Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kill imageshack

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kill imageshack

    Ik krijg echt de kriebels van imageshack.
    Deze foto share dienst is gewoon tergend traag.
    Er zijn zoveel andere mogelijkheden die wel genoeg bandbreedte bieden.
    Dus aub neem wat anders dan imageshack zodat we hier op BD niet moeten vingerdraaien terwijl de foto aan het laden is.
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

  • #2
    Re: Kill imageshack

    Mijn morele steun voor uw protest
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: Kill imageshack

      Ze zijn het slachtoffer van hun eigen succes geworden.


      Als iedereen langs die weg foto's wil laten zien op een forum, dan zullen ze daar ook meer moeten investeren, maar als het gratis is, dan zal er ook geen geld zijn voor die investeringen...

      Ik gebruik tegenwoordig Fotopic om foto's te laten zien op het forum, met een Premium-abonnement zijn er daarop geen beperkingen.
      De foto's komen dan ook online zonder dat het bestand verkleind wordt.
      Last edited by Black B@ndit; 10 augustus 2007, 18:46.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Kill imageshack

        Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
        Ik krijg echt de kriebels van imageshack.
        Deze foto share dienst is gewoon tergend traag.
        Er zijn zoveel andere mogelijkheden die wel genoeg bandbreedte bieden.
        Dus aub neem wat anders dan imageshack zodat we hier op BD niet moeten vingerdraaien terwijl de foto aan het laden is.
        goei hier dan eens een link neer die naar een goed alternatief lijdt en niet die lijst uit het topic met diensten komt
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Kill imageshack

          Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong Bekijk bericht
          goei hier dan eens een link neer die naar een goed alternatief lijdt en niet die lijst uit het topic met diensten komt
          Iedereen met een abonnement heeft toch webspace bij zijn provider ? Of ben ik daar dan zo verkeerd in .
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Re: Kill imageshack

            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
            Iedereen met een abonnement heeft toch webspace bij zijn provider ? Of ben ik daar dan zo verkeerd in .
            Yep! Bij Telenet 50 Mb gratis. Voor iemand die niet veel post -zoals ik- is dat voldoende.
            Er is natuurlijk de mogelijkheid om webruimte bij te kopen.

            Mijn enig probleempje bij Telenet: ik slaag er niet in de overbodige foto's op mijn webruimte te wissen!

            De poster van dit topic heeft ook mijn steun! Imageshack is "k** met peren"!
            Last edited by Jos Vanhengel; 11 augustus 2007, 23:36.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Kill imageshack

              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Yep! Bij Telenet 50 Mb gratis. Voor iemand die niet veel post -zoals ik- is dat voldoende.
              Er is natuurlijk de mogelijkheid om webruimte bij te kopen.

              Mijn enig probleempje bij Telenet: ik geslaag er niet in de overbodige foto's op mijn webruimte te wissen!

              De poster van dit topic heeft ook mijn steun! Imageshack is "k** met peren"!
              Jos,

              Makkelijk op te lossen met een FTP programma. Dan heb je volledige controle over je webspace.
              Er zijn gratis alternatieven om te FTP'en. Gebruik google maar eens.

              Hans
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #8
                Re: Kill imageshack

                Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong Bekijk bericht
                goei hier dan eens een link neer die naar een goed alternatief lijdt en niet die lijst uit het topic met diensten komt
                Mensen die tevreden zijn over hun dienst kunnen dit hier bekend maken.
                Ik betaal 1,25 euro per maand voor 1GB webspace bij one.com
                Snel, goedkoop en geen beperking op bandbreedte.
                Je kunt inderdaad ook gebruik maken van de webspace die je provider je aanbiedt.

                Hans
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                Comment


                • #9
                  Re: Kill imageshack

                  Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
                  Jos,

                  Makkelijk op te lossen met een FTP programma. Dan heb je volledige controle over je webspace.
                  Er zijn gratis alternatieven om te FTP'en. Gebruik google maar eens.

                  Hans
                  Total Commander doet dat prima, en doet nog oneindig veel meer. (www.ghisler.com)
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kill imageshack

                    Ik gebruik naast mijn Teleslet-webspace dikwijls Tinypic (free), nog geen problemen mee gehad...

                    Ik heb 2x imageshack gebruikt, het is idd onbetrouwbaar & traaaaaag

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kill imageshack

                      Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                      Ik gebruik naast mijn Teleslet-webspace dikwijls Tinypic (free), nog geen problemen mee gehad...

                      Ik heb 2x imageshack gebruikt, het is idd onbetrouwbaar & traaaaaag
                      De laatste keer dat ik Tinypic gebruikte werd het fotobestand flink verkleind, het aantal pixels was nog hetzelfde, maar de foto zag er niet meer zo goed uit.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kill imageshack

                        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                        De laatste keer dat ik Tinypic gebruikte werd het fotobestand flink verkleind, het aantal pixels was nog hetzelfde, maar de foto zag er niet meer zo goed uit.
                        Ongeveer de helft wat ik op BD hier post zijn foto's vanop Tinypic en ik zie totaal geen verschil met de originele versie,
                        de bestandsgrootte blijft ook hetzelfde (zelfs de exif blijft erin)...

                        Maar die foto's zijn dan ook niet breder dan 900pix en een bestandsgrootte van +-200kb, misschien daarmee ?...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kill imageshack

                          Ik gebruik al een paar jaar ImageEvent. Dit kost mij 24.95 dollar per jaar met een limiet van 1500 foto's (unlimited bandwidth!), met een éénmalige bijdrage van nog eens 24.95 dollar kan je tot 3000 foto's gaan!

                          Extra interessant wanneer je een eigen website heb is het feit dat zij veel verschillende formaten ondersteunen:
                          Foto -> JPEG, GIF, PNG, TIFF, BMP, FPX, PNM
                          Video -> Microsoft Media, MPEG-1/2/4, Real, QuickTime, AVI.
                          Office Formats -> Word, Excel, Powerpoint, RTF, Lotus, WordPerfect.
                          Web Files -> PDF, HTML, Flash (SWF).

                          Werkt heel vlot (ik gebruik FTP op ze erop te zetten) ... met een weblog en verschillende websites in beheer heb ik er intussen 2018 foto's en andere files staan. Meer informatie HIER

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kill imageshack

                            Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
                            Ik krijg echt de kriebels van imageshack.
                            Deze foto share dienst is gewoon tergend traag.
                            Hey eindelijk iemand die er wat van zegt. Ik steun je hoor.
                            Ik krijg dan telkens weer dat 33k3 modem gevoel; en daar zit ik niet op te wachten nu iedereen zowat breedband gebruikt.

                            Imageshack is zo langzaam en als ik een topic open waar ik de foto tergend langzaam binnen zie komen (en dat zijn er hier veel!!!) dan kijk ik in de statusbalk en zie natuurlijk weer die Imageshack staan. Die topics gaan bij mij meteen weer dicht.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kill imageshack

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                              Yep! Bij Telenet 50 Mb gratis. Voor iemand die niet veel post -zoals ik- is dat voldoende.
                              Er is natuurlijk de mogelijkheid om webruimte bij te kopen.

                              Mijn enig probleempje bij Telenet: ik geslaag er niet in de overbodige foto's op mijn webruimte te wissen!

                              De poster van dit topic heeft ook mijn steun! Imageshack is "k** met peren"!
                              Als je Firefox gebruikt dan kun je een plugin gebruiken fireftp.
                              Dan zie je alle bestanden op je webspace en kun je ze wissen verplaatsen enz..
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment

                              Working...
                              X