Tja erwin, dat zou ideaal zijn idd. Want het tweede boek gaat eigenlijk verder waar het eerste boek noodgedwongen moest ophouden. Omdat het eerste boek een inleiding (en eigenlijk nog wel iets meer) is in digitale fotografie, kon ik daar bv niet heel diepgravend ingaan op verschillende soorten fotografie. In het tweede boek kan dat wel, maar daar ga ik bv niet meer uitleggen wat een diafragma is (maar weer wel een veel diepgaander praktisch hoofdstuk over DOF en het verkrijgen van onscherpe achtergronden, zoals je misschien al hebt gezien in de topic of DOF-tabellen in Cams en Accs).
Dus een combinatie zou wel ideaal zijn idd. Maar de uitgever bepaalt wat een bepaald boek mag/moet kosten, ikzelf heb daar helaas geen enkele inbreng. Ik hou mij dus alleen bezig met wat ik de lezers zo goed mogelijk kan bijbrengen, niet wat dat mag kosten. Maar dat wil niet zeggen dat ik persoonlijk, wat opzet van de boeken betreft, een dergelijke combinatie niet zou zien zitten
Dus een combinatie zou wel ideaal zijn idd. Maar de uitgever bepaalt wat een bepaald boek mag/moet kosten, ikzelf heb daar helaas geen enkele inbreng. Ik hou mij dus alleen bezig met wat ik de lezers zo goed mogelijk kan bijbrengen, niet wat dat mag kosten. Maar dat wil niet zeggen dat ik persoonlijk, wat opzet van de boeken betreft, een dergelijke combinatie niet zou zien zitten
Comment