Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling CANON EOS7D (3 maand oud, nieuwstaat, in doos, garantie, alles)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Interessepeiling CANON EOS7D (3 maand oud, nieuwstaat, in doos, garantie, alles)

    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    .. en geen hond gaat ooit merken dat hij niet met verpakking en al van de trappen gedonderd is ... .. procedeer maar achteraf

    Waarmee ik absoluut niets wil impliceren .. (alhoewel ik er bedenkingen bij heb ...)
    feit, je moet inderdaad wat blind vertrouwen in de verkoper steken
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #32
      Re: Interessepeiling CANON EOS7D (3 maand oud, nieuwstaat, in doos, garantie, alles)

      Heb de mijne vandaag bij cameranu.nl gekocht ze. 1275,50 Euries.
      Bij Mediamark vragen ze er 1599 Euro voor, het goedkoopste hier in dee buurt was 1459Euro.
      Lang leve het internet.

      Comment


      • #33
        Re: Interessepeiling CANON EOS7D (3 maand oud, nieuwstaat, in doos, garantie, alles)

        Oorspronkelijk geplaatst door Ripaf Bekijk bericht
        Heb de mijne vandaag bij cameranu.nl gekocht ze. 1275,50 Euries.
        Bij Mediamark vragen ze er 1599 Euro voor, het goedkoopste hier in dee buurt was 1459Euro.
        Lang leve het internet.
        proper prijsje, veel plezier ermee
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #34
          Re: Interessepeiling CANON EOS7D (3 maand oud, nieuwstaat, in doos, garantie, alles)

          Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
          proper prijsje, veel plezier ermee
          Bedankt!

          Komende van een 20D zal dit een enorme vooruitgang zijn.

          Comment


          • #35
            Re: Interessepeiling CANON EOS7D (3 maand oud, nieuwstaat, in doos, garantie, alles)

            Wat beteft tweedehandse waarde vind ik dat op het moment dat je met de doos de winkel uitloopt, je 30% verliest. Voor een goede tweedehandse body of lens wil ik prijs geven die tussen 50 en 70 % van de nieuwwaarde ligt. Dit heeft te maken met BTW, mogelijke garantieproblemen, risico op verborgen gebreken, afwezigheid factuur op naam enzovoort.

            Dit is misschien de reden waarom ik nog niets tweedehands heb gekocht via BD en alles wat ik verkoop ook vrij snel een nieuwe eigenaar vind .
            Vind ik een gezonde redenering. Hanteer ik zelf ook.

            En waarom vaak die BTW er af getrokken wordt om daar van te vretrekken? Komt van de zelfstandige fotograaf natuurlijk: als die een nieuwe koopt recupereert die ook de BTW, dus tweedehands nog een deel BTW terugbetalen aan de verkoper is pasvan de pot gerukt. Die redeneringen van 90% nieuwwaarde (incl. BTW) gaan alleen op voor particuliere verkopen. Da's toch allemaal zo moeilijk niet?
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • #36
              Re: Interessepeiling CANON EOS7D (3 maand oud, nieuwstaat, in doos, garantie, alles)

              ************
              Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 11:25. Reden: ***********

              Comment


              • #37
                Re: Interessepeiling CANON EOS7D (3 maand oud, nieuwstaat, in doos, garantie, alles)

                Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                Konijn : € 1320.83
                studio 73 : € 1365
                camera express : € 1269,00 ( toch nog 7 eurokes goedkoper )
                Nope, want bij mij hebben we het over de totale prijs (verzendkosten inbegrepen). Bij U komen er nog 10,50 Euries verzendkosten bij (dus 4 Euro duurder)

                Toch bedankt voor de moeite
                Last edited by Ripaf; 10 maart 2010, 17:12.

                Comment

                Working...
                X