Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotomaatje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fotomaatje

    ik was daar ook naar op zoek
    hopelijk kunnen we zoiets vinden
    groetjes

    Comment


    • #17
      Re: Fotomaatje

      kan BD geen google mapje maken waar iedereen die interesse heeft zelf een prikker kan plaatsen van zijn woonplaats? Zo is het makkelijk zoeken naar iemand in de buurt, ff een pm sturen en kaar.
      Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

      Comment


      • #18
        Re: Fotomaatje

        ik kan ook wel 'n fotomaatje gebruiken
        alleen op stap gaan is niet echt 'saai', maar alleen is maar alleen hé

        dus iemand die fotomaatje wilt worden?
        ben van Wetteren
        Wordt nu ook fan van TinkiePix op Facebook!
        Olympus E-520 - 14-42mm f5-5.6 - 70-300mm f4-5.6

        Comment


        • #19
          Re: Fotomaatje

          altijd interesse en lijkt me toffer dan een fotoclub.
          Hier omg Midden Limburg (B)
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #20
            Re: Fotomaatje

            Hey juppekes

            Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
            kan BD geen google mapje maken waar iedereen die interesse heeft zelf een prikker kan plaatsen van zijn woonplaats? Zo is het makkelijk zoeken naar iemand in de buurt, ff een pm sturen en kaar.
            Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
            Tot enkele jaren terug kon elke gebruiker via een specifieke Google-map aan de hand van zo'n 'prikkertje' hun locatie laten weten aan de anderen. Wegens onbekende redenen is dat systeem afgevoerd.
            Niet goed gelezen
            Bootjes

            Comment


            • #21
              Re: Fotomaatje

              Ik ben van Ledeberg, PM maar indien iemand in de buurt zit.

              Comment


              • #22
                Re: Fotomaatje

                ik ben van West-Vl. namelijk Zonnebeke.......
                groetjes Edmond
                Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

                Comment


                • #23
                  Re: Fotomaatje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                  Hey juppekes





                  Niet goed gelezen
                  ik zal mijn bril niet opgehad hebben...
                  Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fotomaatje

                    Ik ben van Edegem bij Antwerpen en zie zoiets ook wel zitten.
                    Ik heb een brede interesse, maar de voorkeur geniet natuurfotorafie.
                    Wie op stap wil laat maar een pb'tje en we komen er wel uit.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fotomaatje

                      Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
                      kan BD geen google mapje maken waar iedereen die interesse heeft zelf een prikker kan plaatsen van zijn woonplaats? Zo is het makkelijk zoeken naar iemand in de buurt, ff een pm sturen en kaar.
                      Is er jarelang geweest maar ter ziele gegaan met de vorige website
                      Maar zal eens navragen of die informatie op een of andere manier nog toegankelijk is (maar ik vrees ervoor).
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Fotomaatje

                        Ben van Brugge, en trek er ook graag ff op uit.
                        Iemand in de omgeving... laat maar iets weten...
                        Nikon Df

                        Comment


                        • #27
                          Re: Fotomaatje

                          Hallo


                          Ik zoek een persoon die me eens een aantal dingen kan duidelijk maken rond urban fotografie, vervallen gebouwen enz, eventueel ook modelfotografie op locatie


                          Eens ik vb met flits dien te werken ga ik compleet in de mist


                          Dus eens iemand zin om vb naar vervallen locatie te gaan shooten en me een beetje tips en trucs leert om op een verantwoorde wijze met reportageflitser te werken en te shooten


                          ik kan eigenlijk elk weekend wel eens naar een locatie rijden en zo samen wat te leren


                          Ik heb Nikon D90 Tamron 17-50mm f2.8 SB-600


                          Ik woon in waasland


                          PM mag
                          https://www.facebook.com/Fotograaf.Jurgen.Limbourg/
                          www.jurgenlimbourg.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Fotomaatje

                            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                            Is er jarelang geweest maar ter ziele gegaan met de vorige website
                            Maar zal eens navragen of die informatie op een of andere manier nog toegankelijk is (maar ik vrees ervoor).
                            Als het niet meer bestaat, hier staat iets gelijkaardigs.
                            about.me/stijnv

                            Comment


                            • #29
                              Re: Fotomaatje

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                              Als het niet meer bestaat, hier staat iets gelijkaardigs.
                              Was een 3.6 plug-in wij zitten nu reeds op 3.8.4 pl2
                              De plugin van googlemaps op de vorige site is niet meer compatible met huidige en toekomstige versies en de ontwikkelaar ervan is ermee gestopt, dus....
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment


                              • #30
                                Re: Fotomaatje

                                het zou wel mooi zijn als dit onderdeel nog bestaat van de vorige versie, er zijn toch al wel de nodige views en reacties gekomen op deze topic, er lijkt mij wel voldoende intresse voor in ieder geval.
                                Canon eos 7D

                                Comment

                                Working...
                                X