Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe laptop bij den Aldi vanaf 29/10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Cyrox
    De benaming van de CPU vind ik wel een beetje misleidend, de "echte" mobile CPU is een P4-M en die bestaat momenteel nog niet in 2,8Ghz.
    De "mobile P4" is gewoon een desktop CPU (2,8Ghz HT) waarvan de frontside bus teruggeklokt is tot 533Mhz maar verder totaal niet beschikt over de speciale stroombesparende features die de P4-M wel heeft. Dat heeft als gevolgen die stroom vreet en extreem veel warmte ontwikkelt waardoor hij terugklokt en eigenlijk in praktijk nagenoeg nooit aan die snelheid werkt. Het is uiteindelijk Intel die met die benaming op de proppen is gekomen dus Aldi treft hier geen verwijten, ze brengen enkel een overcomplete budget desktopvervanger op de markt, niet meer, maar zeker niet minder.
    inderdaad, zeer goed samengevat
    ik ga die aanbieding niet afkeuren maar laat u aub geen zand in de ogen strooien door naar die 2,8ghz te kijken wat je voor 'n LT niet nodig hebt en als je dan toch een 2,8ghz wil stel die dan samen met de optimale onderdelen die uw cpu-kracht niet teniet gaan doen

    die cpu is niet gemaakt om in 'n LT te steken

    ga liever voor 'n Mobile cpu of de centrino van Intel
    bij uw pcboer zullen ze je haarfijn het verschil uitleggen

    wat de aldi garantie betreft, daar valt niets op aan te merken - ik ken er enkele die het kunnen bevestigen
    = = = = = = = = = = = =
    CANON PowerShot SX 130

    Comment


    • #32
      Het moet gedaan zijn hier dat 1/2trouwboek, onze dochter en mezelf steeds moeten vechten om op de putor en internet te kunnen.

      Daarom ben ik wel o.a. geintereseerd in deze aanbieding.

      Vraag; met dat draadloos systeem, kan ik daar probleemloos tegelijk op de laptop en de desktop internetten en gegevens uitwisselen als in een netwerk?

      Ik weet dat je nog een zender/ontvanger moet plaatsen aan de desktop, welke (specs)? en wat is daar een richtprijs van?

      Comment


      • #33
        @teddy-bear als je telenet hebt heb je voldoende aan een wireless router, heb je adsl en een ethernet modem dan is een wireless router ook voldoende, heb je geen ethernet modem dan moet je een wireless modem-router kopen, voor de desktop heb je nog een pci of usb adapter nodig(naargelang het systeem) Bij skynet is er momenteel een actie http://www.belgacom.be/private/hbsres/jsp/dynamic/product.jsp?detailPage=hbs_adsl_res_wireless&dcrNa me=hbs_adsl_res#home
        Maar er bestaan natuurlijk nog andere merken.
        Prijzen voor de router ts 111-170 €
        voor de adapters ts 30-70 €
        Greetings,
        Ace

        Comment


        • #34
          Ben hem(laptop) gaan halen en hij valt best mee
          Heb me eveneens een draadloze router gekocht en het werkt perkekt!!
          Greetings,
          Ace

          Comment


          • #35
            Ik lees hier nu een aantal keren dat men wireless routers gebruikt. Mooi spul, kan fijn werken, maar er zitten toch wel aandachtspuntjes bij.
            Klik hier voor meer info en hoe jezelf beter te beveiligen.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Plofkop
              Klik hier voor meer info en hoe jezelf beter te beveiligen.
              Hééé... Tof die site Plofkop !

              Interesant en vooral "begrijpelijke taal" voor een dummy als ik

              Ook al de andere onderwerpen zijn de moeite!

              Merci voor de tip

              Comment

              Working...
              X