Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies
Vandaag stond ik voor de deur van Focilux. Blijkbaar sluiten ze de winkel aan de Kortrijksepoortstraat en zal je enkel terecht kunnen bij Art & Craft in Mariakerke. Hangt een bericht dat ze verhuisd zijn naar hun nieuw adres Brugsesteenweg.
Als je binnenstapt bij Grobet of Konijnenberg krijg je toch een heel andere indruk...
Tja, daar geef je ook twee voorbeerden hé
Konijnenberg is een webwinkel met nog eens 2 échte winkels erbij. Grobet is ook groothandel (Prof-o-Cam).
In mijn post had ik het over de kleinere fotowinkels, en die hebben het zéér zwaar dezer dagen.
Vandaag stond ik voor de deur van Focilux. Blijkbaar sluiten ze de winkel aan de Kortrijksepoortstraat en zal je enkel terecht kunnen bij Art & Craft in Mariakerke. Hangt een bericht dat ze verhuisd zijn naar hun nieuw adres Brugsesteenweg.
mir
Het laatste dat ik hier van gehoord heb is dat Focilux verhuist naar een winkel net over Art&Craft...
"Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard 500px
maar daar mee is het fototoestel nog niet terug , zeker de curator aanspreken , ontvangstbon goed bewaren en proberen terugkrijgen. Kans zit er dik in dat dit lukt , je zal echter een papiertje moeten tekenen dat je toestel terugneemt in huidige staat , (ongekend) en dat eventuele nog uit te voeren herstellingen ter jpuwer laste zullen zijn.
mvg dewiene
Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Het laatste dat ik hier van gehoord heb is dat Focilux verhuist naar een winkel net over Art&Craft...
Art&Craft heeft rechtover hun zaak ook een zaak die zich meer op fotografie ; studio & inlijsitngen richt. Art&Craft image zie : http://www.artencraftimage.be/
Art&Craft heeft rechtover hun zaak ook een zaak die zich meer op fotografie ; studio & inlijsitngen richt. Art&Craft image zie : http://www.artencraftimage.be/
mir
Toen de site van Focilux nog online was dacht ik daar gelezen te hebben dat de winkel ook verhuist naar de locatie van A&C
Vreemd, die waren toch enkele maanden terug verhuisd van kortrijksepoortstraat naar de overkant?
Was toch een begrip in Gent? Nu ja voor een koopje moest je er niet zijn
Hun prijzen waren echt veel te hoog vergeleken met anderen in Gent.
mir
Inderdaad: weinig democratisch geprijsd, niet enkel webwinkels maar ook winkels in de buurt waren goedkoper én vriendelijker...Klinkt cru, maar ze hebben het toch grotendeels aan hunzelf te danken. Nauwelijks enkele kilometers verder een belgische winkel die wat eerlijker is met de klant?!
Ze zijn niet mee geevolueerd met de tijd...consumenten gaan "slimmer" om met hun geld en vergelijken voor ze kopen! Niets voor niets dat mensen soms 100km rijden tot bv turnhout om daar hun aankopen te doen.
Comment