Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
bij het foto's bekijken in forum blijkt dat : foto's geplaatst op <imageshack.us> er heel lang overdoen om te verschijnen...heel veel langer dan de foto's van andere sites...
ligt dat aan mijn computer? Is daar wat aan te doen?
Echt heel erg de laatste tijd
Imageshack zou verboden moeten worden op BD!
Zouden de mensen die Imageshack gebruiken beseffen dat hun foto's minder bekeken/becommentarieerd worden juist omdat heel wat gebruikers niet wachten tot hun foto geladen is.
Alternatieven genoeg denk ik...
... Zouden de mensen die Imageshack gebruiken beseffen dat hun foto's minder bekeken/becommentarieerd worden juist omdat heel wat gebruikers niet wachten tot hun foto geladen is. ...
Alleen als iemand reageert met: "Ik kom misschien volgende week nog eens kijken ..." (KLIK!).
Comment