen zijn.

      Grtz, RF [/Mod]
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #33
        Re: Account Delete !

        Heb jullie informatie reeds opgevolgd, maar geen reactie.

        Ik heb nu nogmaals een bericht gestuurd naar de admin van de website.
        Geen idee waarom er geen antwoord gegeven wordt.
        Waarschijnlijk hebben ze ook een druk leven, maar een kleine reactie zou welkom zijn.

        Comment


        • #34
          Re: Account Delete !

          [Mod] Iedereen kan hier zijn mening kwijt, zolang het BD niet benadeeld, het taalgebruik deftig blijft en er geen persoonlijk beledigingen geuit worden. Heb wat opgekuisd.

          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #35
            Re: Account Delete !

            Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
            Beste admins en mods:

            "Eenieder is tevens gerechtigd kosteloos de verwijdering van of het verbod op de aanwending van alle hem betreffende persoonsgegevens te bekomen die gelet op het doel van de verwerking,
            onvolledig of niet ter zake dienend zijn, of waarvan de registratie, de mededeling of de bewaring verboden zijn.
            "

            Dit is mijn 2e verzoek ter volledige verwijdering van mijn gegevens op Belgium Digital.
            Alvast bedankt om hieraan te beantwoorden.
            Heb je de laatste zin van DIT al gelezen.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #36
              Re: Account Delete !

              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              Heb je de laatste zin van DIT al gelezen.
              is al aangehaald hoor!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #37
                Re: Account Delete !

                De regels zijn wat de regels zijn, één van de redenen om accounts niet te verwijderen is het onleesbaar worden van topics of toch zeer moeilijk te volgen conversaties waaraan de betrokkene heeft deelgenomen, niet meer, niet minder, dat is het standpunt van BD en daar verandert ( voorlopig ) niets aan. Wat we wel eventueel verwijderen als het wordt gevraagd, zijn persoonlijk adressen of emails of telefoonnummers die al dan niet bewust zijn gepost. Het email adres dat je opgeeft bij registratie is enkel bekend bij BD en wordt nooit voor andere doeleinden gebruikt, en als je dan toch niet wil dat je email langer bekend is bij BD is dat heel simpel op te lossen, vul een fictief email adres in op deze pagina : http://forum.belgiumdigital.com/prof...o=editpassword maw, je hebt dat zelf in de hand.

                Als je de eerste keer aansluit bij dit forum wordt er zeer duidelijk gevraagd of je akkoord gaat met de regels, en of je nu de moeite doet om die te lezen of niet, dat is helemaal jou zaak, maar inloggen is akkoord gaan, dat is een afspraak die gemaakt wordt voor je BD lid wordt.

                PS : ondertussen nog enkele reacties en reacties daarop verwijderd . . . en het topic gesloten
                Last edited by Franciskine; 10 april 2010, 10:50.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment

                Working...
                X