Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd voor een betere modellennet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Tijd voor een betere modellennet?

    Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
    Verkeerd begrepen: bij een discussie over de specs moet je alle stakeholders uitnodigen , dus ook modellen. Al was het maar om te vragen wat HEN aanbelangt, en wat een site voor HEN aantrekkelijk zou maken. Eigenlijk ook een MUA, dus.

    Dpaul
    Naar de Kalmthoutse heide kan ik niet komen, maar ik wil eventueel wel een lijstje doorgeven wat de nieuwe site wel/ niet moet bevatten.

    Comment


    • #77
      Re: Tijd voor een betere modellennet?

      Ik ben al geruime tijd bij MN, ik ben ook nog veel langer bij BD, en overal is er iets, het is gewoon onmogelijk om voor iedereen goed te doen. Ik zou het ook anders doen zowel op BD als op MN, maar wil da zeggen dat het daarom beter is, dat valt af te wachten hé. Het blijft een feit, je hebt te doen met mensen, met hun kleine kantjes, met hun onhebbelijkheden. Versta me niet verkeerd, ik breek het initiatief niet af, maar zij die gaan reageren zijn bekenden van de een of de andere site waar ze niet gelukkig waren.

      Persoonlijk zou ik er dus niet aan beginnen, want je intentie mag nog zo goed zijn, en daar twijfel ik echt niet aan, het is de massa die je gaat parten spelen. En je hebt die massa nodig om het aantrekkelijk te maken, heb je geen aanbod van modellen, fotografen en visagisten, dan werkt het niet. Maar ieder van die drie laat zeker is ne steek vallen, en da komt dan allemaal op uwe nek, ook al weten ze dat je der niks kan aan doen, het ongenoegen moet geventileerd worden !

      Persoonlijk zou ik het dus niet doen!

      Regards, Jeff c.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #78
        Re: Tijd voor een betere modellennet?

        ergens heb je wel een punt Jef....langs de andere kant weet iedereen wat er schort op die site's als we die dingen al trachten uit te sluiten denk ik (hoop ik) komen we toch al in de goede richting he...
        ik mag zeggen dat ik al met veel mensen gepraat heb hierover, met fotografen, modellen , vigagiste's enz....velen zijn tevreden en nog meer zijn ontevreden....

        wist je bijvoorbeeld dat er modellen zijn die afhaken omwille van het soort plaatjes dat er tegenwoordig gepost word? (MN)(dat denk ik niet he, dat weet ik zeker!) kijk maar eens goed wat voor walgelijke kwalitatief ondermaatse foto's er tegenwoordig geplaatst worden, bloot bloot en nog eens bloot, pas op, een mooie naaktopname zeker niks op tegen maar er zijn grenzen, en teveel van dat stoot de betere modellen en fotografen af!

        communicatie is zo goed als onmogelijk met het beheer

        elke keer dat er iemand ontevreden is of wil pesten kan die de ander "melden" waarbij deze dan ook gelijk geblockt word.....kan niet wat mij betreft

        fotografen die toch als de betere mogen beschouwd worden , die erafgezwierd worden om de een of andere reden en nergens meer op kunnen reageren vind ik zeker al niet kunnen, temeer daar de geruchtenmolen al snel op gang komt ....

        er moet een veel strengere selectie op kwaliteit komen op de geplaatste beelden....

        waar goede kwalitatieve foto's geplaatst worden komen de betere fotografen en modellen op af....

        er is nog niks zeker he of er iets gaat gebeuren maar er eens ne keer over praten kan geen kwaad denk ik dan en wie weet....
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #79
          Re: Tijd voor een betere modellennet?

          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          ergens heb je wel een punt Jef....langs de andere kant weet iedereen wat er schort op die site's als we die dingen al trachten uit te sluiten denk ik (hoop ik) komen we toch al in de goede richting he...
          ik mag zeggen dat ik al met veel mensen gepraat heb hierover, met fotografen, modellen , vigagiste's enz....velen zijn tevreden en nog meer zijn ontevreden....

          wist je bijvoorbeeld dat er modellen zijn die afhaken omwille van het soort plaatjes dat er tegenwoordig gepost word? (MN)(dat denk ik niet he, dat weet ik zeker!) kijk maar eens goed wat voor walgelijke kwalitatief ondermaatse foto's er tegenwoordig geplaatst worden, bloot bloot en nog eens bloot, pas op, een mooie naaktopname zeker niks op tegen maar er zijn grenzen, en teveel van dat stoot de betere modellen en fotografen af!

          communicatie is zo goed als onmogelijk met het beheer

          elke keer dat er iemand ontevreden is of wil pesten kan die de ander "melden" waarbij deze dan ook gelijk geblockt word.....kan niet wat mij betreft

          fotografen die toch als de betere mogen beschouwd worden , die erafgezwierd worden om de een of andere reden en nergens meer op kunnen reageren vind ik zeker al niet kunnen, temeer daar de geruchtenmolen al snel op gang komt ....

          er moet een veel strengere selectie op kwaliteit komen op de geplaatste beelden....

          waar goede kwalitatieve foto's geplaatst worden komen de betere fotografen en modellen op af....

          er is nog niks zeker he of er iets gaat gebeuren maar er eens ne keer over praten kan geen kwaad denk ik dan en wie weet....

          Ook ik begrijp je, en ik heb menig commentaar geplaatst op MN over ondermaatse beelden. De communicatie met het beheer werkt niet ,... overschot van gelijk, maar waar werkt die communicatie wel ? Hier misschien ? Ik ben niet anti hé, ik ga je steunen waar ik kan, das beloofd.

          MVG, Jeff c.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #80
            Re: Tijd voor een betere modellennet?

            schitterend zulke positieve dingen te horen
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment


            • #81
              Re: Tijd voor een betere modellennet?

              Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
              rustig, rustig, ik ken je niet dus jou ernst kan ik niet inschatten he....
              alleen na mijn concreet voorstel waren de eerste reakties al gelijk van oei maar ik heb genen tijd ze...vandaar...
              en ja hoor , ik ga ook op vakantie
              je mag wel niet vergeten dat mensen zoiets doen uit vrije interesse.
              Als jij me in loonverband wil nemen ben ik 8h/dag beschikbaar.
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

              Comment


              • #82
                Re: Tijd voor een betere modellennet?

                Hou het hier ook wat in het oog. Kan wel niet actief meewerken aan de nieuwe site maar ben wel geïnteresseerd naar het resultaat.
                Was eerst ook bij photograaf.be maar vond de overgang naar eyeon ook niks. Ook ingeschreven bij MN maar ben daar ook niet echt wild van de site...
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                Comment


                • #83
                  Re: Tijd voor een betere modellennet?

                  Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                  je mag wel niet vergeten dat mensen zoiets doen uit vrije interesse.
                  Als jij me in loonverband wil nemen ben ik 8h/dag beschikbaar.
                  hmmm, vergeet niet dat er voor de diensten van MN moet betaald worden als je niet met beperkingen wil zitten....
                  hoeveel leden heeft MN en hoeveel betalende ....ik weet het niet, een paar duizend misschien....
                  als ik even reken ....is er wel degelijk budget voor een passende vergoeding voor medewerkers achter de schermen.....
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #84
                    Re: Tijd voor een betere modellennet?

                    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                    hmmm, vergeet niet dat er voor de diensten van MN moet betaald worden als je niet met beperkingen wil zitten....
                    hoeveel leden heeft MN en hoeveel betalende ....ik weet het niet, een paar duizend misschien....
                    als ik even reken ....is er wel degelijk budget voor een passende vergoeding voor medewerkers achter de schermen.....
                    daar zou ik het al zeker niet voor doen. Ik wilde wel een handje toesteken maar denk dat ik toch vanop de zijlijn actief ga zijn.
                    Ik heb teveel andere activiteiten om dit ook nog goed te doen.
                    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                    https://sites.google.com/view/pdh65/

                    Comment


                    • #85
                      Re: Tijd voor een betere modellennet?

                      geen enkele modellen site zal nog nen topper worden , wegens het overaanbod van internet
                      Last edited by Guest13; 10 januari 2012, 06:53. Reden: geen

                      Comment


                      • #86
                        Re: Tijd voor een betere modellennet?

                        Als ze je de mail niet via hun server laten lezen dan kunnen ze zelf de (PRIVÉ) mail niet lezen en ze Willen bij MN alles onder controle houden ook jou PRIVÉ berichten,,, dus opletten met wat je daar schrijft...
                        Hobby video maker
                        www.allride.be/gibvideo

                        Comment


                        • #87
                          Re: Tijd voor een betere modellennet?

                          is hier nog nieuws over?
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #88
                            Re: Tijd voor een betere modellennet?

                            nee....
                            http://www.jvs-photography.be/

                            Comment


                            • #89
                              Re: Tijd voor een betere modellennet?

                              Jammer, want het initiatief was goed en er is zeker een plaats voor.
                              Heb dit draadje gemist door afwezigheid, maar als er nog interesse is dan ben ik geïnteresseerd om een steentje bij te dragen op gebied van online marketing...

                              gr
                              Mipstoo

                              Comment


                              • #90
                                Re: Tijd voor een betere modellennet?

                                Wat vinden jullie van www.fotoshoots.be ?
                                Http://www.fotoshoots.be

                                Comment

                                Working...
                                X