Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

polleke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Tja erwin, dat zou ideaal zijn idd. Want het tweede boek gaat eigenlijk verder waar het eerste boek noodgedwongen moest ophouden. Omdat het eerste boek een inleiding (en eigenlijk nog wel iets meer) is in digitale fotografie, kon ik daar bv niet heel diepgravend ingaan op verschillende soorten fotografie. In het tweede boek kan dat wel, maar daar ga ik bv niet meer uitleggen wat een diafragma is (maar weer wel een veel diepgaander praktisch hoofdstuk over DOF en het verkrijgen van onscherpe achtergronden, zoals je misschien al hebt gezien in de topic of DOF-tabellen in Cams en Accs).

    Dus een combinatie zou wel ideaal zijn idd. Maar de uitgever bepaalt wat een bepaald boek mag/moet kosten, ikzelf heb daar helaas geen enkele inbreng. Ik hou mij dus alleen bezig met wat ik de lezers zo goed mogelijk kan bijbrengen, niet wat dat mag kosten. Maar dat wil niet zeggen dat ik persoonlijk, wat opzet van de boeken betreft, een dergelijke combinatie niet zou zien zitten

    Comment


    • #32
      Zo gestemd, een handige poll Erik kunnen we zelf ook het één en ander van opsteken.
      Succes met je boek ,
      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #33
        Heb je al een idee wanneer we het boek mogen verwachten Erik ?

        Erwin
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

        Comment


        • #34
          Erik, klopt dat dat je alle dagen in de poll moet gaan kijken? zijn het altijd andere foto's of heb ik iets gemist?
          Vandaag heb ik wat meer algemeen gestemd, vier stemmen, twee voorkeuren 50 % dus... meningen liggen goed/slecht verdeeld

          Comment


          • #35
            Die is ook ingevuld.

            Resultaten zijn wel verrassend.

            Mark.
            Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
            LidNr. BD0211BE

            Comment


            • #36
              Voila mijn stemmeke heb je ook
              Ben benieuwd wat de resultaten zullen opleveren als de poll gedaan is
              Respect begint bij uzelve

              Comment


              • #37
                Ik heb inderdaad gisteren de eerste poll verwerkt en de tweede is nu te zien.

                Zoals eerder gezegd zullen de resultaten en bevindingen worden gebruikt in mijn nieuwe boek. Dat is dat mooi voor diegenen die dat boek gaan kopen, maar niet alle deelnemers aan de poll zullen dat doen. Daarom werk ik de resultaten van de poll telkens uit, ook voor de niet-kopers van dat boek dus, maar voor alle deelnemers van de poll. Want dankzij die deelname kan ik die poll houden.
                In de pollpagina staat nu rechtsboven een knop Resultaten. Hier vind je dus de vorige resultaten (van hoog naar laag) en een uitleg. Dit hoeft nog niet altijd een harde conclusie te zijn

                Ik zal niet elke dag een nieuwe poll houden, maar dat zal afhangen van het aantal deelnemers. Indien er na 2 dagen bv maar 25 stemmen zijn, kan ik daar niet echt conclusies aan verbinden. Als er na een week (en bv een kleine oproep/herinnering) nog maar 30 stemmen zijn, kan ik wel conclusies verbinden (die pollvraag is dan ofwel niet te beantwoorden of totaal oninteressant ). Ik vervang de polls dus wanneer er een voldoende aantal stemmen zijn, als de keuze zich al heel sterk aftekent etc.

                Comment


                • #38
                  Ik denk wel Erik dat als je wil dat de mensen blijven aan die poll meedoen dat je hier wel ergens regelmatig een berichtje moet zetten dat er weer een nieuwe poll is. Ik zou anders niet meer gaan kijken zijn.

                  Comment


                  • #39
                    Groot gelijk Kevlar.
                    In deze topic kijken geen mensen meer die al gestemd hebben denk ik.
                    Dus telkens een nieuwe topic maken voor elke poll lijkt me het beste... of misschien zelfs wel een sticky? Je bent crew-member of niet he
                    Meer foto's op Mukblog

                    Comment


                    • #40
                      Eens kijken of hij ook naar jou luistert J..........en het doen of course.......

                      mvg,
                      Z900
                      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                      Comment


                      • #41
                        You've got my vote !

                        Succes ermee
                        Canon Powershot G5 !

                        Comment

                        Working...
                        X