Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

polleke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Heb net ook mijn stem uitgebracht
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

    Comment


    • #17
      Originally posted by Visio
      ik ben echt verrast bij het zien van de stem van de andere voters .. heb ik dan zo een andere kijk op de foto?
      ehh..., ik vond de resultaten ook nogas verrassend en hoorde ook niet bij de meerderheid
      Groeten, Eric

      Nikon Coolpix 8800
      Fuji S602 Zoom

      Comment


      • #18
        Originally posted by Dutcheric
        Originally posted by Visio
        ik ben echt verrast bij het zien van de stem van de andere voters .. heb ik dan zo een andere kijk op de foto?
        ehh..., ik vond de resultaten ook nogas verrassend en hoorde ook niet bij de meerderheid
        hier ook nog ene die niet bij dat grote balkje hoorde. Vraag ik me toch af of zo'n poll wel objectief is. Denken vele niet "het zal wel bedoelt zijn als goede foto, dus ik zal maar op 'goede foto' stemmen anders maak ik mij belachelijk" ...
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

        Comment


        • #19
          Ook (eerlijk) gestemd, blijkt nogmaals dat ik geen kudde-dier ben...
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #20
            Ook eerlijk gestemd zie
            Albums : http://fotografiepeterderycke.be
            Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

            Comment


            • #21
              Fijn zo'n freeware polleke. Ook fijn dat alle resultaten mooi worden opgeslagen (gelukkig wel). Minder fijn dat bij het weergeven van de resultaten enkel de eerste testwaarden worden genomen en vervolgens iedere uitgebrachte stem (ook al werd deze goed genoteerd) wordt weergegeven bij de eerste stem. Want ik vond de resultaten ook erg vreemd. Toen ik in de datafile ging kijken waar de votes worden genoteerd, stonden daar ook wat gematigder waarden dan de overstelpende keuze voor optie 1 (er staat nu bv 61, 34, 14, 9, 4). Ik heb de files nu aangepast en de resultaten worden nu correct weergegeven.

              @perrush: t is wel de bedoeling dat zo'n poll objectief is, juist om de meningen erover te 'pollen/peilen'. Ik zocht daarom naar een gratis simpele poll die geen ip-adressen gaat tracken etc (helaas was ie in eerste instantie dus nog ietsje te simpel, maar goed, is inmiddels moeizaam verholpen). Maw: je kunt altijd eerlijk je mening geven want er wordt niet bijgehouden wie er wat gestemd heeft, enkel wat er wordt gestemd

              En nogmaals dank allen voor deelname

              Comment


              • #22
                Go dat is handig om bepaalde zaken te weten te komen zo'n Polleke. Is dit niet iets voor BD zelf om bepaalde sentimenten/wensen/enz. te peilen? Dan kan je bv wel wat gerichter sticky's opstellen enzo.



                Groeten,
                Ronald
                http://fotografie.jouwweb.nl/

                Comment


                • #23
                  Triker heeft z'n muisklik laten horen
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment


                  • #24
                    Oeps, ik had dat gisteren al gedaan...
                    Moest ik dat hier melden
                    "Alive and Kicking"

                    http://www.pbase.com/tinnew

                    Comment


                    • #25
                      mijn ordeel zal wel weer geen meerderheid halen

                      Comment


                      • #26
                        Stemmeke is gegeven...

                        Prachtig boek trouwens, gebruik het dikwijls als naslagwerk.

                        Nick
                        Nikon D300 & een beetje glas...
                        Iets kleiners als carry everywhere

                        Comment


                        • #27
                          'k ben ook even bij Polleke geweest!
                          eMJeke
                          website

                          Comment


                          • #28
                            Gisteren al gestemd en ... sorry Eric , maar ik sta zekers niet in die grote balkjes.

                            Jo(han)
                            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Jo
                              Gisteren al gestemd en ... sorry Eric , maar ik sta zekers niet in die grote balkjes. Jo(han)
                              Ha, no problem Jo. Nog sterker, misschien even ter verduidelijking voor de polls:

                              Het is niet mijn bedoeling om in deze poll eigenlijk een soort Beoordeel mijn foto (of Showcase) te bouwen (die zijn er immers al). Ik probeer juist bepaalde oordelen over foto's te 'testen'. Het is dus niet zo dat dit in mijn ogen enkel goede foto's betreft waarvoor ik bevestiging zou willen zien.

                              Maar sommige zaken in fotografie zijn niet gemakkelijk te definiëren. De meesten vinden bv dat het geen kwaad om bv de regels voor compositie te kennen, maar die mogen in sommige gevallen worden gebroken. Maar het is niet zomaar aan te geven wanneer het volgen van de regels beter is en wanneer je ze zou kunnen breken. Nu is dit voorbeeld niet van toepassing op de huidige poll (maar wel op een toekomstige ) en is mijn doel van de poll om juist te zien hoe over een foto wordt geoordeeld (of die nu bv netjes wel of niet aan de regels voldoet)...

                              Dus als je een foto niks vindt, geef gerust je eerlijke mening, want misschien is dat wel wat ik probeerde aan te tonen . De volgende poll wordt overigens een vergelijking tussen 2 foto's, welke je het beste (maar 'minst slechte' mag dus ook)

                              En nogmaals dank alle deelnemers, inmiddels al meer dan 150 stemmers en dat is mooi, want het is uiteraard moeilijk conclusies verbinden aan 25 stemmen... dus thx



                              Comment


                              • #30
                                Erik,
                                wanneer denk je dat dit boek in de rekken zal liggen?

                                Tip: Bij de voorstelling misschien een speciale prijs voorzien voor wie de twee boeken te samen koopt. Zo kan ondergetekende twee vliegen in één slag slaan

                                Erwin
                                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                                Comment

                                Working...
                                X