Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Focilux Gent ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Focilux Gent ?

Leuk om te lezen
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

Wat een geruststelling :-)
      Groetjes Marieke
      Canon EOS 50 D met Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS Canon
      - Compact Camera Olympus U850SW

Comment

Meer info uit de infomail van A&C

Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

Comment

Vandaag stond ik voor de deur van Focilux. Blijkbaar sluiten ze de winkel aan de Kortrijksepoortstraat en zal je enkel terecht kunnen bij Art & Craft in Mariakerke. Hangt een bericht dat ze verhuisd zijn naar hun nieuw adres Brugsesteenweg.

mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
            En er zullen nog meer traditionele winkels volgen. De concurrentie van webwinkels is moordend en zal enkel nog toenemen.
            Als je binnenstapt bij Grobet of Konijnenberg krijg je toch een heel andere indruk...
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Als je binnenstapt bij Grobet of Konijnenberg krijg je toch een heel andere indruk...
              inderdaad, bij Grobet is het altijd razend druk en moet je altijd wachten...
              ben nog nooit bij Konijnenberg geweest
              Canon 50D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                Tja, daar geef je ook twee voorbeerden hé
                Konijnenberg is een webwinkel met nog eens 2 échte winkels erbij. Grobet is ook groothandel (Prof-o-Cam).
                In mijn post had ik het over de kleinere fotowinkels, en die hebben het zéér zwaar dezer dagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                  Vandaag stond ik voor de deur van Focilux. Blijkbaar sluiten ze de winkel aan de Kortrijksepoortstraat en zal je enkel terecht kunnen bij Art & Craft in Mariakerke. Hangt een bericht dat ze verhuisd zijn naar hun nieuw adres Brugsesteenweg.

mir
                  Het laatste dat ik hier van gehoord heb is dat Focilux verhuist naar een winkel net over Art&Craft...
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

Comment

maar daar mee is het fototoestel nog niet terug , zeker de curator aanspreken , ontvangstbon goed bewaren en proberen terugkrijgen. Kans zit er dik in dat dit lukt , je zal echter een papiertje moeten tekenen dat je toestel terugneemt in huidige staat , (ongekend) en dat eventuele nog uit te voeren herstellingen ter jpuwer laste zullen zijn.
                    mvg dewiene
                    Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

ivm toestellen denk ik da je best es belt nar a&c, ze zullen u daar wel verderhelpen
                      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                        Het laatste dat ik hier van gehoord heb is dat Focilux verhuist naar een winkel net over Art&Craft...
                        Art&Craft heeft rechtover hun zaak ook een zaak die zich meer op fotografie ; studio & inlijsitngen richt. Art&Craft image zie : http://www.artencraftimage.be/

mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                          Volgens mij is Focilux overgenomen door Art&Craft. De site van Focilux bestaat ook niet meer en linkt door naar de website van Art&Craft.

(Oeps, iemand was me voor zie ik net)
                          http://www.flickr.com/jonasla

Comment

Art&Craft heeft rechtover hun zaak ook een zaak die zich meer op fotografie ; studio & inlijsitngen richt. Art&Craft image zie : http://www.artencraftimage.be/

mir
                            Toen de site van Focilux nog online was dacht ik daar gelezen te hebben dat de winkel ook verhuist naar de locatie van A&C

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas123 Bekijk bericht
                            Volgens mij is Focilux overgenomen door Art&Craft. De site van Focilux bestaat ook niet meer en linkt door naar de website van Art&Craft.

(Oeps, iemand was me voor zie ik net)
                            Daar waren we al een tijdje van op de hoogte
                            500px

Comment

focilux komt in het pand van image en image wordt in 1 vd 2 panden ingebracht. (als ik het goed snap)

focilux is nu eigenlijk enkel nog de naam die belangrijk is, voor de rest vooral A&C gewoon.

Comment

Vreemd, die waren toch enkele maanden terug verhuisd van kortrijksepoortstraat naar de overkant?

Was toch een begrip in Gent? Nu ja voor een koopje moest je er niet zijn
                                Hun prijzen waren echt veel te hoog vergeleken met anderen in Gent.

mir
                                Inderdaad: weinig democratisch geprijsd, niet enkel webwinkels maar ook winkels in de buurt waren goedkoper én vriendelijker...Klinkt cru, maar ze hebben het toch grotendeels aan hunzelf te danken. Nauwelijks enkele kilometers verder een belgische winkel die wat eerlijker is met de klant?!

Ze zijn niet mee geevolueerd met de tijd...consumenten gaan "slimmer" om met hun geld en vergelijken voor ze kopen! Niets voor niets dat mensen soms 100km rijden tot bv turnhout om daar hun aankopen te doen.

Comment

Working...
                                X